.

четвртак, 24. март 2011.

On trazi nju ona trazi njega


Upravo sam povukao iz mornarice i vratio se moj stari on trazi nju ona trazi njega  rodni grad živjeti kad sam slučajno susresti poznato lice. Trošne kože i bore su novi, ali oči i osmijeh su isti. Ja bih joj obožavala kad sam bio u srednjoj školi, ali ona je daleko previše popularan za sramežljivi tip poput mene. Njezino ime? Sjetila sam joj lice dobro, ali njeno ime?
Onda, sjetio sam se. . . Carie! To je bio Carie! Tu je ona ona trazi par , stojeći na benzinskoj pumpi i uzimanje novca klijentima i vidim da velika, self-servisu. Zvao sam se da joj: "Bok Carie.Da li me se? "
Ona je pogledala u mene i usko je sporo reagira. "Izgledaš vrsta 'poznate. . . Trebam li znate? "
"Vjerojatno se ne sjećam Tom Dutton iz srednje škole, da li?"
Opet, ona je oklijevao: "Bili ste u mom razredu?"
Odgovorio sam: "Bio sam u vašoj školi razreda. . . Nikada nije u vašem razredu bojim! "
"Pa, gdje si bio ovih proteklih dvadeset pet godina?"
"Upravo sam u mirovini iz mornarice - Master Chief Petty Officer! Dakle, ono što ste radili svih ovih godina? "
"Otišao sam u New Yorku da bude glumica. Nikada iznosio je mnogo iako tako prije šest godina sam se vratio. "
"Jeste li oženjeni?"
"Pokušao je jednom i to nije uspjelo. Kako o vama? "
"Nikada u braku -. Osim mornarice, naravno"
"Dakle, ono što vraća ovdje?"
"Zašto, došao sam u potrazi za vas:" Ja sam lagao
"Ti si prokleti lažljivac, ali mi se sviđa. Dakle, What're ćete učiniti sa mnom sad da si me pronašao? "
"Ja ću vam zavesti. . . Jeste moj put s vama! . . . oglasi ona trazi  Učiniti najsretnija žena na svijetu! Zatim, Im 'idući u dobiti ozbiljne.
"Pa, zaboravi to prijatelj! Nitko ne će me zavesti. . . Ja sam bio taj put s najboljim od njih i ja sam previše stari da se proći kroz gnjavažu opet. "
"OK, kako o večera onda? Bih mogao koristiti neke tvrtke. "
"Što vrijeme i gdje trebam ti u susret?"
"Recimo šest na" Okus Italije ".
"Izgorio godina. Kako o "Luigi's"
Tako je bilo da sam upoznao Carie na "Luigi's" talijanskom restoranu. Hrana je bila izvrsna i vino izvrsne, ali servis na našem stolu, čini se, nedostaje. U ostalim tablicama dobio izvrsnu uslugu kao što smo primili samo minimum. Kad sam primijetio da Carie o usluzi, rekla je jednostavno: "To je vjerojatno mene." I preselio na. "Pa, moj savjet sigurno će odražavati uslugu smo primili", rekao sam i opet se činilo Carie nezainteresovani, "Ostavi joj lijepo savjet. . . to nije njezina krivnja. "
Zatim, na izlasku iz restorana, ja predložio hodamo i Carie dogovoreno. To je bio kad sam predložio da se zaustaviti na pub za piće koja je odrasla napeto i jednostavno je rekao, "Ne!"
Kada sam odrastao uporan, čvrsto je govorila: "Možda kao dobro znaju. Ja sam grad grba i pol dečki tamo će reći da ste bili sa mnom. Nekoliko njih će govoriti istinu. Sada, uzmi me natrag u moj auto. "Počela brzo hodanje odakle je došla.

"Hej! Ne tako brzo! Moramo razgovarati! "
"Ništa govoriti o tome."
"Hoćete li me poslušati ili ćete biti na čelu svinja i tvrdoglavi?"
