.

понедељак, 16. мај 2011.

Ona za sex


Naš sin-in-zakon, Harley je posao bio mu je prijenos na novo mjesto. Nedavno je moj 24-year-old kćer i muž bili ovdje za posjet na putu do svog novog posla. Haley i ja imao puno sustići. Išli smo prozor-shopping i lijep ručak treći dan s nama. To mi je dao priliku da razgovaraju žene do žene s mojom kćeri o njoj i Harley. On je bio fizički i emocionalno uvredljiv joj tijekom prvih nekoliko godina zajedno. Uvijek sam bio zabrinut za njenu sigurnost.
Haley i ja odvezli u javnom prijevozu sub stanice i  ona je za sex krenuo dolje u gradu u tramvaju. Dobili smo off na 16. sv centar u Denveru. Mi smo samo bili usput pričajući i šetnju ulicom trgovine. Došli smo do pločnik restoran, "Haley. Draga, ako ste spremni za neke ručak možemo jesti ovdje "" Da Mama zašto ne bismo "
Hodali smo i konobar došao do nas i rekao: "Dobro jutro dame. Walt je samo je za sex  moje ime. Želite li tablice ovdje ili na našoj strani hoda prehranu? Mi smo još uvijek posluživanje doručka ili ne želite imati neki ručak? ", Upitao je. Haley mu je rekao da ćemo imati ručak izvana.Walt je bio vrlo pristojan kao što je predao svatko od nas ručak izbornika. Pogledao sam na Haley i rekao, da nismo imali puno vremena za razgovor jer ste stigli, ja sam ju pitao kako stvari su idući "Spustila je glavu prema dolje gleda na krilu i mi je devojke samo za sex  odgovorio. "I'm doing ok mama", mogu reći joj da je ona gestama nije bio iskren sa mnom. "Ne, ne dragi ja znam bolje od toga! Molim Vas recite mi "
"Majko, to je loše! Harley ne želi više seksa. Ja sam ga pitao zašto više puta. On samo kaže on previše zauzet. Ja sam toliko uspaljen sam mogao jebati itko ovdje. To je gotovo 6 ustima jer smo vodili ljubav! Ja sam zadržao se s mojim tijelom radeći nekoliko puta tjedno. JA držati moj javne kosu urediše kratko. Upravo sam donno zašto. On je prestao zlostavljanja. Ja jednostavno ne znam "
"Znao sam da je nešto Haley, ne možete prevariti svoje majke. Jeste li razgovarali o tome tko? Mogao je biti nekom drugom ženom? "Pitao sam. Prije nego što bi me moglo odgovoriti, Walt donio naš obrok. "Ovdje ya ići dame. Ima li nešto drugo ja mogu dobiti ", upitao je. Uz čak i iz razmišljanja Haley je rekao: "Pa da postoji nešto drugo što mi treba.Trebam ah dobar hard penis se moja maca! Ups. Žao mi je. Nisam reći da "Walt ju je gledao i ja kao on se nasmiješio natrag. "Mislim da može vam pomoći u tome previše", kazao je. Ja vrsta blushed i Haley nasmijala natrag na njega. Walt je rekao, "Ja imam pauzu u oko sat vremena, koji će vam dati vremena da završi svoj ručak. Možemo razgovarati o tome tada. Ok? "Naravno", rekla je ona.
Walt i dalje čekati na nas, iako naš obrok. On je ona je samo za sex  mogao reći bili smo učinili. Otišao sam do našeg platiti ček. Domaćica je rekao da je Vaš ček već zbrinuta. To je na Walt. Hodao sam natrag za stol. Walt je samo sjeo. Rekao sam: "Gledaj Walt ste platili naš račun.Hvala za taj. Naš obrok i svoj servis je bio velik, ali ja ne mislim da možemo vas odvesti na vaš drugu ponudu "Walt nasmijala:" Prije nego li mi dati svoj konačan odgovor trebate vidjeti nešto ", rekao je, ja sam skinula raditi za dan. Samo me slijedite. Moj Condo je u neposrednoj blizini.
