.

субота, 30. април 2011.

Fotografije golih zena

Moj suprug i ja trazimo zenu za seks ima potpuno kreativni um. On se fotografije zena  za odrasle web-mjesta. Pa jedan dan on me je zamolio da ne neku drugu fotografiju pucati za njim i ja dogovorili. Njegova je neko vrijeme i ja shvatio da bi bilo zabavno. Pa mislim da je on postavio uklet kuću za vas kao pozadinu. Kada smo stigli tamo je bilo stvarno super. Mi smo imali pristup koristiti cijeli opsjednute kuće. Razgovarali smo s menadžer kada smo prvi put dobio tamo, a on je otključana vrata. Moj suprug doveo u svim svoju opremu i otišli smo na prve prostorije. To je bio postavljen kao zatvor stanica. Moj muž mi je ući u njega s lažnim zatvorenika koji su tamo i početi raditi svoj strip show. Bio je treperi udaljen s fotografijama. Dobio sam na električnoj stolici i utrljava moje tijelo na zatvorenika i sve što dobre stvari. Nakon što je dobio nekoliko stotina fotografija smo se preselili na sljedeći set. To je bio postavljen kao lud liječnika set. Došlo je metal stol s kravatom padova i sve. Tu je bio liječnik, a dječak je to pravi izgled. Sam počeo igrati s alatima, i moj muž bio uzimajući fotografije. On me je ležao na stolu, a on me strapped in počeo uzimajući fotografije ponovo. Odjednom sam mislio sam vidio doktora potez. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije pa sam shvatio da mora da je moja mašta. Odjednom sam osjetio lud liječnici rukohvat my sjenica. Počela sam friknuto, moj muž pravedan je zadržao uzimajući fotografije. Dalje sam vidio je doktor svoj penis i njegove ruke, dok je radi njene ruke niz moje tijelo. Moj suprug nikada nije prestao uzimati fotografije. Kad je liječnik dobio na moja maca, on je počeo trljajući svoje prste gore i dolje moj klitoris. Nisam mogao ni pomaknuti, a nisam imao pojma što se to dovraga događa. Liječnik je preselio svoju glavu prema mojoj klitoris i počela lizati i sisati na moj klitoris. Osjećao sam se na prstima ići u moju pičku. Ona osjećala tako dobro, ali nisam imao pojma tko je to. Bio sam strapped na stol i nije mogao učiniti ništa, ali neka se to dogodi. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije, jer to liječnik radio preko moje klitoris. Ona osjećala tako velik. Sam bio uzimajući stvarno, stvarno mokro i uzbuđen. Liječnik je stavio prste u moja maca i njih umočen unutra i van. Nakon što je svoje prste lijepo i mokro je umetnuta jedna u moje dupe rupu i fingered moja maca i magarca, a on je nastavio lizati i jesti moja maca. My orgazam je izgradnji. Licni kontakt oglasi   Moj muž je zadržao uzimajući fotografije kako zivotinje jebu zenu , a ti bi mogao reći da je to voljeti. Nakon što sam počeo da se pritisak protiv trake i je moj orgazam, doktor stajao natrag gore i sada je trljanje penisom glavu protiv moje usne. Osjećao sam se glavi samo četkanje protiv moje maca usne, a liječnik je još uvijek trljanje moj klitoris sa drugom rukom. Moje bradavice su hard rock, moja maca je lupanje, i nisam imao pojma tko je taj liječnik očito je da moj muž unajmio da me jebati za fotografiju pucati. Osjećao sam glavić samo početak gurnuti svoj put u moje maca.Glava osjetio ogroman protiv moje maca usnama. Ona polako radila svoje osovine u mene. Moj muž je zadržao uzimajući fotografije non-stop. Nakon što je penis bio je sve u na čelu koje