.

петак, 25. март 2011.

Besplatni licni oglasi


Moja supruga ima sestru koja je tri godine njezin stariji. Sis je bio udovac za 6 mjeseci, nakon 45 godina braka, a njezin suprug je bio u vrlo lošem zdravlju za posljednjih 12 godina. Oni su uvijek živjeli barem na pola puta u cijeloj zemlji odakle ikad smo živjeli, pa nismo potrošiti puno vremena zajedno. Oni nikada imala djece, a nikada nisam mislio to je bio moj posao pitati zašto. Posljednji put smo vidjeli Sis je u suprugovu sprovodu u rujnu prošle godine. Ona je bila frizerka ili kozmetičarka dok je ona u mirovini prije  licni oglasi nekoliko godina, kada je njezin suprug bio toliko bolestan.
Sis ištanje da biste dobili daleko za neko vrijeme, i ostao s nama za tjedan dana, ranije ove godine. Mi uvijek osjećao ugodno, dok posjetom joj ili joj boravak s nama, ali je ovaj posjet bio drugačiji, jer ona je sada sama.
Jednog dana tijekom svog posjeta, dvije djevojke su bili uključeni u svojim "girl-talk" i opisala kako su njihovi životi su idući, a očito razgovor okrenuo na međusobno seksualni život. Moja supruga je pokazala Sis neke od fotografija sam uzeo od nje, koji su bili vrlo rječiti. Ona je započela sa samo sjenica i maca snimke moja supruga, a zatim Sis je pitao ako je ikad snimljen sličnih fotografija od mene. Ona iskopa malo dublje u naše fotografije i došao gore sa neki izbirljiv fotografija snimljen je imala moj penis, oba meka i uspravno. Nisam bio prisutan kad sve to se događa.
Moja supruga je počeo učiti stvari o Sis da mi nikad nije poznat. Čini se da ona i njezin suprug bili prilično seksualno aktivni u svojim ranim godinama, ali nikada nije da nas obavijestite o tome za neki razlog ili drugi. Sis je rekao nekih ljuljanje su učinili u 60-ih i 70-ih, i moja supruga spominje da smo idući u nudistička odmarališta za mnogo godina.
Nakon što gleda na našim fotografijama, otišli su na neke web stranice koje imaju slične fotografije različitih cocks i mace, i dlakave i obrijane. Sis je bio fasciniran fotografijama obrijana pussies i muške slavine, kao što su oni prikazani na neke od tih stranica.
Ona je izvan sebe kad je moja supruga je rekla da bi željeli probati negdje. Moja supruga je ponudila da joj pomogne obrije ako je bio ozbiljan i šali ponudio mi pomoći da to učinite posao. Sis je bio uzimajući malo uzbuđen pri pomisli i rekao da može biti dobra ideja. Kad je moja supruga oporavio od iznenađenje, oni su došli do mene i rekao mi je što su bili pričaju. Mi smo svi gledali na neke od fotografija na računalu i odjednom nas troje kao da se "bliže" nego što smo ikad prije.
Razgovarali smo o tome kako bismo mogli ići oko ona trazi njega srbija  radiš za brijanje. Sam spomenuo da bi to moglo biti zanimljivo da su neki prije i poslije fotografija, i Sis dogovoreno. U ovom trenutku, JA je pitao ako oni možda želite da mi obrije previše, uostalom ona je frizer za svih tih godina. Nisam mogao vjerovati kada su se dogovorili da me obrije nakon što smo završili Sis. Predložio sam da mi je moja supruga previše, ali ona je imala sastanak sa svojim ginekologom u 3 tjedna i htio čekati do nakon toga.
Stvari su se kreće naprijed brzo sada i stvarno sam iznenađen da Sis nikada oklijevao da skine grudnjak i gaćice pravo ispred nas. To sigurno nikada nije dogodilo prije. Odlučili smo sve uzeti lijepo vrući tuš omekšati stidne dlake i nas dobiti sve u lijepo toplo prijateljsko raspoloženje. Ona nije mogla vjerovati da joj je brat-in-zakon je stajao tamo u velikom tuš kabinom, zajedno s njom i njezina sestra i bili smo joj lathering sve nad njom tijelo. Stalni zatvoriti u tuš s dva gola žena mi je dala ogroman erekcije, koji nije išao UN-a primijetio bilo od djevojaka. Moja supruga i ja smo prilično naviknuti da bude gol zajedno u društvu drugih, ali samo na nudističke naselja, tamo gdje baš ne da se seksualna, erotska atmosfera. Ne mogu to objasniti, ali nikada nisam dobio erekciju na javnom golotinju.
Nakon tuš, položila natrag na stol s njom širiti noge kako bismo mogli doći do posla s kreme za brijanje i britve. Uzeo sam par "prije" slike, a zatim je dobio na posao. Činilo se tako "nestvarno" da, dok nisam vidio Sis gola u svim godina imali smo poznati jedni druge, ovdje sam bio njen lathering i trljajući ruke sve nad njom pička dok se brijete.Počeli smo rezanjem sve što smo mogli sa škarama, a zatim završio fino raditi s jednokratnu britve. Izgledalo je lijepo kad smo završili. Nakon rada sa svojim rukama i prstima sve oko nje maca za 30 minuta, i da moje lice u roku od 12 inča ga, nisam mu dati drugi misli, nego samo nagnuo prema naprijed i dao ga lijepo tvrtka poljubac kad smo bili gotovi . To nije iznenađenje moja supruga, ali trebali ste vidjeti pogled na Sis lice. Mislim da je ona mislila da je samo otišao na nebo. Mi smo samo pustiti da ide u to, da vidi što će se dogoditi sljedeći. Mi je uzeo neki "poslije" fotografije naše djelo.