"Pa, mislim whatdoya mama"? "Ne znam, to stvarno nije ah dobra ideja Haley, ali ja ako želite da mislim da bismo mogli" Walt zgazi između nas i uzeo naše ruke preko njegova kao što je hodio njegovim Condo. Bio sam zabrinut, ali Haley je sve osmjesima. Walt otključati njegova vrata i otišli smo u. pitao sam ga što je za nas show. Pogledao me je potom Haley i rekao, "Miss Haley, čuo sam vam reći svoje majke da niste imali seks na vrijeme i da vam je potreban hard penis! Li to točno? "Walt skinuo pregaču. Prokletstvo je najveća hrpa penis iza zatvarač.
Nikad nisam varao Haley oca. Samo penis bih vidio osim njega bila kad sam bila mala djevojčica. Ona trazi sex  Dječak pokraj vrata i sam bio igranje, (ako mi pokazati tvoj, ja ću vam pokazati moje vrstu igre)
Nikad nisam vidio da je veliki kurac, znam Haley nije bilo. Bio sam se temped. Odjednom Walt pao njegove hlače i to hrpa govorio sam o ispao. (Holy crap) mora biti 5 do 6 inča dugo i to je bio mekan. Damn! Walt je rekao: "Je li to ono što ste u potrebi za Haley?" On pomiluje ga nekoliko puta i on je počeo da raste pred našim očima. Izgledalo je kao bazen skakaonica držati vani. Bio sam temped opet.
Pogled na Haley je lice bilo je dovoljno da znam što sam bio idući u obaviti. Hodao sam preko Walt i uzeo držite ovaj konj penis. Nisam ni mogao dobiti moj prst oko nje. "Koliko dugo je ovo kurac? Pitao sam ga. Ovdje ga mjeriti. Stavio sam kraj njegove mjerne trake na dnu. Ja ga izvukao van i 7, 8, 9, 9 ¾! "K vragu Walt vaše mama i tata si uslugu. Moj suprug nije ni blizu tome. On je ah malo više od 7 "Ja LQQKED tamo kod Haley je stajala s njom otvorenim ustima u čuđenje. Ona upita: "Koliko su žene u stanju poduzeti da se stvar" On nije odgovor.
Sam pao na koljena i počeo trljati svoje loptice i lagano ga moždani udar. Haley se činilo uzrujan, Rekla je: "Mama, Majka. Otkrio sam ovaj! ovo je moja "" Vjerujte mi draga, ima dovoljno za oba od nas "Ona svuče gola. Njezin mali 34b titties su stajali i bradavice su kao tvrdi kako je Walt. Bila je točna. Bilo je vrlo malo javnog kosu pokriva joj maca. Vidio sam joj prikupljanje vlage. To mi je okrenut na da vidim svoju kćer u takvom uzgoju način."Haley, te preuzme malo. Ustao sam i ukloniti svoju odjeću. Uzimajući svoju odjeću ispred ovoga tuđinca i moja kćer osjećao sam se kao kurva, ali moje bokove osjetio nevjerojatno.
"Jeste li ikada imali dva horny žena odjednom Walt", on nas je na svojoj spavaćoj sobi.Haley i ja uzeo od ostatka njegove odjeće. Njegovo tijelo je besprijekoran. Walt je imao savršen šest-paket sredinom dijelu, Sandy crvene kose i plavih očiju. Haley ga sjeo na njegov krevet kao da je uzeo njegov penis u ruke i počeo polako ga je tukao off. Ja gurnula njegov gornji dio tijela nazad na madrac i popeo iznad njegove glave. Ja spušten moj muf preko guste brkove, a on preuzeo. Bio sam već prilično mokre i njegov jezik pronašao svoj put u moje razrez. Dospio sam do razvlači moja pička usnama da će mu dati bolji pristup u moj pička. Nije trebalo dugo i on mi je osjećaj orgazma sila koja nikada nisam osjetio prije nego što s mužem.
Mogao sam čuti Haley izradu slurping zvukove na Walt ljubavi alat sa svakim moždani udar. Bila je težak da biste dobili što veći dio tog neman penis dolje joj grlo. Bio sam bliži veliki orgazam kao moja utroba zategnuti kada Walt malo dolje na moj klitoris koji me poslao preko ruba. Sam vozio njegovo lice. Gawd ono što osjeća kao što sam počeo da svršiš! Haley se preselili iza mene i sjeo na Walt's penis. Bio je prevelika za nju mala bez dlake pizda da se to sve u jednom trenutku. Haley je uspio zakopati oko 7 "Ona je komentirao da je osjećaj puno. Walt počeo kretati se kao Haley dolazi dolje. Oni su uskoro u ritmu kao što je nastavio jesti moja maca.