se činilo kao da je zauvijek doći, liječnik je samo sjedio tamo na neka moja maca se koristiti na veličinu ga. Ja bi se reći penis osjećao barem kao deset incher. Penis počela skliznula u i iz moje lupanje, mokro maca. Bio sam oplakivanje. Moja maca je bila tako osjetljiva od već imaju orgazam.Liječnik polako podići tempo dok je moj muž čuva fotografiranje nakon foto događaja. Liječnik je sada lupa njegov penis u moje maca na bijesan tempo i sam bio vlasništvo višekratnici od njega. Osjećao sam head start proširiti i lupati na stranu moja maca, znao sam liječnik bio uzimajući spremni da eksplodiraju. Liječnik je izvukao iz moje cijedi maca sa pop i pucao njegova sperma po cijelom trbuhu i maca usne. On je zgazi natrag stavio njegov penis daleko i izišla iz sobe kao i moj suprug još uvijek čuvaju uzimanje fotografija. H čak je došao preko i napravio siguran da je dobio neke dobre one od moja sperma pokrivene maca i trbuh. Onda je stavio kameru dolje da mi obrišite s ručnikom je i za mene puštanje iz tablice. Pitao sam ga tko je bio liječnik i on mi je rekao da se ne brinem o tome. Ja skočio sa stola i ponovno obukla. Hodali smo oko kutu susjednoj sobi koji je završio samo s poda jasno plastične prozor s miševima i štakorima trčanje okolo ispod nje. On mi je činiti strip show i me masturbirati na vrhu stakla s njima trčanje okolo ispod mene. To je prilično cool do sada. Nakon što su učinili s fotografijama za koje postavljaju ja obukla opet, a mi smo radili naš put do sljedeće sobi. Kada smo stigli tamo je bio egzorcizma. No, dopustite mi da vam kažem ovaj je bio potpuno drugačiji od one koje sam ikada vidio u filmovima. Na krevetu je žena s šminka što joj izgleda kao demon vezan za krevet. Ona je bila potpuno gola i vrištanje stvari kao što želim da moja maca jede i želim lizati maca neki i želim da bude jebeno. Bio sam u šoku ukupno. Moj suprug je počeo uzimajući fotografije kao što sam radio moj put k njoj. Počeo sam igrati s njom tits i protrljati joj savršeno tijelo. Ova djevojka je zadržao me zvala tona prljave imena kao što sam bio njezin dirljiv. Ja sam polako počeo ukloniti svoju odjeću kao što sam počeo sisati na nju nipples i poljubac na njenom tijelu. Ja sam radio usta joj maca kada sam imao moj tits izložen, ali je držao moje dna na kojima ona nije mogla vidjeti moja maca. Ona je stalno vrištati na mene jesti joj maca u redu, da sam bolje jesti joj mušičav maca, ja bolje joj pokazati moja maca, i tako dalje i tako dalje. Sam bio uzimajući uključen sam samo od prljavih razgovora. Njeno tijelo je iskrivljenje kao što sam jeo joj se. Tada sam osjetio ruku na moje dupe provjere kreće moja dna na stranu. Ona je počela vikati da je otac zajebavati da demon kuja zajebavati joj dobro.Morao sam prestati jesti joj se da vidi što je pričala i siguran dosta je još jedan dečko iza mene u svećenika odijelo s pijetao koji je bio vrlo debeo, ali prosječna veličina van. On je skliznula njegov penis u moja maca i počela raditi i od mene dok je on uzeo njegov palac i počeo prst moj magarac rupa. JA je otišao leđa to jesti ovaj fini maca. Moj muž je zadržao uzimajući fotografija i fotografija svega što se događa od svih vrsta kutova. Dok je svećenik bio thumbing moj šupak na vlagu on je jebeni moja maca teško i brzo. On je izvukao, a onda je uzeo njegov palac iz moje