.

понедељак, 11. април 2011.

Gole starije zene


Ona je pokucao na moja vrata oko 07:00 odmah iza nje je muž ostavio za rad, gledajući malo neugodno, ali mi se nasmiješio široko kao što sam otvorio vrata.
"Želite li neka tvrtka?" Upitala je.
"Što misliš?" Nasmijao sam se natrag. "Dođi na u."
Ona je požurio u tako susjedi ne bi ju vidjeti, mislila je. Nisam  gole starije zene briga jedan način ili drugi.Mi poljubio i otišao do spavaće sobe ruku pod ruku kao što smo imali mnogo puta prije kada je njezin muž otišao na posao. Bila je jako vruće žene doslovno zahtijeva mnogo hladi. JA pokušao moje najbolje.
Ona iščašenje off haljina, Njeno opaljen koža bila jako tamna protiv bijele širenja, a svjetlo je dovoljno dobar i dalje vidjeti jagoda pink joj bradavice. Trčao sam moje ruke dolje između njezine noge, cradling joj maca, dira joj meka, tajna kosu, a onda sam skliznuo daleko od nje i otišao tiho iz sobe u mraku malu matorke za jedno vece kuhinju.
Kada sam se vratio imao sam maslac sa mnom i mala kutija od cimeta. Ja skinuo svoju odjeću. Ona je bila naslonjena natrag na ruke, i potisak njezine grudi, i delikatna krivulja stana trbuh do onog tajnog humak tamnu kosu, bila je prekrasna.
Tu je bio stidljiv rumenilo joj obraze.
"Što ćete učiniti?" Pitala, gleda na stvari koje sam donio, gotovo bojažljivo.
"Samo malo stvar sam uvijek htio učiniti s tobom:" Rekao sam, ležeći pored nje, istezanje joj se, cradling glavu onda joj ljubakanje. Sa moje desne ruke dospio sam nad njom, a okupio neke od maslaca na vršcima prstiju. Bilo je već lijepo i meko od vrućine, a ja ga izglađen preko ružičaste bradavice njezine grudi, miluje bradavice i istezanje ih malo kao što sam učinio. Bila je duboko disanje, toplina diže iz svoje nevidljivo poput parfema.Stavio sam okvir od cimeta na mojim usnama. Sam ga mirisala, da je ukusna Istočna miris, da je zabranjeno miris, o najluđu afrodizijak miris sam ikad mirisala osim miris čistog ženskog tijela, ja gumiran cimet na bradavicama i valjane na vrhu joj, drobljenje joj malo, moje tijelo teško protiv nje bedro, počeo sam dojiti njezine grudi i lizati ih.
Sam mogao osjetiti njezin napeto ispod mene, toplina njezine nevjerojatne seksa, a ona moaned, bore ne dizati ruke, a onda je ona clamped joj ruke oko moje glave. Ona je mahnito je uzbuđen, ali nekako otpor, uplašen.
"To je previše", rekla šapnuo, "previše!" Ja nacrtao i izglađen kosu natrag iz svoje lice. Bio sam čista životinja, a sada sve što sam htjela učiniti ju je imati. Stavio sam joj glavu matorke za jednu noc  na jastuku.
Ona je dugo slab dubok dah. Njezina usta izgubila svoju zategnutost. To je bio pouting i meka i preslatko i osjetio sam joj cijelo tijelo opustiti pod mene. Osjetio sam da raste topla i otvorena za mene. Ona rana joj ruke oko mog vrata i bokovima preselio protiv mene.
Ona je rekla nešto mekano pod njen dah, šum. I ovaj put kad sam lizali grudima, kad sam zatvorena usta na njega i isisan na njemu, i neka moji zubi blizu na bradavicu, to milovati, ona moaned i sama pritisnuta protiv mene.
Bio sam lud ide to joj, samo to, pa je morao ustati malo da se pokorite mojim penis off joj bedra, daleko od topline ili mokre bih doći i da će to biti previše brzo preko. Bila je davanje promukli plač, plač koji su napravili bilo tko misliti ona je u boli. Bilo je nešto što se cut loose u njoj.
Uzeo sam mekog maslaca u mojim prstima ponovno, i otišao sam u njoj s njom, to trljanje u joj stidne dlake, a na usne njene vagine. Ja gumiran cimeta na njoj, na njen klitoris kao ona raširila noge, sve otpor izašli iz nje.
