.

субота, 12. март 2011.

Online upoznavanje

U trenutku naše su se oči susrele Znala sam da ću završiti spava s ovim čovjekom.  upoznavanje online Bio sam u braku. Takav čin je bio zabranjen, ali poriv da ga osjetiti u sebi me je mokro s nestrpljenjem. Način na koji je preselio, na način što mu bijaše stalo i način njegove oči vidio ravno kroz mene je neodoljiv. Želja je bila pri čemu svaki dio mene vibrirati. Ja bih naći sebe igranje sa mojim klitoris koji žele da su onaj koji je to događaj za mene. Moji prsti bi brzina oko moje maca razmišljanje o njemu. Kada sam došao bilo je uvijek s njim na umu. Moj suprug nikada nisu imali to utjecati na mene. Bio je hladan i nezainteresiran. On je već imao dva pitanja i doduše on je bio velik u krevetu, ali strast je otišao. Svaki put kad me jebu sa svojim debeli penis mi je punjenje do vrha osjećao sam se kao da je to samo moja dužnost da se proširila moje noge i širok mu biti malo trofej kurva. On bi prazan njegova sperma sve više moje bradavice, a lice kao da sam bio neki kurva. On bi me jebati s leđa prisiljavajući njegov penis, tako duboko u meni, to boli. Moja maca je obično krvarenje nakon što je završio sa mnom.

"Vi ste ga kao teško, zar ne?" on će reći što je moj muž upoznavanje preko interneta  me rammed od iza. I ja sam učinio, ali ja ne znam ništa bolje. Besplatno upoznavanje preko interneta

........

On je bio u mojoj kući. Mi smo bili sami. On je ostao više od prije, ali je uvijek poštuje moj brak i to nikada nije otišao dalje, iako smo oboje htjeli. Mi smo imali nekih vina. Imali smo razgovarali prilično nevino o tome kako sam bio nezadovoljan s mojim mužem. Nikad nisam bio sluh riječi. Sam bio obličje at usnama, izgubljen u maštati, želeći smo bili u strastveni poljubac. Gledo sam dolje u njegove prepone wishfully dok on nije bio u potrazi, ali njegov pogled vratio. Pogledao sam dolje, neugodno. Bilo je kasno i ja sam bio uzimajući pijan od vina.

Nisam mogao pomoći, moja želja pa sam se nagnuo naprijed i stavio moje usne na njegove. On me poljubio natrag kao da je htio da se sve zajedno. JA ran moj jezik oko njegove usne, da ih grizu provokativno. On me uhvatio u strastvenom zagrljaju i mene izvukao bliže, tako da sam mogla osjetiti njegov penis hard dobivanje ispod svoje traperice. Toplina naših tijela jedni protiv drugih bio intenzivan i poljubac postao još dublje.

"Spavati u spavaću sobu sa mnom večeras", rekla sam. Pogledao me kao da je on razumio ono što sam mislio. Moje cijelo tijelo mu je potrebno. Možda sam bio ranjiv. Ali mi je potrebno da ga imaju. Htio sam ovaj.

On je ušao u spavaću sobu. Čuo sam ga unzip njegove traperice i pao na pod.Osjetio sam mješavinu straha i uzbuđenja kao što je pronašao svoj put ispod deke. Imao sam samo ikada spavala s mojim mužem. Osjećao sam mu ruku doseći preko moje tijelo i početi da miluju moje bradavice. Ja dahnu sa strmim strast. Sve sam imao oko maštala je sada dolaze istinito.

Ja izdvajali moje tijelo na vrhu svoje i poljubio ga opet. Moje grudi su uzdah protiv prsa. Morao sam imati više. Sam mu potreban. JA ran moj jezik dolje prsa, zaustavljanje sisati bradavice. Moja maca je bila s kaplje sperma. Ja srušena njegova boksera i njegov hard penis iznikla out. JA ran moj prst uz njegov penis lupanje. On dahnu na dodir. Sam kleknuo i trzanje moj jezik na vrhu njegove glave. Brzo sam uzeo sve njegov penis u usta. Moja glava bobbed gore i dolje, njegov penis klizna i iz mojih usta.

"Oh, baby .... Oprez baby, I'm going to sperma u ustima", kazao je izgovorio izgubio u zadovoljstvo.

JA je zadržao događa, znajući da će ispuniti moja usta sa svojim sjemena na bilo koji drugi. Izdisaj napustio svoje usne i osjećao sam se mojih usta ispuniti sa svojim slanim sperma. To je bio nebeski. Ja tiho zadirkivao njegov penis sa svojim jezikom dok je on prazni sve to u moja usta. Htjela sam okusiti sve o njemu tako da sam progutala svaku posljednju kap. besplatno upoznavanje

Ja valjane natrag preko. Moja maca je bila mokra i želio sam ga osjetiti u sebi, ali sam bio zadovoljan san o tome što se upravo dogodilo.

Trenutak kasnije, osjetio sam njegovu ruku doći do mojih maca. Moj sokovi davao koliko je imao mi je okrenut na. Igrao je oko na moje maca usne i onda vozio njegov prst duboko u moja pička, unutra i van. Moje tijelo je bolan za njega i zadovoljstvo prst sondiranja moja maca je gotovo previše za podnijeti.On je prestao iznenada, umjesto da se kreće njegovo tijelo na vrhu mene.

Osjećao sam se njegov penis polagano, izazovno unesite moje tijelo. Topline povećava. Sam proširila moje noge širi na signal da sam htjela više. Htio sam sve od njega. Gurnuo mi koljena protiv moje grudi, tako da je mogao doći njegov penis još dublje u mene. Ja moaned kao što je skliznula i out, teže i teže jer želja rastao. Njegove ruke preselio u moje bradavice dok gibanje njegov penis povećava.

Bio sam o da se sperma u cijelom njegov penis. On je o sperma opet, meni ovaj put. On je napravio jedan zadnji potisak i oboje smo došli zajedno. Moja pička je potopilo s njegova sperma kao moja maca mišiće oko ugovorene njegov penis. Moja je glava vrti s mukom i ostvarenje onoga što se upravo dogodilo.

Moj san je došao istiniti. Bio sam pada u ljubavi previše? 

Нема коментара:

Постави коментар