dupe. Sljedeća stvar koju sam znao da sam imao njegov penis na vrata moje dupe gura u. To boljeti poput pakla i morala sam prestati jesti vikati iz bolova. Ženka sam počeo jesti vrištala Da to je pravo povrijediti da jebeni kurva, suza joj dupe i dobiti taj demon iz nje. Njezina počeo jebati moje dupe kao da nije bilo sutra. Nikad nisam mislio da je idući u stop jebeni moj magarac rupa. On je izvukao i rekao mi je da se oslobodi drugi demona. Ja sam kao što sam bio rekao i da su nas dobili u 69 položaja. Njezin na vrhu i mene na dnu. On je dobio iza nje i radio svoj blistavim penis u mokro joj maca kao što sam nastavio lizanje joj klitoris i ona je sada u mogućnosti jesti mina. Svaki tako često da će se povući iz njezina maca i recite mi da pospremiti njezine paklene sokovi off njegov penis i stavite njegov penis u usta. Tada bi se vratiti na jebeni joj maca opet. Moram reći da je znala kako jesti maca dobro. Bila je uzimajući me tako mokro i sam imao nekoliko orgazama već joj iz usta. Ona je počela vrištati natrag k njemu da zajebavati joj dupe nakon malo vremena. On je izvadio joj maca i me sisati njegov penis opet prije no što je stavljen u magarca previše. On je bio jebeni magarca dobro što mi je dao priliku da prst joj maca, što sam mogao osjetiti njegov penis kroz zidove joj anus. Ona je stalno jede moja maca se do krajnosti. On je izvukao nekoliko puta iz magarca i staviti njegov penis u usta lizati neke od sokova. Ja nikada nisam učinio magarca na usta scenu prije. Ona osjećala tako različiti. Ali ja nekako to volio. On je zadržao ide za nekoliko onda izvukao iz magarca je izašao iz kreveta hodao okolo ju je sisati na njegov penis za minutu a zatim stavio njegov penis natrag u moje maca. On me je jebeno za neko vrijeme sa mnom na mojim leđima, a njen mi se jelo. Tada sam osjetio ga početi sisati na prstima, dok je bio jebeni mene i mojih maca je se jede. Sam bio vlasništvo velikih orgazme. On je izvukao iz moje maca, a zatim naguranih njegov penis natrag u moj šupak.On je bio događaj magarca da usta s njom previše. Dok je on držao sisa na prstima koja mi je šalje na vrhu. Osjećao sam se njegov penis lupanje u moje dupe i on je počeo stenjati i osjećao sam se moje dupe rupa se napuni sa ovim svećenicima sperma. Kada njegov penis zaustavio pumpanje je izvukao van i ona je odmah otišla na lizanje i sisanje njegova sperma iz moje sperma napuni magarac. Kad joj je bilo učinjeno je dobio od mene i ona izašla iz sobe, primijetio sam da je svećenik već bio otišao. Dobio sam obučen i opet Moj suprug i ja krenuli u susjednoj sobi. Sada sam stvarno nemam pojma što očekivati ​​do sada sam bio jebeno liječnik i imao 3some s svećenik i žena koja je pretpostaviti da se osvoji. Idemo u susjednoj sobi i ja hodati u šumi sceni. Sam početi slijediti put na podu kad čujem zavijanje iz svih oko mene. Sljedeća stvar koju znam vidim Oči ispred mene s masivnim tijelom. Onda sam čuo više zavijanje dopire iza mene i ja okrenuo i tamo su još jedan set oči s drugom masivno tijelo. Sljedeća stvar koju znam da je biti gurnuo na pod iza dok je moj muž bio uzimajući fotografije. Moje odjeće u posljednje vrijeme su se ripped off moje tijelo. Vidio sam da su dvije brojke su warewolfs a imali su masivno tijelo i oni već bili goli sa njihove cocks out. Njihov cocks su bili visi od njih su morali