.

уторак, 29. март 2011.

Sms upoznavanje Srbija


Vidite ruža pedale vodi do kupaonice ... glazba .... miris strasti u našoj sobi. Na stolu su lagani zalogaje .... ništa teška za noć playtime. Možete ukloniti svoju odjeću, osim za tvoje crne bokserice ... vaše muškosti na pozornosti ... naprezanje materijala. Možete otići na naš vino stalak i odaberite mekom vina i dvije čaše za vino i prošetati do vrata kupaonice.

Ti me čuti u kadu i pustite da polako vrata otvorena da bi se otkrilo sve moje golotinja, polaganjem svoje u čekati za vas. Osmijeh na moje lice .... glad u mojim očima kao što sam pogledati duboko u tvoje .... požuda u vašim očima je vidljivo, a vidim bradavice otvrdnjavanje ispod majice ..

Vam pristup rub kade, a izlijevanje vina ...  srodne duse upoznavanje kako vi stojite ispred mene, ja polako sniziti boksači. Kao što sam učiniti, svoj penis udari natrag na vaš želudac .. na pozornost, zatezanje s želite. Ja koristiti ruke da se držite ga kao što sam polako lizati natrag do vrha.Zaustavljanje samo reći "Propustio sam vas beba", kao i moj jezik se jedan rotor oko vrha onda ga liže natrag i naprijed. Otpustite svoje ruke i držite moje glave kao što sam poduzeti sve vas u. ... koristeći usne moje i usta za masažu sve vas ... kao što počnete da rock naprijed i natrag, ja vas puštanje iz mojih usta, a vi vratiti svoje vino kao što sam krenuti naprijed kako bi se omogućilo da skliznuti iza mene u kadi.

Bez riječi su razmijenili .... Ležala sam natrag na svoje grudi. Osjećaj tvrdog poker protiv mojih leđa. Mi na gutljaj vina i slušati glazbu za vrijeme. Možete premjestiti moja kosa na stranu i početi lizati i poljubac ... jezik moj vrat, od mojih ramena samo iza uha. Polako ... nježno ... lizanje, sisanje i tonguing. Vaši prsti se izmjenjuju između miluje moje grudi i trljanje moje bradavice ... vuče na njih kao usta i dalje mi se opustite. Ja okrecem glavu malo na stranu dajući vam priliku da poljubac kutu mojih usana. Previše poljubiti obraz.Možete osjetiti moj dah uzimajući teže .... moja boobs se diže, ako se osjećate moje srce tuče po prsima .... moj topline uzdizanja. Vi milujete moja ramena .... dolje ... dolje .... dolje moj želudac na svoj mače zemlju. Čak i kroz vodu možete osjetiti moj ultra vlage za vas .. što pokrenete vrh prst uz rub moj pupoljak. ... Kruže okolo i okolo ... polako ... nježno dok ne osjetite tvrdoću moj klitoris. Možete čuti moje stenjanje uz vaše lice. Ali vi sumnjate ja žele više od vas večeras, tako da smo išli pozicije.

Ona se osjeća tako divno za vas da se stavi natrag na moje tits .... tvrdo i piercing leđa kao što sam masaža ramena. Ljubljenje vaše lice i vrat. Miluje svoje tijelo kao što sam povremeno provjeriti je li vaš penis je teško.
Vi, pak miluju moje noge .... jaka, ali s malo pljeve. Dakle .. što zgrabite kreme za brijanje i britve i podignite noge. Vidiš da je moj prst na nozi nokte svježe su obojani. Ukusan!Moji prsti izgledaju ukusno. Polako i nježno vas obrijati noge. Jedna traka u vrijeme dok su obje glatke kao bebe uporište. Ustajem .... i lice! Ooh moj ... ti valjda nisi kroz još. I mjesto moje lijevo stopalo na rubu i širenje širok za prikaz. Ja obično obrijati maca ....  starije dame upoznavanje ali ovaj put želim vam čast. Vi samo morati probati tvoj ženu prije nego što joj brijanje. Tako ćete pokrenuti vrh vašeg jezika po mom maca ... zaustavljanje sa zvrčka na moj klitoris kao glavu spavao leđa i sam stenjati od opterećenja.

Se stavi natrag u kadi ..... diveći svoj posao. "Sweet srca vam izgledati lijepo", reći ćete.Odbljesak pojavljuje u mojim očima ... ali sam reći ništa drugo.
Ćete nastaviti da prati moje tijelo sa svojim rukama, tako da možete osjetiti svaki kutak i pukotina. me pleasuring s tvoj dodir kao što ide zajedno. pokazali mi kako poželjno sam ti ja ... koliko ćete uživati ​​u ovom.

Mi smo korak iz kade, a vi me gutati u velikim ručnikom. Holding me zbijeni vas kao što nježno mi suha masaža. Ljubljenje mi je lagano na mojim usnama ... osjećaj moje tijelo blizu vas opet.