Carie okrenuo i vidio sam bijes plamen u njenim očima dok je preselio bliže sada. "Vi kopile! Vi nikada ne idete da biste dobili u moje hlače, tako jednostavno odustati. "
Nisam bio spreman odustati. . . Karijesa je bio jedina osoba u gradu da sam se sjetio koji je toliko govorio kako mi je i ponudio jedina mogućnost za prijateljstvo da bih vidio od dolaska u grad. Razgovarao sam opet. . . "Mislite li da dajem trubljenje ono što ljudi misle ili da sam tek nakon što vaše tijelo. . . Iako, hej!, To je vrsta tijela koje svaki čovjek će biti poslije! "
Ovaj put ona se okrene i oči bile pune suza. "Molim vas ne boli me više. Ja ne mislim da sam to mogla podnijeti. "
"Što reći ćemo početi iznova i vidjeti ako mi može dobiti pravo ovaj put. Ti, ja i prijateljstvo, mislim. "
"Želio bih da!" Carie odgovorio.
Pet minuta kasnije, sam je usmjeren na moj veliki BMW-a i otvorio vrata za damu da biste dobili u. Zatim, kao što sam otišao na mjesto vozača je primijetio: "Neki se vozite automobilom. Morate biti prilično dobro off. "" To je moj najveći porok ", odgovorio sam.Carie sub mirno za minutu prije pitaju: "Gdje idemo?"
Odgovorila sam da otkako je averziju prema pubova i klubova u našem starom gradu, Sam bio idući u pogon kao daleko kao što je osjećao ugodno ide u klubu i ima piti zajedno.  on trazi nju beograd Po prvi put, vidio sam joj se smijati! "Postoji zakuhati pub u sljedećem gradu", rekla je, "Ja nikad nisam bio tamo."
Pet minuta kasnije, ušli smo u mali pub pivo i uzeo mjesto u mirnom području. Carie je nešto opušteniji kao što smo pričali o površnim stvarima. Zatim, preko naš piva, počeli smo dobili više osobni.
Razgovarao sam o mom mornarice dužnosti i usamljenost dužnosti podrazumijevalo i ona pričala o svom životu traže da se glumica u New York - života ruku na usta i čestih gladi i malo dijelova koji plaća manje od nadnica. Zatim je govorila o muškarcima u svom životu - bez specifičnosti!
To je više od četvrti pivo koje Carie govorio o svom braku - cijena koju plaća za malo sudjeluju u Broadwayu igrati! To je bio katastrofa! Konačno, nakon skoro 20 godina da bih imao dovoljno! Ona bi se vratila u svoj stari dom i uzeo posao na benzinskoj postaji da zaradite joj život. Tijekom drugog piva, objasnila je kako je usamljen je bio živi vratiti kući, a kako je ona bih uzeti s nekim od lokalnih smeće.
Zatim, s pub u vrijeme zatvaranja približava, Carrie i dobio sam do ostaviti. Ja bih zaboravio koliko kick da 12% piva je i našao prilično pijan kao i mi prilazi moj auto. Kada Carrie ponudio voziti, osjećao sam se dužan ju pustiti.
Ovaj put to je bio njezin mi pomaže u sjedalu i njezine vožnje. Ona je vozio polako iz kolovoz skuhati pub i na autocestu, odatle, četvrt milje za mali motel, gdje je vozio i parkirao. Nekoliko minuta kasnije, ona je došao vanjska strana sa motel ključ i izjavu da smo bili u stanju da voziti.
Uz to, ona mi je pomogao u spartanski soba sa dva bračna kreveta gdje je ona rekla: "Vi se da je jedan." I ja izdvajali off moje cipele, hlače i majicu i pala u dubok san. Sjetio sam se ništa. . .
Sljedeće jutro, to je dobro nakon sunup kad sam osjetio pokret pored mene u krevetu.Okrenuo sam se pronaći odjevena Carie pod mojim pokriva. . . Nasmijala kako je rekla, "Bilo je hladno tamo." Sve se činilo tako mirno da sam ubrzo zaspao.
Mnogo kasnije, u jutro, probudio sam se pronaći Carie spava i osjećaj odmarao, ja sam ustao i otišao u kupaonicu da se počistiti i pripremiti za taj dan. Koristeći brijača i četkica za zube pod uvjetom da, ja sam podnošljiv posao. Tada sam obasuo. . antiperspirant je peradi i usta odvratan!