biti barem devet inča mekana. Obje od njih. WOW. Oni su samo shredding svoju odjeću s mene dok sam bio potpuno gol. Tada jedan od njih prisiljeni njegov penis u usta i naravno ja stavio tamo. Jedva sam mogao dobiti više od glavu to u moja usta. Drugi warewolf je sisa moje tits i groping moje tijelo.Oni su me ostavio na podu sisanče jedan pijetao dok su radile moje tijelo više. Onda drugi warewolf ustao i stavio jednako velika penis u mojoj glavi. JA je otišao natrag i naprijed na obje ove masivne cocks. Ja bih sisati na jednom dok sam bio jacking od drugih. Njihov cocks su samo raste, tako ogroman. Nikada nisam bio s pijetao ili cocks u ovom slučaju da su kao veliki kao ova dva. Oni su morali biti najmanje četrnaest inča dugo tvrdo svaki. The warewolfs i uhvatio nogu i ruku i mene odignuti od poda i odveo me do klupe na rub šume linije. Oni su me staviti na leđima na njega i jednog zgazi do usta sa svojim pijetao i drugi je otišao raditi na moj maca sa svojim ustima. Sada sam bio figuring ova dva warewolfs bili crni ljudi budući da se činilo da se boji njihove cocks, ali ja stvarno ne mogu reći u potamnjeti sobi. Ako je tako to bi bio prvi put sam ikada bio sa crnca ili ljudi u mom životu. Uzeo sam kurac u blizini moje glave i opet pokušao sisati na većinu to sam mogao.Bio sam jacking s vratila s mojim rukama, dok sam radio usta na glavi i malo vratila sam mogao uspjeti ući u usta. Drugi warewolf nije mi jesti dugo uopće. Nakon što je moja maca mokro sa svojim jezikom On je sve bilo spremno sjedi na klupi iza mene i stavljanje glave te masivni penis protiv moje maca usnama. On howled i rammed da masivni penis u moje maca. To povrijediti tako loše poduzimanje svih četrnaest onih inched u odjednom. Počeo je jebeni moja maca brzo i teško. On je bio poput životinje. On je bio clawing na moje noge i grize moj trbuh kao što je bio prisiljavanje njegov penis u moje kao što je teško i duboko koliko je mogao.Pijetao sam imao u usta sada je počeo jebati moje lice i bio sam gagging na njemu prilično malo. The warewolf u mojim ustima pognut mene i počeo clawing i rezak moje tits. To je bio tako intenzivan. Nikad nisam imao sex kao što je ovaj u mom životu. The warewolf koji je bio jebeni moja maca howled opet i jedan u moja usta učinio isto. Oba ukloniti njihove cocks i prebacio mjesta i ponovio istu stvar a druga je događaj. Jedan je bio ramming njegov penis u usta da koliko to će ići i jedan je bio jebeni sranje iz moje maca i grube i tako teško kao što je mogao. Čak sam osjetio malo cijedi krvi stvaraju na mojoj koži. Oni su stvarno bili mi rade više.Rekao bih ovo morao ići na barem petnaest minuta prije nego što su počeli opet urlanje i warewolfs oba izvukao opet. Sada su me podiže od moje kose na stojećem položaju, a jedan od njih postavio na klupu. Drugi warewolf zgrabio moju kosu i mene je hodao preko jedne polaganje, a jedan polaganje speared moja maca sa njegov penis. On je prisiljen pravo na moja maca. Oni su me udario dolje na vrhu ga je počeo raditi njegov penis u meni. Drugi i dalje održava na moju kosu kao on pognut mene tijekom warewolf koji je bio jebeni moja maca. On je dobio iza mene i opet sam osjetio mu mjesto šefa njegov penis u moje dupe. Oh ne, oni su idući u mene DP s tim masivnim cocks. Ja nikada nisam učinio ni dp prije a kamoli biti s cocks ove veličine, a sada sam bio idući u imati jedan u mom maca i moje dupe.  