.

петак, 1. април 2011.

Ona trazi sex


To je bio moj prošle godine srednjoškolke traze sex  i ja bila zaljubljena u jednog od učitelja u školi, ali moj problem je ona bila maried. Dobra stvar je mužić bio otišao puno i mislim puno. Ja flurted s njom sve na putu kroz školu, a ona misli da je šala (to wasnt).
Jedne noći dok sam bio na jednoj zabavi s prijateljicom je ušla u, a ja joj kažem ona je izgledala vruće joj je na kratko crvenu haljinu i ja mogao reći da je imala ne puno ispod nje.
Hodao sam preko nje i pitao što je radila tamo. Rekla je da joj sestre kuću i ona je rekla da se iznad i pridružite stranci jer joj mužić je otišao za svojim poslom (ili je taj što je on rekao joj). Pitao sam je da dođe i imaju piti i pitala gdje sam dobio to couse sam bio u dobi od samo 18 Rekao sam joj da se ne brinem. Tako smo dobili pivo i razgovarali cijelu noć do oko ponoći. onda se ona diseded je bio idući u ići kući, ali sam rekao je bila da se pijan i ona agread. pa smo disided ostati i otići kući u jutarnjim satima. On trazi picku Mi disided ići van da bi dobili neke svježem zraku.
Postojao je samo jedan stolac izvan pa sam sjeo, picke traze kurac  a ona sjedi na mom krilu (čovjek je mirisala dobro) mi je govorio, a ona je wiggling naprijed-nazad na moj sli teško kuhati čineći ga teže. napokon upitala što joj je poking u dupe kao što je ona primijetila da mi je bio. Ona je pogledala u mene i pitao što sam bio mišljenje o tome pa sam joj rekla da sam, iako joj je seksi i htio zajebavati joj. sve za sex  Ustala je i pogledao me i rekao sam žalostan za bitak na taj način foward i ustao da napusti, a ona mi prekinuti rekavši da nije Hurd da se u dugo vremena i to joj uključen.
Mi smo se preselili bliže jedni druge kao što sam grabed joj ona me poljubila  na usnama mi Brock i wow je wounderful. Rekla mi je da wa ona sfeeling malo vruće pa je pitala što bih mogla učiniti da pomogne. Uzela mi je ruku i stavio ga pod haljinu betwean njezine noge i sam mogao osjetiti GER mokrim gaćicama. Počela sam se trljati usne joj sweled preko gaćica kao thay dobio weter i weter kao ona moned s radošću.
Mi smo gdje ljubljenje rupa vrijeme pa smo nije primijetiti koliko se krećemo i na kraju ona trazi jebaca  prskanje na bazenu. Kao što smo došli do naše noge joj haljina je floting u vodu i vau koja je seksi tijelo. Ona ga skinula i preselio se u mene i počeo me svlačenje kao i ona mi poljubi dok smo gdje oboje goli kao što smo poljubio uzela mi kuhati u svoje ruke i počela da ga Strock i osjetio amasing. Napokon sam disided sam bio idući voditi ljubav s njom pa sam je pokupila na m oružja i klizanje moj hard rock kuhati u njoj zbijeno maca malo i počeo zabadanje u, a polako sam počeo kao ona je toliko vruće ona cam. ali sam joj rekla da ne r učinio kao ona mooned lowder ja thrusted teže i napravio joj tits odskakivati ​​gore i dolje (thay gdje nije jako velika, ali thay gdje perfict za svoje tijelo tip) sa svim što se događa i njoj deranja osjećao sam se kao bio idući u cam. Osjetila je moj kuhati throbing pa je dobio off i ode pod vodu i isisan moj kuhati dok sam duhati me malo studenata u usta i kao pravi šampion ona swolowed sve to. 

Нема коментара:

Постави коментар