Kao što sam napustio kupatilo, Carie je čekao da ide u.. . Tada 45-minuta kasnije, ona je došao vanjska strana obličje znatno osvježena i stvarno vrlo lijepa bez šminke. Rekao sam joj tako.
Bilo je gotovo podne kad smo napustili motel tražiti užina. Na kamion zaustaviti jeli smo srdačno! Carie je sada potpuno opušteno i udoban kao što smo jeli i nasmijali i kidded.Zatim, odvezli smo se natrag u naš grad, a ja pao Carie off na njezina vrata.
Na upravo 1800 sati, bio sam natrag na ta vrata i Carie došao u susret meni. Ona je očito bila bih pohađaju joj osobno izgleda kao njezina kosa bila je savršeno ljesovima, svoje nokte urediše i obojana i njena šminka ispravno podešena. Ona je bila stvarno vrlo lijepa sada. . . Me podsjetio na svibanj godina!
"Uzmi me bilo gdje iz ovog grada", rekla je kao što sam otvorio vrata automobila za nju.Pola sata kasnije, bili smo u vrlo otmjen talijanski restoran, sa sjedištem u neupadljivom kutu. Carie je postao razigran i koketan i ja odgovorio s divljenje i klanjanje. Ona više nije bila produkt njezine prošlosti, ali da je srednju školu djevojka koja mi je poznato oni prije mnogo godina.
Bilo je zabavno večer uz dobru hranu i dobro društvo i ugodnu atmosferu. Bocu Chianti dodao topli sjaj!
Zatim, iznenada Carie rasli ozbiljan, "Molim vas, nemojte me povrijediti. Ne znam ako ja mogu uzeti mnogo više. "
"Moj Bog ženu! To je najudaljeniji stvar iz mog uma! Što vas čini reći? "
"Gle, mi smo oboje znamo gdje je to na čelu, a ja to želim. Ja sam bio dolje taj put prije, a ja neizbježno dobiti ozlijeđen. Molimo ići lako sa mnom. . . . "
"Imate moju riječ o njoj. . . što se ikada dogodi, ja ću pokušati da nikada ne povrijediti vas. "
Zatim, što je brže ona bi odrastao ozbiljan, ona joj je bio sretan, razigran samouprave. Div desert koji je i sam pristao u Split je ostao na stolu kao i mi uzeo zavrtač uzorkovanja čokolade.
U 2200 stotina sati, restoran zatvoren i Carrie i ja bili usmjereni prema vratima. Mi lijevo smijeha i dobro raspoloženje, a dashed kroz kišu do automobila gdje smo brzo ušli i gledali jedno u drugo u oči. "Gdje?" Pitao sam.
"Naše su se oči susrele u zajedničko razumijevanje i ja odvezli off. Pola sata kasnije, bili smo na Carie vrata, a ovaj put, ona me je pitao sam ušao u. uskim predvorjem i popeo se stepenicama na drugi kat gdje su joj studio apartman ležao. To je bio jedan velika soba, sa otvaranjem vrata kupaonice uz hoda-u ormar i malom kuhinjom. Blagovaona stol i dvije stolice sjede u kuhinji. Kraljica veličine krevet krasi suprotnoj strani sobe sa prsima i ured. To je bio stari i loše održavani, ali uredan i čist. To je govorio i o Carie's rutine! Kao što sam anketiranih malom stanu, Carie rekao: "Dobro došli na moje mjesto.To nije puno, ali to je jeftino. "
Naše oči sastali su se u dogovoru i ja sam se preselio u njezin zagrljaj. Ona je prihvatila mi zagrljaj i poljubio. Naš prvi poljubac i moj prvi u možda i osam godina. . . Bio je to topli pozdrav među prijateljima!
Potom, nakon tost i kavu i malo tajno miluje i groping na njoj kauč, otišao sam u mojoj hotelskoj sobi. Spavao sam čvrsto do kasno ujutro, a zatim je proveo ležerno jutro naginjanje na moju osobnu njegu prije ručka u hotelskom restoranu. Bilo je kasno poslijepodne kad sam pokupila Carie od posla i uzeo ju doma. Zatim, kao što je zasipali i obučeni i pripremljeni za večer, smo razgovarali večera i bilo je dogovoreno da ćemo ručati u na svoje mjesto.