Licni kontakt oglasi  The warewolf u moja maca prestao se kreće. Njegov masivni penis zamrznuta u moje rastegnut maca. Osjećao sam nešto slično oko mog vrata i nešto je donesen na warewolf ispod mene. Shvatio sam da je ovratnik i lanac. Osjećao sam na čelu druge penis počinje slajd u moje dupe. To boljeti poput pakla, kada sam skočio malo the warewolf ispod mene izvukao lanac i čuvao me još i blizu svoje tijelo. Imao sam suze formira u mojim očima, a ovaj masivni penis je to radi samo u moje dupe. Nikada nisam bio rastegnut kao što je ovaj prije. Oba moja maca i moje dupe osjećali kao da su prštala otvoren s ove dvije masivne cocks ih punjenje. Pijetao u moje dupe nije bio izrađen u polako bilo. On se zabili u moje dupe. Sve na putu, ja sam htjela skakati, plakati i vrištati. Ali warewolf ispod mene održana lanac široka i napravio siguran sam nije mogao ići nigdje. Nakon što je penis bio u moje dupe počeo to premjestiti i izlaziti, a penis u mom maca slijedili odijelo. To je bio na vrhu zadovoljstvo i bol. ME pumpa u oba kraja nasilno. Imao sam toliko orgazama od njih sam izgubio računati. Oni su oboje zadihan, zavijanje, biting, i mene grebanje. Oni su me jebeno u tom položaju najmanje dvadeset minuta, a zatim su radili zajedno staviti sva 3 nas u sjedećem položaju s njihove cocks još uvijek u mom maca i magarca. Kad su nas dobili u sjedeći položaj, su radili zajedno da nas podići do mjesta gdje su stajali i to me je sklopljena između njih još uvijek s njihove cocks duboko u meni. Počeli su da me jebati kao što je ovaj Moje noge se održavaju na strani penis unutar mojih maca, dok jednom iza mene je držeći moje dupe guzovi i širi ih, dok su obojica preselili i iz mene. Oni su rezak mojih leđa, vrat, grudi i ramena. Bio sam u ekstazi. Nikada nisam osjetio toliko odjednom dok sam bio jebeno. The prestao ono što su radili, a penis u moje dupe izvukao. Tada su smanjili moje noge do poda. Tada je penis unutar moja maca je izvukao. Sam mogao osjetiti moja maca pokušava ići leđa to svoj izvorni oblik i veličinu. The warewolf koji je bio u moje dupe sada imao lanac i izvukao glavu prema dolje njegov penis u pognut položaj. Ja sam ga uzeo u usta, dok drugi warewolf sada je dobio iza mene i umetnuti svoj penis duboko u moje dupe. Bio sam sisanče i jebeni opet. Osjećao sam penis u usta početi vibrirati i usta bila ispunjena njegova sperma. Njima warewolf sa njegov penis u moje dupe počela zavijati i osjetio sam njegov kurac eksplodirati u njemu. Moje dupe je još jednom napuni cum. Obojica izvukao iz mene i dobio na ruke i koljena i pobjegla prema lažni drvo redak i nestao. Wow koji je najintenzivnije sex sam ikada imao. Dobio sam obučen opet i otišao to moj muž koji je još uvijek uzimajući njegove fotografije. Sam mu poljubio i rekao mu hvala. Mi smo išli prema susjednoj sobi i to je bio postavljen kao tamnica. To je križ sa ženskim gol na to, to je stol s drugom gol djevojka vezan za to, to je zatvor koji je bio otvoren i nitko u njoj još. I tu je metalni kavez s golim dama u njemu. Sam bio obličje okolo i vidjeti sve ove golo tijelo je samo dobivanje uzbuđen. Čuo sam mantranje dolazi od negdje i odjednom svjetlost svijeća ispunjen sobi. Muškarci s kapuljačama i haljinama počeo punjenje sobi. Tu je morao