.

уторак, 12. април 2011.

Ona trazi njega za brak


Jeste li ikada vidjeli fizički fantastične osobu i pomislio ", Volio bih da mogu biti njegov / njezin suprug za samo jednu noć"? Za više od 30 yesrs, ja sam osjetio taj način o Barbari, koji je bio moj učitelj  gole zene oglasi engleskog jezika u moje prve godine srednje škole.
Barbara je plus veličine žena koja očito  Gole starije zene nije mogao pronaći odjeću koja je bila dobro dimenzionirana za nju. Svaki dan u školi, ona je nosila odjeću koji su bili tako zbijeno, možete vidjeti joj panty line desno dolje na "V" svoje prepone. A joj ogromne grudi vratio natrag i naprijed kada je ona toliko kao hodao po razredu.
Ja nikada priznao moja sita za Barbaru za njom, a ako je vidjela moje zene gole za avanturu česte erekcije za vrijeme klasa, ona nikad nije ni primijetio. Ali, tri desetljeća kasnije, ja još uvijek maštaju o izradi ljubav Barbara i prikazuje moju zahvalnost za svoju veliku, lijepo tijelo.
Ja san da za jednu divlje noći, ja sam Barbara suprug Richard. Barbara i Richard su bili u braku već desetljećima i još uvijek vole jedni druge, ali Barbara je davno odustao od ideje o strastvenom seksu. Ovih dana, seks sa mužem je sveden na osnovne komponente: nekoliko poljubaca, mazite, neki kratki in-and-out, a zatim
Richard okrene i ide pravo na spavanje. No, za najmanje jednu noć, stvari su idući u biti različiti.
Barbara dolazi u naše mjesečine spavaću sobu gole zene za brak  i vidi moje oči napola otvorene i pijan osmijeh na moje lice, kao da sam o otići na spavanje. Ona se nasmiješi i Yanks off joj spavaćicu prije leži pokraj mene. Ja sam svjesno kontrolirati svoje reakcije na prvi viđenje Barbare u koža. Joj boobs viraj čak i kad je ona još uvijek stoji, a njezin Bush je gusta i puna. Barbara naginje iznad, mi pecks na obrazima, i kaže: "Laku noć, Richard," razmišljanja je dan više. Ali to neće biti tako lako.
Ja nadviti i pokriti Barbara veliki, senzualne usne uz moje, sisa joj jezik bijesno. Barbie oči raširiti. "Pa, ovo je ugodno iznenađenje," Barbie Coos.
"Vi se ne vidi ništa, ali," kažem joj. Ja zvrčka moj jezik u Barbie's lijevo uho i onda grickati ga. Barbie i dalje zuriti u mene wide-eyed, pitajući se kada je njen "muž" će smiriti. Ali videći Barbie bujnom tijelo ispružiti prije mene ima dramatičan učinak na mene. Ja nježno zgrabiti Barbie ruku i stavite ga na moj sjever-ukazujući član.
"Isus Krist, Richard!" Barbie uzvikuje sretno. "Što je stečen u vas večeras?"
"Nema veze što je stečen u mene" Ja promrmljati. "Što til vidite što je uzimajući u vama."
"Oh, moj Bože," Barbie žubori.
Kao tinejdžer u stražnjem sjedalu automobila, ja sam policajac beskrajna Gole starije zene  osjeća na Barbie's ogroman, pun tits kao Barbie leži leđa i stenje. Ja krug prst oko Barbie veliki, smeđi areola i prstohvat svoje bradavice sa mog palca i kažiprsta. Kao što sam premjestiti moj prste lijeve i desne, Barbie trese glavom u istom smjera, praktično slinjenje sa zadovoljstvom. Kao što sam koplje njezine ogromne grudi na moje željan usta, ja već mogu mirisati Barbare Donje regije oozing s njom sokova. Ja sisati lijevo i zatim na desnoj dojci dok ne odbijaju od mog sisanja. Tada sam ih gurnuti na Barbie's usta.
"Suck svoje sise," Ja joj reda. "Ja ću raditi na odmor."
Barbie neodlučno flicks joj zna jezik na nju lijevom sisa prije nego što proždire. Onda je ona daje joj pravo sjenica isti tretman. Kao što se kreće oko usta joj boobs, sam premjestiti moj prst dolje joj veliku formu dok ne dostignem joj mirisne maca. Nježno sam dio svoje usne i ići u potrazi za Barbie dugme. Ja ga pronaći i početi kružiti prstima.
Barbie melje protiv moje ruke, oplakivanje s ustima punim joj nabrekle dojke. Ona dolara kao lud dok sam pogodio jackpot, a njezina ekstaza rafalom naprijed, što mi prste ljepljive. Ja izvaditi moje prste, da ih izvoditi po svojoj lijevoj dojci, a to opet sisati kao Barbie jauk. Barbie ima moj ljepljivih prstiju i njima licks off, da ih ljubi slurpily.
Ja gurnuti Barbie na krevetu tako da ona leži postrance. gola zena trazi njega A trčanje moj rukama dolje joj leđa dok sam joj doći potpuno zaobljeni dupe guzovi. Ja zvrčka moj palac nad njom bezobrazan šupak kao što sam joj lizati od iza.
"Oh, moj Bože, Richard," Barbie žubori, "to je bilo tako dugo jer ste bili se ovo sviđa."
Ni u kojem trenutku, ja sam se umetnuti od iza. Barbie je više nego sretni da me zajebavati joj ovaj put za neko vrijeme, ali onda se ona povlači daleko. "Ne, Richard", kaže ona, "molim da me ne s prednje strane. Želim da te vidim. Želim uživati ​​sve što vam je činiti."
"U redu", kažem joj, "ali molim vas nemojte me zafrkavati. Moram biti unutar vas večeras."
Sam se na koljena kao Barbie leži leđa i željno širi njezine noge. Bez nje potrebe da me vodi, moj tvrd štap gaćice lako unutra njoj pizda.
"Vi me uključiti kao da ne mogu vjerovati, Barbie," kažem joj. "Volim te."
"Volim te, također, beba", rekla šapuće.
Barbie oduševljeno oblozi rukama i nogama oko mene oglasi erotika i seks  i uzima koliko se u njoj kao i ona može, stiskanja mišića joj maca za dobru mjeru. Ja biljka mokro poljubi na Barbie's lice i mijesiti njezine grudi još neke kao što sam polako poniranje u i izvan nje.
Prije dugo, zrak je ispunjen Barbie krikove strasti i nasilni odskakanje njezine velike grudi. I uzdiše i uvijaju kao što sam ga dati Barbie sa svime što sam dobio.
"Učini me dolaze", ona se bori da udahne. "Oh, molim vas da mi dođe!"
Uz moj zadnji malo snage, ja umetnuti prst između moj penis i Barbie klitoris, erotika oglasi ona trazi tako da će se susresti prst svaki pokret moga željan vratila. On samo čini Barbie samljeti joj velike bokove teže i dublje. "Oh, moj Bože, ja dolazim, ja dolazim!" Barbie plače.
"Ja, previše," Ja poteći.
S jednom zadnji potisak, Barbie grčeve u čistom, zdrav kao što je moje zadovoljstvo doći prelijeva joj maca sočan. Ja pumpa svoju punu svake zadnje kapi moje ljubavi sok i kolaps na krevetu pored nje. Suze slijevale niz njeno lice, Barbie ljubi me više i više.
Kada smo ponovno naša snaga, Barbie penje na vrhu mene, biljke me unutar nje, i vuče moje ruke na njezine grudi. 

Нема коментара:

Постави коментар