Otišao sam u trgovine i kupio dvije fino steaks, pečenje krumpira, BBQ grah i salata elementi zajedno s nekim Kaiser role za kruh. Na moj povratak, Carie bio spreman i  ona trazi njega bg mi započeli izradu večeru. Bilo je zabavno vrijeme dok smo zajedno radili i prikriveno dotaknuo i milovala i groped jedni druge u granicama mala kuhinja.
Večera je bila ukusna! Bocu Amareto da Carie proizvodi za desert je bila kruna dodir. On trazi nju oglasi Nakon brisanja tablice i čišćenje kuhinje, preselili smo se da joj kauč s drugom mala količina viskija od Amareto.
Mi smo dokono sub govori kao što sam osjetio nešto što nisam osjećala u godinama.Moje tijelo je sve više upozorenja kako moj penis ispunjena krvlju i moje disanje rastao kratak i naporan. Ja je reagirao na Carie kao srednju školu dijete i ja sam htjela i potreban i željeni i njezin tražio kao ženski oblik da se osvoji srca, duše i tijela Čudno, ja pozdravio osjećaj. . .
Naravno, ovi tajni osjećaji su moja što sam trebao bila dobro skrivena u moje unutarnje biće. To je, naravno, nije istina i Carie čitati moje osjećaje kao knjigu. Ona je rekla ništa što smo sjedili zajedno na kauč, moj veliki penis lako uočljiva ispod moje hlače. Kao što smo sjedili, nisam imao namjeru izazvati Carie nikakve bolove i dok sam bio siguran u svoje osjećaje za mene izabrao za kontrolu moje strasti. Umjesto toga, Sjedili smo u blizini i razgovarali intimno kao što sam ja ljubio joj usne lagano na nekoliko puta.
Ubrzo nakon 2200 sati, vratio sam se u mojoj hotelskoj sobi,  ona trazi njega bg još uvijek osjeća posljedice mojih strasti. Te noći, nisam čvrsto spavati, nego sam bacio i okrenuo i misao Carie.
Bilo je to nedugo nakon što je 0400 sati da dođe lagano kucati na vrata. Dobio sam iz kreveta i otvorio vrata za Carie.
"Nisam mogao spavati. Sve sam mogao misliti o tebi je bio. "
"Me ni, upravo sam bacio i okrenuo cijelu noć."
"Odvedi me u krevet i to me tako da mogu dobiti neki ostatak."
"To bi bilo moje najveće zadovoljstvo. Jeste li sigurni? "
"Ne, nisam siguran. Molim vas, nemojte me povrijediti. "
"Dođite u krevet. Let's vidjeti što se razvija. . . "
U možda minutu, Carie prolio svu svoju odjeću i stavi pod pokriva čak i kao sam se vraćala u krevet. Zatim, kad tamo ona kao sramežljivi, čak i povučen! "Bojim se!", Rekla je ona.
"To je sve u redu. Ne moramo to učiniti. . . "
"Ali, ja želim to učiniti. Ja sam samo prepala. Ne želim biti opet povrijediti. "
"Poljubi me", rekla sam, "Opet. . . Sada, neka mi povući pokriva i pogled na vas. "
Zatim, kao što sam obožavala joj drhti tijelo moje oči, ja u potpunosti osjetio uspravno i za seks. Njeno tijelo je savršenstvo. . . Čak i na njezinu dob! Sam govorio, "Beautiful! To je savršenstvo i želim uživati ​​u njoj. . . . "Sam je htio ne samo kao životinja traži još jedan, ali kao osoba sa srcem i dušom.
Tada naše oči susreo i za prvi put sam mogao pročitati poruku u njima jasno. Bila je spremna. Bila je moja. . . Moja je odgovornost da pružaju zadovoljstvo i iznijeti jake osjećaje bez nje ranjavanje. Mi poljubi i našim jezicima plesala ples strasti. Sam dotaknuo i osjetio i fondled i milovala svaki centimetar njezine gole tijela. . .
