.

субота, 19. март 2011.

Gole zene u krevetu

Sonia mi je rekla da je mislila da joj dupe je dobivanje veće. Sam se šalio da bi mogla biti trbušnom plesačicom. Sonia je rekao 'dobro što slučajnost' Sonia samo čitao u lokalnim papir oglas za satove plesa trbuh. Sonia je rekla dosta imaginaran vlasništvo ići i sam poticao joj dati ga probati. Moram priznati da je za sebične razloge. Bio sam razmišljati o bitak u privatnu audijenciju s mojom ženom zamišljajući nju kovitlaju bokovima na mene.
Pa, Sonia upisao i ode na sljedeći utorak navečer. Erotski tekstovi
Sonia je bio nekoliko puta i ona je rekla da ne brinite o tome što je ona izgledala, jer su sve vrste veličine žena dajući joj ide. Molio sam Sonia da mi daju dokaz, ali je rekao da sam ja morala čekati do kraja tečaja.
Nakon šest tjedana kada je tečaj završio Sonia je kazala da je spremna da mi pokaže što joj je bio naučen. iskusne zene
Bio sam spell obvezuju. Sonia preselio svoje tijelo i mene očarala s bokovima. Bila je pravi seksi.
Rekao sam sjetiti kada je to učinio strip-o-gram za Adam na poslu i Sonia, rekao je da je uživala da i to je sramota da ona ne može učiniti ples strip trbuh.
Slijedeći dan na poslu rekao sam dečkima da sam čuo da je striptizetu da smo zaposlili za Adama rođendan danas otišao u dobre trbušni ples, a ona je natrag u grad.
Rob i Martin oboje gledali jedni na druge i rekao mislim da možemo organizirati događaj koji zahtijeva ples striptizeta trbuh.
Događaj je bio uređen. Post Tom je povučen nakon što je radio za tvrtku za dvadeset godina i začudo bio je polovina turske i temu opremljen samo pravo.
Dvorana je bio rezerviran i samo ljudi su bili pozvani. Nije veliki broj samo dvadesetak ljudi koji su svi znali Tom.
Sonia mi je ona nije htjela da ljudi znaju tko je ona i rekao plava perika je nosila zadnji put nisu stvarno odijelo pa sam kupila dugu tamnu periku. Izgledala je fantastično u njemu.
Znao sam da jednom ljudi na poslu je vidio da neće moći zadržati svoje ruke s nje i upozorio Sonia. Sonia, rekao je pod uvjetom da su svi bili nježni s njom se nije obazirala ih dosadan.
Došlo je stražnjoj sobi u dvoranu i na noć sam vozio Sonia na dvoranu sat prije nego svi ostali stigao. Mi skliznuo u stražnjoj sobi i Sonia počela svlačiti i ući u nju opremu. Sonia bio uzimajući nervozan, a ja otišao u bar i dobio nekoliko votke. Rekao sam konobar je za trbušnom plesačicom i on mi je rekao da se bocu na kuću.
JA je zadržao nadolijeva Sonia's stakla za nizozemski hrabrosti, ali nije želio da joj se previše pijan nije mogla plesati.
Sonia na raspoloženje promijenilo i bila je vrlo sigurni. Ona zagrijati radiš neke poteze i testirani čičak. Bio sam uživajući moj privatni sjednici. Rekao sam joj mogao napraviti mnogo novca ples i hoće li ona će učiniti nekoliko privatne sjednice. kurate zene  Sonia je ona mogla učiniti s novom kuhinjom pa novac će pomoći.
Rekao sam Sonia ne otkriti previše kad je plesala u dvorani, a ja bih uzeti naloge za privatne sjednice, gdje je mogla zadirkivati ​​dečki još i zaraditi nešto novca.
U 21:00 Sonia ušao u dvoranu i svi gledao s uzbuđenja u njihovim očima. Glazba započela i Sonia preselio svoje tijelo i mahao rukama i rukama oko. Tom je stvarno uživanje. Sonia izdvajali bitova off joj kostim kako bi otkrili više mesa i svi navijaju. Plesala je za pola sata ide po sobi tako da svatko je dobio dobar pogled na njezin seksi tijelo.
Kada je Sonia napustio sobu svi navijali joj se, ali je bio razočaran je završio tako brzo.
JA je otišao okrugli uzimanje imena i novca za privatni ples sjednice trbuh i bio je zaprepašten sam uzeo novac.
Kad sam otišao natrag Sonia sam joj rekla Nadam se da je imao neke energije lijevo, jer većina ljudi su se prijavili za privatne sjednice.
Prvi dečki ući u sobi su Rob i Martin (ima iznenađenje sam mislio). Rob me je zamolio da napuste i sjeo gdje stolica je bila postavljena i Martin pokazao mi se.
Martin stajao na stražnji zid i Sonia počeli plesati. Kao što Sonia plesali oko Rob je dodirnuo joj bedro i prije nego što je znao da je bio Martin nudi joj čašu votke i limunade. Sonia ga pili natrag i nastavio plesati zadirkivanje muškaraca i ona brušenog bedrima oko njih.
Rob je rekao on je volio da ranije, kada je uklonjen bitova suknju, pa je izvukao na čičak i bio je gotovo dolje joj hlače. gole zene u krevetu
Martin joj hoće li ukloniti joj boja i ples gole za njih. Sonia misli što je, dovraga i skinula hlače.
Sonia još uvijek imao malo suknju na i njezin dekolte je izvan ovoga svijeta.
Rob i Martin nije mogao podnijeti više. Sonia prestao plesati i rekao im da je tamo puno.
Rob je otišao preko Sonia dati joj poljubac zahvale koji se pretvorio u pravi snog. Martin u međuvremenu zatvoren u na njih i gurnuo penis u Sonia od iza. Ubrzo se pretvorio u ludilo s pipe ide u svaki otvor. gole zene youtube
Ljudi su napustili sobu dok Sonia ponovno odjeveni.
Tri muškaraca došao i sjeo. Sonia uzeo gutljaj votke i počeo plesati. Pa ovaj put Sonia počela svlačiti čovjeka ona je poželjela pogledati i on je ubrzo morao podizati kurac na pokazuju da je ona sama gurnula na. Drugim muškarcima je dobio svoje dicks van i Sonia hopped od jednog i dobio na sljedeći. gologuze zene
Do vremena posljednjoj skupini ljudi došli u Sonia nije smetalo ples ona je samo skinuo i vodio preko stola i wanked dvojice muškaraca. Jedan na svakoj strani od nje,, a jedna joj jeben i jedan zaglavi penis u usta.
Do kraja večeri Sonia je dobro jebeno i ona je rekla da je jedan kurac nije imala i to je bilo moje. Tako sam pao moje hlače i njezin dao sve što sam imao. Što savršen kraj savršenog noći.
Sonia uvijek sjeća te noći svaki put kad ulazi u naše kuhinje. 

Нема коментара:

Постави коментар