.

уторак, 19. април 2011.

Oglasi ona trazi za druzenje

Moje ime je Aachal i ja sam 19 godina. Ja sam najljepši ljubavnica zauvijek, ona je 38, zove AMISHI. Imali smo razgovarali o seksu i gubi svoje djevičanstvo, ali sam samo mislio da će imati brz, normalan seks. Nisam očekivao da ću imati nevjerojatno vruće, nevjerojatno kinky seksa. Ovo je priča o tome kako sam izgubio nevinost, u nevjerojatno perverzni način, da se većina horniest kuja na svijetu (uz najbolje tijelo i smrtonosne par 40D veličine Boobs i bradavice u svijetu). Ova priča je potpuno izmišljena, a ne uključuje ne-izmišljeni likovi.

Amishi pognut, spuštanju joj crveni baršun licni oglasi ona trazi za druzenje   gaćice do gležnjeva, otkriti joj meka, kaplje maca i uske šupkom. Moj neuspjeh twitched na taj prizor, uzrokujući mene to pustiti van soft stenjati. Okrenula se pogledala u mene, još uvijek pognut, maca na zaslonu, smiješio i zaigrano.
"Vi spremni?" Upitala je.
"Fuck da!", Odgovorio sam ekstatično.

Ona je polako počela da se sama niže na moj bijesan erekciju. Ona moaned u zadovoljstvo što je i sama spušta na moje daljnje 7-inčni hard-on. Biti djevica u to vrijeme, samo da je osjećaj bio je dovoljan da me pucati moj opterećenja duboko u njoj - Međutim, ja sam suzdržan jer sam htjela da užitak joj dupe koliko sam htjela da užitak sebe. Ona je konačno i sama spušta na moje sada potpuno uspravno 8 inča. Ona je sjela na moje krilo, moj penis duboko u njoj zbijeno maca, zadihan teško. Ja valjane joj zbijeno vrh gore joj savršeno tijelo, otkrivajući joj savršeno tits 32C i njezin nipples hard rock. Dospio sam oko nje tanka tijela hvatalo joj bradavice u obje ruke. Ona neka se duboko jaukati - ona je bila na nebu.

Amishi počeo klizna gore i dolje 
licni oglasi ona trazi za jebanje  na moje duge, uspravne štap. Svaki put kad joj meke dupe guzovi dirao moje krilo, osjećao sam se moje samo sve bliže i bliže do orgazma.Ona je postupno podići tempo dok sam mogao osjetiti moj penis savijanje pod ogromnom brzinom. Nasmijala se sretno kao i ona pogledala prema gore mi jahanje kao mjenjač. "Ja sam cumming!" Vikala kako joj maca stegnuo oko mog penisa, vagine curi sokovi sve više moje loptice i moje pubes. Njezino vrištanje je previše za mene. Ja squirted sjeme duboko unutar joj maca mekom. Osjećaj moj orgazam duboko u nju doveo na drugom orgazma iz Amishi. 

"Opet!" Ona je vrisnula nekontrolirano, "Jebi me Aachal! Fuck me hard! "Ja ne treba reći dva puta. Počeo sam zabadanje gore, uzrokujući Amishi da poskakivati ​​gore-dolje moj misliti zajebavati stick. Bol joj savijanja moj penis u erekciji osjetio nevjerojatna. Počeo sam vrištati van, na vrhu mojih pluća, "Amishi! Amishi! "Kao ona squirted joj maca sokovi sve preko moje trzanje lopte. Sjela je na moj flacidan penis za nekoliko minuta prije nego što stoji i okretanja. Ona je još jednom sjeo na moje polu-penis u erekciji, uzrokujući Internet to postati potpuno uspravno čime je stenjati jer twitched u nju lijepe, zbijeno maca. Ona valjane oči u zadovoljstvo, gleda me duboko u oči. Ona se nagne prema meni poljubiti. Prije nego što je mogla, ja sam joj uhvatio leđa joj glavu i prisilni moj jezik dolje joj grlo. Zauzvrat, ona masira mi jezik nježno s njom jaki, dugi jezik. Sam je odgurnuo, uzimajući joj inča dugo bradavicu u usta. Ja valjane moje usne na moje zube i malo dolje tvrdo na nju bradavice. Ona jolted, oplakivanje kao što sam to zaokružio sa mojim jezikom. Kada je jolted, joj maca je došao off my penis. Kao što sam joj masirala bradavicu, korištenje svih mojih usta, došao sam do dolje, trljajući joj natopljene klitoris.Ja ga masira sa svojim kažiprstom.