Moji nisu bili daleko iza moje prste kao što sam prisustvovao joj grudi i bradavice.Njezina disanje je postalo plitko i brzo kao i moje usne se preselio u njezin mekan unutarnji bedrima i shvatila je moj krajnji cilj. Zatim, kao moj palac odvojen joj usne, Ljubio sam mekan unutarnji meso joj trijem. Što je započeo brzo uskoro usporen na opušteni ritam kao što sam izvodi kunilingus u opuštenoj način.
Kao što sam radio bio sam nagrađen Carie odgovore. . . ona je vruća i njezinih strasti polako raste. Vrijeme je prolazilo i ja sam nastavio igrati u njoj pizda. To je bio neko vrijeme prije nego što sam osjetio protoka tekućina iz njene vagine. . . a onda je vrijeme za umetanje moj prst u nju. . . na daljnje joj uzbuđuju!
Vrijeme je bez posljedica kao što smo igrali. . . Samo akcije i reakcije i zadovoljstva i strasti broje! Ne znam kada je prvi put imala je zavapio za mene da zajebavati joj, ali to je daleko prerano. Zatim, njen plač postaje sve češće i sve zahtjevniji.
Konačno, uz podmazivanje šiklja iz nje i njezine strasti na groznice bilo je vrijeme. Sam se preselio nad njom i naselili između nje splayed koljena kao što sam smještena moj penis za to je ulazak u nju dubine. "Sada?" Pitao sam
"Sada!", Rekla je odgovorio kao i moj čovjek-meso skliznuli lako u njezinu vaginu.
Zatim, s vrhom moj penis protiv nje grlića maternice, ja odmarao. Tražila sam joj oči s minskim i vidio svoje sirove strasti tamo. Zatim, to je bio Carie da se preselio prvi, ohrabruje me za početak zabadanje koji je bio dio dobrog koitus.
U stvari, to je bio Carie koji je uzeo vodstvo u svim našim akcijama kao što sam rado pristupila joj želje. Ona se preselila brzo, tražeći više neposredne reljef, a uskoro je nagrađen za svoj prvi orgazam. Opet, mi komunicira kroz naše oči i tada sam vidio da je čista radost što je živjela izvan vrhunca.
Mi smo se preselili zajedno sada, u savršeno orkestrirao ritam, što je našim očima prošao kontinuirano poruke između nas. Bilo je mnogo godina, ali sam bio siguran da je to seks na to je najbolje! Kao što smo i dalje, Carie je poruke postao sve zahtjevniji! . . . Hitnije! Pokušao sam joj susret zahtjevima. . . i samo uz maksimalan napor mogao sam držati korak - njezinih strasti ran visok kao minski učinio previše u mojim nastojanjima da ih adresu!
To je bio nagli. Osjetio sam ga diže u moje loptice i počela vikati, ali prekasno! Zatim je došao otpuštanje i ispod mene Carie vrhunac u odgovoru na moj iscjedak kao dobro. Ali, to nije bio gotov. . .
Mi ležao ujedinjeni moj sada flacidan penis, i dalje zaključani u zagrljaju ljubavnika kao perzistencija spustili na nas. "Ti si jako dobar .." Carie, rekao je.
"Bili ste prilično vruće sebe", odgovorio sam.
Tada smo postavili zagrljeni u našim intimnim okolnostima i spavao.
Dakle, naša afera počela. Bilo je zabavno vrijeme, a mi se činilo da kompliment jedni druge u našim stil života. Na kraju tjedna, sam se preselila iz hotela u svoj stan gdje se dijeli sve. U mjesec dana smo imali naselili u rutinu a ne za razliku bračni par. Carie zatvoriti posao, a mi smo živjeli na moj mirovinu.
To nije bio previše kasnije da sam osjetio sve nije bila tako činilo. Carie je razvio sklonost za odlazak u pub, a ona opet kao da su izgubili interes za nas. Još jedan mjesec prošao, a zatim dvije i nastavili smo rasti apart.
. Došla je na pola pijan, mirisna spola i osoran raspoloženja kao što sam je gledao u tišini tog jutra. Ja sam šutio kao ona popela na krevet, još neoprane i prljav, i spavao.
Bilo je kasno poslijepodne da kad sam vozio moj veliki BMW-u motelu uz cestu oko 200 milja od moje stare kuće grad i prijavljeni. Ja nikad nisam otišao natrag.

Нема коментара:

Постави коментар