.

четвртак, 10. март 2011.

Besplatno upoznavanje preko interneta

Mi smo velika obitelj s mnogo sestara i rođaka. Moj mali bratić, Lucy, i ja bili vrlo bliski. Mi smo zadirkivali i koketirao. Hrvanje, igrati šamaranje i škakljanje. Volio sam okus preko interneta upoznavanje  joj kože kad smo igrali. Sol i znoj na vratu mi je dao hardons kad sam joj nuzzled. Ona bi gurnuti joj stražnjica na mene težak da biste dobili besplatno.
Jedan topao dan sam bio prikupljanje drva uz potok. Lucy je bila pomaganje. Nosila par uske levisice koje su preširok za njezin struk. Samo gleda na svoj trbuh od jednome želite staviti svoju ruku u njezinu hlače.Ona je povezana joj majicu ispod repa joj lijepa, ali mala tits, izlažući svoj trbuh i leđa. Lucy's tits su bili savršeni kao i ona će ih pritisnuti protiv mene. Sam je volio ona dosegla preko mene za nešto ili samo nagnuo preko mene. 
Imali smo dobili na goosing jedni druge. Jedno vrijeme kada sam joj imao sam dolje tickled joj dupe i ona sama mokra. Ona je djelovala ludi i bacio blato na mene. No, završili smo smijeha. Devojke za seks
Drvo okupljanja je puno više od savijanja. Lucy je goosed moja stražnjica i sam pao sam ruku opterećenja od drveta. Ja lažan ljutnje i otišao nakon što joj i joj uhvaćen. Otišli smo na zemlju i  oglasi poznanstvo ona joj noge omotane oko mene. Lucy je vrlo wirey i jaka. Počela sam pokušati lift off joj, ali ona je visio na. JA onda pokušao joj samljeti u zemlju. Imao sam veliki hard na i volio to trljanje na nju. Mi smo bili suhi jebu i iznenada peckanje u moje loptice počela. Humping dobio brže i brušenje duže. cure za upoznavanje Tada sam došao u moje hlače. 
Lucy je imao malo osmijeh na licu joj pixie kad smo opušteni. Ležala sam tamo puffing i došla u njoj hlače i donio joj ljepljivih prstiju njih utrljava na mojim usnama. Bio sam iznenađen, ali ga okusio dobro. poznanstvo i veze Mi zavrsilo ljubljenja iako to osjetio krivu jer bi moglo dovesti do jebeni i naše igre igranje bi biti ozbiljna. Možda smo mogli samo jebati za zabavu.

Нема коментара:

Постави коментар