Vas pustiti labavo moje držite i ručnik pada do poda ... s jednim pokretom, da me imate u vašim rukama i izvedi me na naš krevet.

Kao što hoda na rubu kreveta vidite dvije stavke .... par mojih čiste i svilenkaste crne čarape i crni moj štikli visoke pete. Te poljubiti obraz .... priznanje Vaše odobrenje. Ti me položiti kao što sam podići svoju nogu prema vama.

Jao ... znate koliko volim te da miluju moje noge i prstima .. i ja sam takav zafrkavati. Vi milujete moje noge i početi sisati na samo nekoliko mojih nožnih prstiju. Moj lak za nokte blistavim kao što povući svaki nožni prst iz usta. Bog znate kako me uzbuđuju!

Možete uzeti svaki čarapa i polako spakirati moje noge .... a zatim se svaki cipela, njih kliženje na moje noge.
JA radovati se tako poželjan ... želiš ... ODMAH! Previše proždiru sve od mene ... ali noc je mlada.

Holding svoj penis u ruci, vi ispružite ruku i ti mene lift na moje noge. Ja vas pratiti u dnevni boravak .. Naša je glazba svira ... Mi početi ljubiti kao što smo ples spor intimnu glazbu. Volim toliko koliko vaše tijelo preše protiv mina .... kako svoje grudi naslanjaju protiv moje grudi .... kako tvoj spuštati leđa osjeća kad sam polako ga milovati s moje ruke i nokte. Mi smo ples ... poljubac ... poljubac .. satima. Volim miris tebe i miris mojih maca raste intenzivnije kao vrijeme prolazi. Ona ispunjava svoju glavu i svoje mišljenje ...

Moja ruka nestaje iz oko vrata .... a zatim kratko vrijeme kasnije moj prst preko vaše slajdove gornje usne. Miris moje cvijet drugi prst pronalazi put u ustima te izluđuje. Volite okus mog cvijeća ..

Ne možete uzeti više od ovog ..... i vidjet ćete moje oči sad crvena s požudom. JA uzeti vaš hard penis natrag u moju ruku i dovesti natrag u spavaću sobu.

Kada smo doći do kreveta ... I doći preko strane stol za svoje omiljene ulje za tijelo. Vi ste na trbuh kao što sam uspon na vrhu od vas .... moje puno težine na vaše tijelo. Sam početi ljubiti i lizati stražnji dio vrata kao moje ruke utrljajte ulje uz ramena i niz ruke. Ja polako premjestiti dolje svoje tijelo ... ljubljenje, lizanje, tonguing svaki centimetar leđa kao što je moje ruke slijediti ulja za masažu. Sajt za upoznavanje devojaka
Dolje .... dolje ....
Dalje dolje poljubim, lizati, jezik i masaža leđa kao i moja maca rubs te okružuje stražnji dio noge. Volim osjetiti moje svilenkaste čarape trljanjem vašeg tijela. To me uzbuđuje ... ali znate da već.
Ja lizati oko baze kralježnice .. ne možete uzeti više i vaše prevrtati .. Ja se okrene, tako da možemo kušati međusobno zajedno .. moja maca usne naslonjena na tvoje lice ... sisa svaki usne duboko u ustima. Zatim zabadanje svoj jezik bez upozorenja duboko u moja maca. Topline .... vlažnost .... okus. You potisak i zabode .... daje mi sve Vaše jezik kao što sam početi vrištati. "Jebi me sa svojim jezikom med", "dublja med", "Brže babe", kažem.Uz svaki potisak vas zgrabiti moj sok ugasiti žeđ od mene. Želite više mojih soka! Možete ga trebamo! Brže .... brži ... dublje ... dublje vam potisak jezik. Uz svaki potisak sam ponuditi više soka za vaša gladna usta. Brže .... brži ... dublje ... dublje idete dok držite na mojih bedara. Čeka se dok sam eksplodirati i izliti sve nad vama. ti Nasipavanje s ljubavlju sok. meni zadovoljavajući.
Moje ruke se kreću iza mene, a ja shvatiti glavu ... Znaš ja sam blizu cumming. Ja vas povući u bliže moja maca ... Želim svim vašim jezik duboko u moja maca.
S jednim konačni potisak .... ja eksplodirati .... grč grč .... nakon val nakon val mog nektara radi.

Ležala sam na trbuh nepomično ... disanje teška ... iskupljuje kao što pokrenete svoje prste niz moja leđa ...

Ja sam podići na koljena! To je lijepa magarca i maca izloženi vaše želje.
Ja gledati preko mog ramena da vide još uvijek teško ....  tete za upoznavanje tvoj savjet ljubičasta s požudom.Spremni!
U glasno kažem: "Fuck me sad .... med .... brzo i duboko. Želim osjetiti tvoj vulkan eksplodirati ... to učiniti sada!"

Ukoliko to učinite II pitati?

Нема коментара:

Постави коментар