.

уторак, 8. март 2011.

Devojke za seks


Bio sam prijenos na drugo radno mjesto kao izvođač u Iraku. samo za seks  Sam bio unaprijeđen i počeo pakiranja i dostave moje stvari ispred mene oko dva tjedna unaprijed. Dobio sam dolje do tri dana prije nego što sam otišao. Sam bio događaj last minute pakiranje jedne noći oko 8, a netko je pokucao na moja vrata.
To je Candice putovanja činovnika. Bila je dobar prijatelj od mina, a ona je rekla da je odlazak poklon za mene. Bila je u par uske gaćice i majicu na bez grudnjaka. Candice ima lijep veliki magarca i veliki tits 40EE-a mislim. "Pa gdje je to?" Pitao sam. "Ja sam netko drugi da ga stavi preko:. Rekla je s osmijehom opaki. Samo tada je bio još jedan kucati na vrata. Candice je dobio vrata i to je bio Tiffani. Tiffani je na par znoj hlače oko za sex  tri veličine prevelika i tenk vrhu. Ona je službenik za dijelove mehaničar dućan s Ogroman, ali čvrsto dupe i C šalice tits.
Imao sam maštala o jebote oboje posebno Tiffani. Volim velike magarce! Tiffany je rekao Candice ona ostavila moje iznenađenje na palubi izvan moje sobe. Candice mi je rekao da zatvorite oči i da će ga dobiti.Čuo sam vrata otvaraju i zatvaraju opet. "Držite ih zatvorene: Candice, rekao je. Čuo sam nešto kao šuštanje odjeće i mislio sam da je stečen mi majicu ili haljinu možda. "OK ih otvoriti!" Čuo sam Tiffani smijati.
Sam otvorio oči i Candice je kleči iza Tiffani sa svojim jezikom palac od Tiffani je gol, slavno dupe! Candice pogledao pravo u mene i dao Tiffani je desnom obrazu dugo lizati. Moj kurac je došao na život i počeo uzimajući teško brzo. JA je pitao ako sam mogao samo gledati ili igrati zajedno. Candice mi je rekao da su obje moje do 10 sati.
Ja immeddiately ustao i počeo trljanje Tiffani's ass. Bog je tako nježan i mekan, devojke seks  ali teže nego moja kad to zategnuti gore. Bio sam trljanje jednom obrazu dok je Candice lizali i zakinutim druga s zube. Zatim Tiffani izdvajali off joj vrh i mene s kojima se suočavaju. Ja usisan i lizali joj bradavice dok je Candice dobio gol.Onda sam lizali i isisan Candice je ljut bradavice za malo. Kad je Candice bradavice se teško i puni su kao veliki i dugo, kao prvi zajednički na moj palac.
Ja skliznula moje ruke dolje pa sam morao lupanje twat u svakoj ruci. JA nije 'dobiti priliku da ih istraže iako kao i oni pao na koljena i srušena moje gaćice. Moj penis skočio van i počeli su da se okreće ga sisa polako.
Nakon otprilike 5 minuta da se nebo Tiffani preselio iza mene i osjećala sam joj prst istražujući za moj magarac rupa. Sam proširila moje noge razmaknute i nagnuti prema naprijed stavljajući neke moje ruke na koljena. Candice počeo me sisa polako i real hard kao da je bio težak to izraditi moj penis glava napuniti krvlju i pop.
Osjećao sam se Tiffani trljanje moje loptice, a onda joj jezikom pronašao moj magarac rupa. Skočio sam malo i onda gurnuo natrag u lice kao što je počeo moj povratak krilo vrata u neprekidan ritam. To je bio raj uzimajući lizali i isisan! Počela sam osjećaj moj orasima nabubri i ja pitao Candice ako ona proguta. Ona ne odgovara na moje uzimanje samo glavu u usta i sisa to stvarno teško. Tiffani zaglavi njezin jezik se u moje dupe kao što sam duhati moj opterećenja u Candice usta. MMMAN! Što orgazam! Moja koljena izvijen i ja nagnuo naprijed stavljajući ruke na ramena Candie kao što sam pumped moj zadnji spurts sperma u svom pohlepan usta.
