.

субота, 5. март 2011.

Ljubavni oglasi

Sjedeći u svojoj stolici od kože večeras
moja žena sjedi na stolici pored mene rekao: "Ja sam umoran da sam idući u ići u krevet" dobro radi noćenja u bolnici i ovo joj je bio prvi večeri u tjednu. Htjela sam neke maca tako da sam isključen tv i njom se stepenicama do naše sobe.
Ona nije mršav gal bilo više, ali kada je djevojka tanak ona može biti vrsta Boney, a ne kao ugodno imati spolni odnos s, jer bez Jastuk. Tvrdi tijela su lijepo pogledati, ali malo Jastuk je lijepa i mekana, ali mast je druga stvar.
Pa da se s njim sam u mom sredinom zene  40-ih i ona je u svojoj sredinom zene 30-s okruglih stražnjica i lijepo "D" čašu veličine boobs s šiljiti nipples oko 2 cm oko joj maca uvijek miriše maca i Volim miris joj gaćice nakon što ih ona nosi. ona je slatka mirisna maca.
i ovu večer nije bila kao zainteresirani seksa kao što sam bio, ali sam skinula krpe i moj je dobio u krevet pokraj nje i počeo joj dupe miluje i ljubi joj vrat klizna moje ruke dolje između njezine noge. Imala je na sebi PJS i počeo uzimajući u moju advancements.I je trljajući joj maca thruogh joj PJ hlače. Ona je ležao na njoj trbuh s jedne strane, s nogama spred, tako da moja ruka može skliznula prema gore i dolje joj klitoris maca, a magarac rupa. Ukusan.
Nakon malo više nagovaranje i neke oplakivanje s njezine strane ona dosegla dolje i izdvajali off joj PJ hlače i predale i spred joj noge i ja vođena između njih. Ja sam položio između nogu i na vrhu nje i počela ljubiti njen vrat i usta stavljajući moj jezik u njezinu uhu rupu i lizanje oko nje. Ona voli da se i tako učiniti I. Kao što sam ležao tamo sam počeo uzimajući hard penis. Tako sam počeo trljanje moj penis gore i dolje joj klitoris i maca, ali ne u njoj. Ona je lijepa tits, kao što sam usisan u jedan i onda druga je počela kriza moj penis i počeo stenjati i izdvajali joj koljena i stavite noge na leđa moje teladi kako bi joj vruće maca u pravu poziciju za početak jebenje oglasi.
Pa u ovom trenutku sam je pitao da li ona htjela da mi lizati joj maca i rekla: "Oh yes lizati moja maca sve više beba" Ja skliznula dolje miris joj slatka maca rupa i lizati joj klitoris. JA je otišao dolje malo više jezik joj maca i rupa darted moj jezik i izvan joj zbijeno magarca slatka. Kad sam joj magarca lizali rupa ona podigla guzu tako da sam mogao dobiti bolji tounging u magarca. Između magarca rupa i njena maca je malo ekstra koži koji strši malo i ona samo voli kad sam sisati na nju. Ona voli da gura moje lice kao što sam sisati na ovom malom mjestu. Ja premjestiti moje usne i jezik do joj klitoris i početi sisati i lizati na to u isto vrijeme i ona počinje jecati heavely sada, ona stavlja joj ruku na glavu i počne me povući u njoj maca kao ona izbočenja moje lice. Ona stavlja joj noge na mojim leđima kako bi joj koljena opet, tako da joj maca je širok i spremno za jesti. Sam početi staviti prst u nju maca rupu i to doći do nje "G" točku i početi trljanje polako na prvi, a zatim brže kao što sam lizati i sisati joj klitoris.
Trik još uvijek lizanje joj maca i mirisa maca ja uzeti moj prst i početi probe magarca rupa s mojim srednji prst joj maca sokovi vec su počeli kaplje dolje joj maca i magarca rupa moj prst klizi u lijepo, samo malo u početku , a zatim do kutni i sam početi to guranje i izlaziti kao što sam i dalje sisati i lizati joj clitorous. Ona počinje u kurac moj prst pa sam gurati više moj prst u magarca rupa sve do balčaka i ja početi masažu joj "G" točka gore od magarca kanala joj maca gura prst unutra i van i gore joj ljubav eksplodira gumb na njoj pizda. Do sada sam stvarno spremni da zajebavati joj, ali ja i dalje prst jebeni magarca rupa i ja staviti još jedan prst u magarca rupa i počnu ga ispružiti stavljanjem tih prstiju sve do njezine vruće guranje unutra i van kao što sam lizati joj klitoris i ona počne da se sperma. Moja djevojka je squirter.
Njezina oplakivanje dobiva uzbudljivo glasnije joj humping moje lice dobiva više intence trik ona vuče moje lice dublje na njezin klitoris s obje ruke, sve trik kao ona počne špricati svoju ljubav sokovi niz moje brade. Ja mogu osjetiti vruće teče od njega kao što sam osmijeh na mene kao ona je cumming i jasno maca tekućina se osjeća tako lijepo i toplo i mokro. Miris je da se ništa ne da ga compair u. Ja sam u nebo, jer ona je Cumming, moja dva prsta su u magarca rupa i usta, usne i jezik su na nju klitoris. Sada je toplo mokro mjesto na krevetu između njezine noge i strašan taj slatkasti miris je dobio moj kurac lupanje, tako da mogu početi jebote da vruće zbijeno maca.