Sada su se dogovorili da je vrijeme da me obrije. Ja Pomilovala moj penis nekoliko puta i uzeli neke prije fotke mene previše. Preselili smo se iz tablice sam imao obrija Sis na, na našem krevetu, koji je radio out bolje za sve nas. Dopustite mi da vam kažem ovdje i sada, osjećaj moja supruga i  licni oglasi devojke njezina sestra širenje krema za brijanje cijele moje stidne području i čudan par ruku drži, kreće i cijeđenje moj penis po prvi put u našem životu oženjen, bio je nevjerojatno. U ovom trenutku, Sis je komentirao kako ona nije vidjela penis za više od šest mjeseci i nije bilo jebeno za 12 godina.
Samo seks je imala jer joj je muž bio bolestan. Imala mu povremeno blowjob i češće od toga, kad ga je jacked off. Mogao bih reći njezin način govori o tome, da je ona stvarno to propustili. Činilo se da je više nego išta drugo, joj rukovanje moj penis, njezin probudio seksualno. Oni su oko 40 minuta da me obrije, što nitko od nas ikada imao bilo koji iskustvo na brijanje mošnje. Siguran sam drago da oboje imali stalan ruke. Kad su završili, oni su neki "poslije" fotografije svog rada previše.
Sam napustio sobu da ide u kupaonicu nakon moje On trazi nju ona trazi njega brijanje je bila potpuna i djevojke moraju imati počeli raspravljati stvari. Sis je pitao moju suprugu ako ona bi smetalo ostavljajući joj meni jack off, koju smo figured joj je način za dobivanje neke vrste oslobađanja. Moja supruga je imala puno bolju ideju. Ona je rekla Sis koliko je uživala u moj penis u njoj maca i pitao Sis ako ona bi željeli imati mene zajebavati joj, umjesto da me jack off. Mislim da je htjela da me dijeliti s njezina starija sestra u svoje vrijeme potrebe. Kada sam se vratio i vidio ih obje još uvijek gol i vrlo čudno pogledati na njihovim licima, znala sam da nešto je gore. Stajao sam tamo sa prvi hard na sam s mojim novim ogoljelog pijetao i loptice. Ona osjeća fantastično. Dvije djevojke pogledala u mene i moj penis i moja supruga me pitao ako bih želio dati Sis što ona tako prijeko potrebne, svoj prvi jebanje u 12 godina. Ja sad mislio sam umro i otišao u nebo.
Kao i gospodin sam, JA je pitao ako joj je bio siguran da je ono što je htjela. Ona odgovori jer je posegnuo za moj penis i mene vuče k njoj. Brijanje je jedna stvar, ali sada smo bili uzimajući u nešto jako novo za nas.
Air Force kapelan, rekao mi je jednom prije mnogo godina, da je "tvrd prick nema savjesti." To je sve došao natrag k meni, kao što sam položio Sis natrag na krevet i moja supruga uzeo moj penis i to s ciljem svježe obrijan i ja mogu dodati, vrlo mokro maca.Kao što sam nježno klizila u prvi obrijana pička sam ikada bio "izbliza i osobni" s, ja sam također počeo trljajući joj klitoris s mojim prsta. Ona gotovo je prolazio iz ugodne osjećaje ona je otišla bez svih tih godina. Sam na pola puta očekuje da joj poziv iz svoga muža ime, ali ona nije
Moja supruga je pravo postoji promatranje i zgrabio kameru Devojke za seks i uzeo neke izbliza moj penis ulazi njezin sestre maca. Volio bih da mogu reći da je trajao satima, no uz seksualnih osjećaja sva tri nas prikazuju tako visoko, došao sam u njoj maca u manje od dvije minute, ali ona je došla također u isto vrijeme sam učinio. Nisam mogao vjerovati koliko je bila široka, ali pretpostavimo da je to normalno za pička da nije jebeno za više od deset godina. Tijekom godina sam mnogo puta poljubio Sis, u brat-in-zakon tip poljubac.
Ja ne mislim da je ista vrsta poljupca bi bilo primjereno nakon što sam imao ispunjen joj vagina s opterećenjem od moja sperma, pa je dobio poljubac koji je bio više kao što je moja supruga dobiva na regularnoj osnovi. Mi smo sve ležalo na krevetu, dok Sis i ja uhvatio naše breaths, i moja supruga odlučila je htjela očistiti SIS-sokovi off my sada poražavajuće kurac.  a onda sve ode van za ručak,oglasi za devojke  kako bi proslavili SIS-ponovno buđenje, moje je sada glatka skrotuma i penis i misli od mene za brijanje moja supruga u par tjedana. Sis je otišao kući sada, a mi se pitate kako je naš odnos prema Sis će se od ove točke.

Нема коментара:

Постави коментар