Mi smo jebeno kao da je za 10 minuta. Walt iselili ispod nas, a ja je još uvijek na koljenima. Walt mi je rekao da se presele natrag na rubu kreveta. On je rekao da se Haley iznad mene okrenut na isti način. Počeo je funta moja pička nekoliko puta i ušao Haley je pička. Naprijed i natrag kao što je ovaj iz mog maca njezinom. Mi smo bili u stanju nepoznata Haley i I. Walt bio uzimajući blizu prolijevanje njegove hrabrosti usput on je disao i oplakivanje. To me je pogodilo pravo zatim da sam je varao na moj suprug i Haley je previše, ali je do kraja. Imao sam jedan cilj u vidu i da je to dobili Walt da sperma u mojim dubine.
Kao što smo jebeno Walt počeli stenjati i glasno prisiljavajući njegov veliki kurac na Haley & I. počeo sam back up protiv njega kad je bio u meni. Haley je radio isti. Njegov penis je izrastao malo više jer je počeo ejakulirati u njoj i I. On splattered u Haley's maca, a zatim mina. Samo uspio propustiti dva puta. Taj zamotuljak sletio na moje dupe guzovi.Mi je ostao u poziciji sve dok nakon Walt je ispraznio svoje loptice u našoj cunts. Mi smo napravili naš put natrag u krevet. Najveći penis u našim životima upravo završio sa Haley i I.
Nas troje smo bili u blaženo stanje seksualnog zadovoljstva, ali Walt nije završen još.Njegove lopte još uvijek bile pune i on je želio više. On je počeo zajebavati Haley teže nego što je bio prije, bojao sam se da će povrijediti Haley je malo pička sa njegov penis.Bila je uživanje njegova liječenja. Ona je rekla,  Ona trazi sex  "Mamma, ja odlazim, da se sperma opet.Screaming kao njezina uzbuđenja pomno sam mogao vidjeti joj maca guta njegov penis duboko koliko je moguće. On je postignut pod nju i uhvatio je za bradavice i stegnut ih real hard. Ona je vrisnula: "Oh Gawd, jebi moja maca duboko. Pomozi mi sperma Walt.Fuck me hard "On je povećao svoju brzinu dok je istovaren njegov posljednji zalogaj od njegove muškosti u svom mladom malo ugrabiti.
Bio sam ležao na leđima i gledajući ih masturbira pokušava sići još jednom. Walt je vidio što radim, a on ošamario svoju ruku daleko od moje coochie i on mi je montiran za jedan zadnja vožnja. Sam bacio moje noge u zraku kao što je umočen njegov penis dolje na moj vrat maternice. Vrisnula sam malo, ali bol nije dugo trajao, užitak je svoje mjesto. Bio sam zabadanje moje dupe do mu u susret brzo i teško. Walt počeo lupa moja ljubav vezi s kaznom jer nisam bio u mogućnosti poduzeti sve njegov penis dolje do moje utrobe.
Sva tri nas ležalo u loptu znoja i sperma. Mi showered zajedno i obukla. Walt je rekao, ako mi je potreban dobar hard penis i doći ga pogledati gore. Haley i JA je otišao leđa za moj auto i nije rekao ni riječ jedan drugome dok smo bili skoro doma. Bilo je oko 7:00.Rekao sam Haley da smo izgubili trag vremena. To je sve što reći. Osjećao sam se loše o varanju na moj muž.  Sada kada se to dogodilo. To je više.
Mjesec dana kasnije Haley saznala da Harley je nedostatak interesa za seks s njom je bio jer je on zapravo bi. Imao je nekoliko muških ljubavnika.

Нема коментара:

Постави коментар