Ja slajd joj svilenkast kože trbuščić sisati na nekim titty. Slide više i kao i ja moje rock hard penis toboganima samo malo u nju maca kao što sam početi zafrkavati joj pička rupu sa glavom moj kurac. Ona ga zgrabi desnom rukom i pokušava da ga povuče u nju. Ja poreći joj ovoga držeći stabilan i ne ostavljajući ništa više nego vrh moj penis u njezinu ljubav rupu. Moja supruga, u me jebati teško mahati slaps moje dupe s njom lijevom rukom vuče moje rock hard penis desnom rukom težak da biste dobili unutar nje i kaže: "Jebi me tom penis beba mi je potrebna sada mi je potrebno tvrdo i duboko ". Tako sam učinio upravo to, moj penis skliznuo u pravu jer ona vodi ga duboko u nju. Njezina vagina je lijepa i široka, mokro, i sočan baš kao što mi se sviđa. Ja zajebavati joj teško i izlaziti kao ona je sranje moj vrat i licks unutar moje uho. Oh kako se osjeća tako dobro. Moj kurac u njezine tople, mokro maca vuče na moj vratila i penis glave kao što sam potisak i izvan nje. I doći dolje i stavite prst u magarca rupu tako da se trlja aginst joj maca kao ona se jebeno.oglasi ljubav 
Ona kaže "da je vrijeme", a ja znam samo što učiniti, ja izvadi joj maca i početi staviti glavu moj penis u nju tunela magarca rupa ja sonda ga neki s glavom moj penis je pritom i izlaziti malo po malo dok ne ide u glavu, ona dočepa moj penis rukom i lagano ga vuče k njoj dupe rupa kao Ja mogu reći da je bolno za nju, u početku, ona je polako vuče moj penis unutra i van do bola pretvara u zadovoljstvo. Ona tada uzima joj ruku daleko i kaže: "moje dupe zajebavati s tim toplim hard penis, želim vam da sperma u moje dupe, sad trljati klitoris i moj prst moja maca u isto vrijeme on je, jebi me u moje dupe teško beba to učiniti sada "Ja gurnuti moj penis koliko je u magarca kao što ja mogu. Njezina magarac rupa otvaranje je gripozan moj penis čvrsto i njezina crijeva su umatanje okolo moj penis poput svile rukavica. Oh to je tako toplo i lijepo unutra. Ja gurati u teško i izvadi polako, gurati u tvrdom i izvucite lagano. JA držati ovo gore za nekoliko minuta. To samo vozi njezin divlji, moj penis osjeća tako dobro u njoj dupe, maca joj je dobar, ali joj dupe rupa je samo najbolje. JA držati jebeni joj teško i sporo, a ona počne da se sperma. Njezina oplakivanje prolazi kroz moje uši i pravo na moj penis kao što ja mogu osjetiti moj člana počinje dobro gore. Moje loptice počinju osjećati bockanje da je upoznat i moj penis osjeća kao da je sve veći i raste u mom supruga slatki zbijeno magarca rupa. Ja mogu osjetiti navalu moja sperma počevši push up od baze moj penis kao moje loptice pustiti moju ljubav sok, šef moj penis počinje da se osjećaju kao viberator je na njega i vratila u moju ljubav štap trnci kao vruće rodded munje. I, m pritom teško i brzo i iz sada joj vruće magarca drži penis rupa. Kao što je moj penis vratilo ispunjava sperma i oko eksplodirati. Praska sperma dođe glave moj kurac i počinje da popuni moj supruga bowwels s toplom kremasti bijeli stvari. Volim zene oglasi  cumming u magarca.
Sve to vrijeme ja sam teško disanje i ona mogu reći Ja sam o da se sperma. Ona ga voli kad sam sperma u nju. To joj napuni uzbuđenja i ona se osjeća kao stvarne žene, koji je učinio svoj posao dobro i satifying joj čovjek i ona cums kao dobro. Mi sperma zajedno i za kratko trenutku mi postajemo jedno.
Ja i dalje guranje i vučenje moj penis u i izvan nje vruće nježan dupe rupa trik joj utrobu sisati toplom mliječnom ljubav sok iz moje članica. Ja sam samo mišljenje moje ectasy sada kao što sam početi ponovno moj mene.
Ležala sam na trik s moj penis u magarca kako ona počinje da biste dobili soft joj slatko dupe rupa počinje gurati moje omekšavanje penis povratak iz nje nametljivih mjesto da moj penis je ušao, trik moja žena drži me čvrsto kao da je ona vraća joj pribranost i ulovi dah nakon što je dobar krug našeg bračnog blaženstva.
I neka joj san kao što sam odluči ispričati ovu priču koju će ikada čitati. Nadam se da to čini ne svršiš jer su nas sperma. on trazi

Нема коментара:

Постави коментар