Ostao sam hard koji je bio neobično. Ali mislim da sam bio u šoku. Ovo je bio moj prvi put s dvije djevojke sam maštala o jebote. Rekao sam im da oboje ustati na mom krevetu na ruke i koljena i lice zida. Ja izdvajali ih oboje natrag pa njihov zglobovi su od ruba kreveta i njihove magarce bili visi nad strani kreveta.Lookign na njih magarca na magarca pokraj svakog drugog bio strašan prizor. Vidjevši Tiffani je ogroman Lilly bijelo dupe i Candice je čokolada smeđi magarac tamo me čeka je gotovo previše. Ja skliznula moj penis polako u Tiffani's maca i to je zbijeno pakao! Bog ga osjećao tako vruće i lupanje. Tada sam prestao i skliznula u Candice je obrija maca masti. Njezina vagina je tako lijepa. Volim crne djevojke s ljubičastim maca usnama. Oni su tako strašan! Candice je vruće i mokro maca i to je bilo nekako labav. Uspio sam sjebati oboje za oko 15 minuta. Ja bih moždani udar jedan vrući kaplje maca 15-20 udaraca, a zatim se prebacite. Mislio sam da sam bio idući u biti u mogućnosti prebaciti se još par puta prije nego što sam došao. Odjednom je došao s Tiffani vrištati i kuljati sperma. Osjećao sam se kao toplina joj juicews otrča dolje i curila off mjy lopte i došao sam eksplozivno. Došla sam više nego što sam ikada rewmember u Tiffanis vruće nevine  picke.
Onda sam ih 69, dok sam ih gledao i uzeo zavrtač ukazivanje i liže svoje magarce, kada sam mogao doći do njih. Nakon gledanja ih jedni druge sperma sam ih pitao ako sam mogao jebati ih oboje u dupe i onda sisa kurac Candice da smo imali vremena. Rekli su mi da probati. Candice je dobio Tiffani na sve četiri na krevet i njezin lubed s KY. Zatim Tiffani lubed Candice gore. Dobio sam iza Tiffani i stavio mi glavu protiv penis joj dupe. Ona polako je otišao u pola inča svakih nekoliko sekundi. Dobio sam glavu pokopan u magarca i počeo labavljenju up. Onda sam ga orali sve na putu u teško i jebeno joj dupe kao tvrdo i brz kao što sam mogao. Došla je gotovo odmah poput minutu nakon što sam počeo lupa joj teško. Tada kao tri miutes kasnije ona stvarno došla teško i ja duhati orah u svoju veliku zbijeno magarca. Shvativši da sam samo živio jedan od mojih fantazija po cumming u Tiffani je magarac je bio tako cool. Ja izdvajali iz Tiffani i počinje gubiti svoje erekcije. Tiffani okrenuo i rekla da bi mi spremni za Candice jer smo imali staii nekoliko minuta do deset. Ja guiede moj penis u usta i ona odmah dokazuje dala bolje popušiti od Candice. Ona swirled njezin jezik oko mog penis glavu i on je počeo da nabubri. Stvarno sam bio šokiran da sam bio uzimajući teško opet. Zatim Tiffani lagano trčao zube gore i dolje vratilo kao ona lagano zagrebao moje loptice s njom noktima.  TrazimBio sam potpuno tvrda i sad je prestala. Pogledao sam preko i Candice je bio pognut moj računalo stol držeći joj dupe guzovi širiti širok. Mogao sam vidjeti KY još uvijek sija na njoj maleni magarca rupice.Izgledao je stvarno malo za žene 29 godina. Pitao sam je li ona ikad bila jebeno u dupe prije. Ona mi je rekla da i ne brinite to je samo izgledalo malo. Ja gurnula moje gljive protiv nje malo smeđe oči, a on je otišao u lako otprilike na polovici puta. "Oh Boy!", Rekla squealed i ona napeti gore toliko boli prilično loš način na koji je stisnuo joj guzu oko moje penis. Ona je opušteno i ja skliznula ostatak način i počela mljeti joj dupe polako. Joj dupe je vruće i to je bio spasming. Shvatila sam bila u dugom orgazmu pa sam povećao svoju brzinu dok sam bio Jack joj zakucavanje sa sve što sam imao. Uskoro sam osjetio moje loptice ključanja i ja rammed u njoj sve na putu i samo održavaju i dalje i neka se osjeća moja sperma je eksplodirala u njezinu guzicu. Bio sam jako slab do tada i nije mogao učiniti bilo kakve daljnje štete. Ja izdvajali iz Candice i Tiffani me očistiti od potpuno s njom usta i jezik. Onda su obukla i lijevo.

Нема коментара:

Постави коментар