biti najmanje deset do dvanaest njih. Me obišla i primijetio sam da tamo haljine su rupe u njima i sve njihove cocks su priljepljivanje iz njih. Oni su me zgrabio i mene hodio putem do palisada. Oni su mi preko pognut i stavio mi glavu i ruke u njoj i meni sjeli na mjesto. Osjećao sam se moje noge se proširila i oni smješteni između to da bar zaključan na moje ankles i napravio siguran sam nije mogao zatvoriti moje noge. Oni su ripped off moje odjeće mene i sada sam kao gola kao i druge žene za jebanje  u sobi. Oni su otišli po sobi koristeći različite igračke i objekte na svim ženkama u sobi. Oni su bili groping sve nas. Onda kada su imali dovoljno ljudi počeli prekinuti i ići na djevojke. Tu je bio monah jede se djevojka na križu. Tu je bio redovnik prisiljavanje žena na stolu da će mu dati blowjob, a drugi je jeo joj se, a još dva su sisanje, vuče, i lizanje joj tits. Tu je bio redovnik prisiljavanje žena u kavezu da će mu dati blowjob, a drugi je ukazivanje joj maca i magarca. Tada sam imao redovnik korak ispred mene i sile njegov penis u usta, dok sam osjećala ruke i usta sve više moje tits i maca. Čak sam osjetio prst na moje dupe i maca. Vidio sam ih sve rotirajući između djevojke za oralni užitak i kad je izgledalo kao da je završi, oni izvedoše ukrao staviti ispred djevojke u križ. Jedna u vrijeme redovnik bi korak se na njega i gurnite njegov penis u njoj maca i početi da zajebavati joj. Bi se popeti na stol u dvoje i djevojka na stol dati im blowjob, a jedan joj jebeno. Djevojka u kavezu su izvadio i stavio bar koji je otišao oko gležnjeva i ruke i vrat kako bi ih zadržati sve na svoje mjesto u pseću stilu poziciji, u sredini poda. Jedna joj je bio jebeni a jedan je bio uzimajući blowjob od nje. Onda bi oni stavili svoje penis u usta, a jedan će biti iza mene me jebu dok sam bio u zatvor. Bilo je toliko seks događa u sobi. Mnogo oplakivanje, grunting. Ovo je nevjerojatno. Oni bi samo okretati se da se oni svi dobili komad od svake od četiri žene. Činilo se kao da je to zauvijek happing. Moj muž je bio samo treperi udaljen s kamerom. Te mogao vidjeti osmijeh na njegovom licu. On je čak i hodao gore nekoliko puta u žena i dobiti blowjob ili jebati žene, dok je uzimanje fotografija i izbliza. Čak i mada ja ne mogu vidjeti iza mene imam osjećaj da čak i mene jebeno previše. Konačno redovnici počeo cumming i oni su bili cumming svi nad nama ženke. Oni su bili cumming na lica, sjenica-a, magaradi, trbuha, gdje su mogli pogoditi. To je bio tako intenzivan. Moj muž bio uzimajući sve snimke na kameru. Tada sam znam on je otišao iza mene još uvijek uzimajući fotografije i osjećao sam se još penis ide u moju pičku. Bio sam se jebeno još kad sam osjetio penis u mom maca vibrirati, a zatim sperma unutar moje maca. JA je zadržao gledajući bljesak fotoaparata i znao je moj muž bio uzimajući sav novac metak. Redovnici released sve ženke, ali ja i svi napustili. Rekao mi je da smo napokon su učinili za taj dan sad da sam bio prekriven sperma i sokovi od dana događaja, a bila sam ogorčena kao pakao. Ali ja moram reći da je najveći i najbolji foto pucati smo ikada učinili. Nemam pojma tko je koristio u opsjednute kuće, ili tko je bio tamo. No, fotografije ispostavilo vruće kao jebati. Volio bih vidjeti što on planira raditi sljedeći. 

Нема коментара:

Постави коментар