"Gotovo! Ja sam skoro - "Ona moaned" Gotovo ... Tu sam izdvajali moje ruke i daleko uklonjen joj bradavicu iz usta!. Gledao sam je razočaran lice. Nakon trenutka, shvatila ono što sam čekao. Ustala je, smiješeći se, okreće se oko sebe i savijanje više kao prije. Postignut između njezine noge, prikupljanje koliko maca sok on trazi nju jebanje  kao što sam mogao na svoju ruku. To joj je prouzročio stenjati tiho. Koristeći sve sokove kao mazivo, ja protrlja svoj šupak tiho. Osjetio sam to proširiti malo kako sam gumiran teže i teže. Ja kao toliko uspaljen sam mogao imati cummed sve nad njom tada i tamo. Ja skliznula moj prst u njezin anus, zbog čega joj se stenjati opet. Nagnuo sam se preko, anilingus joj šupkom sa mojim jezikom. Ona je vrisnula, nakon nekoliko krugova oko nje uske rupe, kao što sam zaglavi moj jezik duboko u njezina rupa. Ja skliznula dva prsta u njenu rupu zajedno sa svojim jezikom, što joj drhtati sretno. Kao što sam prstiju i jezikom jebeno joj dupe, ja skliznula još jedan prst unutra
"To me boli Aachal!" Ona whimpered, "To me boli, ali to tako osjećam jebeno dobro."

Nakon daljnjih jezik i prst jebote ja skliznula moj četvrti prst duboko u njezin anus. Sam klizila sve četiri prsta čak i dalje u njoj anus, uzimajući prošlosti moj palac. Ja stisnutom šakom i počeo guranje mojih šaka dalje u. Amishi vrištale u boli i užitka.

"Stop Aachal! Molim te, prestani! "Molila. Ignoriranje 
on trazi nju  za jebanje  njezin zahtjev sam nastavio šakom zajebavati joj šupkom. Ona je pala na sve četiri, moja šaka još uvijek duboko upućeni njoj. Moj zglob je sada nestaju i reappearing i iz nje šupkom. Ona je vrisnula sve više i više kao što sam i dalje uskraćuju joj olakšanje od goleme boli i užitka. Dobio sam niz od stolica sam sjedio na i leže s leđa na podu. Ja skliznula glavu ispod nogu, ispod tok sperma curi iz nje maca. JA zaglavi moj jezik u njezinu pičku, lizanje joj sve joj sperma.Nakon nekoliko sekundi maca lizanje, ona spurted, vrištanje se kao što je ona orgazam.Ja cupped moje usne oko nje maca, zabada mi jezik sve dublje u  pičku. Kao što je ona cummed u usta sam progutala svaku kap njezine tople, ukusne sperma. Ja uklonjena moja šaka od nje od nje duboko u njoj i dosegla do mog penisa. 

Počela sam wanking bijesno kao što sam nastavio konzumirati On trazi nju erotski oglasi  Amishi je naizgled neprestan opskrbu sperma. Ona je srušio na moje lice i dalje curi sperma. Nakon nekoliko trenutaka ona podigla sama se popeo iznad moje tijelo preko moje penis. Ona je ostao na 69 poziciji za nekoliko trenutaka prije nego uzimajući dubok dah i uzimajući moj penis duboko u njezina usta. Prije nego što sam to znao, Amishi duboko mi je throating. Ja joj maca lizali, anilingus njezinu vaginu i sisa na nju maca usne. Osjećao sam joj ruke doći pod mojim nogama i podignite tako da moja koljena su savijena s moje noge još uvijek na podu. Ipak sisanče moj penis ona dosegla masivan okrugli na moje dupe i utrljava strastveno. Ona pried moje obraze, osim otkrivanja moj magarac rupa. Ja moaned se kao ona umetnuta prst u moj anus. Bio sam potpuno zapanjen zbog dva razloga, bio sam potpuno šokirana mojim ono što je učinio i kako se nevjerojatno dobro se osjećao.

"To je moj red." Amishi rekao mi je kako me okrenuo okrugli suočavaju sa širokim cerenje na licu s pre-cum spuštanju joj podbradak. Počela je ukazivanje moj šupkom bijesno, dok sisa na moj penis je klizila uz njezin jezik i dolje joj grlo. Sam ostao dva prsta duboko u njoj zbijeno maca, zbog čega joj se meškoljiti i vrtjeti se u užitak. Osjećao sam joj maca početi stezati i grč u moj penis počela trzati i moje loptice počeo meškoljiti.Sperma pucao iz moje duge šipke duboko u Amishi's grlo. Kao što je orgasmed, cum squirted cijelom mom jeziku i lice. Ona je srušila na mene, iscrpljen.

Mi i dalje imaju česte seks tijekom sljedećih nekoliko mjeseci (do danas) i eksperimentiranje s različitim seksualne igračke, pozicija i lokacija. Ja joj jeban dupe na nekoliko navrata, dok ukazivanje joj i milovanje on tits. Dok je bacio i mene isisan off Ona često prst mi sjeban magarca, a mi čak i imaju koristi dvostruki dildo završila. 

Нема коментара:

Постави коментар