"Učini to! Učinite to !!--", je šapnuo, ili barem riječi zvučalo kao što je to.
Bio sam toliko vruće nisam mislio da sam mogao ispružiti mnogo dulje. Ja gurnula moje lice u njezin spol, ja pokriva s njom miris, čist miris njen i miris maslaca i cimeta.
Počela sam lizanje se pod njen klitoris, njezin otvor moj jezik, struganje prema gore, a zatim zatvaranje usta na nju u potpunosti, to zatvaranje preko njene usne i onda sisa na nju. Rukama zgrabio plahte i izvukao na njih.
Ona bacili se kao da je vezan na taj način i nije mogao podići svoje ruke ili ruke ili borba za zatvaranje njezine noge. Bila je moja u potpunosti. Ona writhed ispod njega, podiže bokovima, ali ona nije odoljeti. Sam jeo iz maslac, jeli cimet, okusio okus da je afrodizijak, začina i njezin ugljen tekućine, i toplina od nje. To je zvučalo kao da je plakala - - Ona je vrisnula ona će doći.
Ona writhed nasilno kao baca svoju strast dosegla svoj vrhunac, ona je disalo teže i teže što je ona podigla bokove off madrac nudi to za mene. Sam je montiran, ona grunted, podržavaju moju težinu među njezine grudi. Ona je omotan oko njezine noge moja stražnjica, moj penis osjećaj pubic hair oko stežu ulazu joj špilju. Ja gumiran glavu moj penis protiv nje maca ključanje, protiv čarobnu tipku, a zatim preko otvora, naprijed i nazad, ljepljive mokro sam mogao čuti. S jednim udarci sam ja sahranio moje lupanje vratilo u njoj s jednog iskoraka, dobre picke  ona je bila tako uske, tako vruće, nisam mogao držati leđa bilo koji više, sam eksplodirao u njoj kao što sam osjetio joj široka vagina rukavica krug moj gurajući alat. Ispunjen joj jednim udarcem na solarni pleksus. Ona je vrisnula kao ona osjeća opterećenje nju ući,
"Nikada - nikad - bila tako puna. Bog "
Ja squealed out "Shit Shit Gimmie Ah da maca gole sisate zene  beba!" Kao što je moj penis ispuštaju svoj teret u njoj.
Ona dolazi i škripi pod mene. Kad je osjetio moj orgazam, moj pulsira penis lupanje, a tekućina pucati iz mog penisa krunu, lice grimiz, usnice shuddering, neke malo prokletstvo ili molitva izlazi iz usta, vrisnula out,
"Oh! Sranje! Mama! Mama! DAMN! "Ona ga je ponovno baca svoju strast ustuknuo izvan nje. Her bolan sex je bio ispunjen, lupanje joj zbijeno bradavice, a ona popucali bokovima gore, da ih podizanje za mene, osjećaj me her ispuniti, sidrenje moj tvrd penis u njoj. Spol je bio zaključan za mene, shuddering, kao što joj usta, što je moj penis žarko oslobođen moje sjeme željno unutar nje. Napokon je ustao vapi u njezino puštanje na slobodu, kao što je osjećala mi dolaze s posljednje vožnje pokretu. Vruće tekućine joj ispunjena, a ona je ležala leđa dahtanje.
Ja joj cradled, joj pogodio, i nikad nije prestala joj ljubakanje. Kada je sisao moje bradavice, malo ih u igri sa svojim zubima, bio sam teško opet i gura protiv nje. Ja porastao na koljena i podiže joj dolje na moj orgulje. Ona whimpered her pristanak i potom sam se preselio leđima i naprijed, njezina jabbing, njezin rad. Ona je imala glavu bačeno natrag, zube osvojila,
"Moj Bože! Moj Bože! DA! FUCK ME, BABY !!!!" Ona je plakala.
I opet joj mokro spol, pružio širok oko moje sluzave penis, throbbed u žestok ritam dok je ona sve, ali vrištanje uz puštanje kao opet sam ispunjena njom. To nije bio do treći put da smo postavili još uvijek. Ona je otišao apsolutno divlje ovaj put.
Mislio sam da kao što smo postavili bilo da je ova žena je potrebno toliko pažnje, da sam trebala pomoć.
Kao što smo postavili tamo u perzistencija, rekao sam: "Znaš, dušo, vi ste za trija članovi domaćinstva au?"
"Što je to?" Pitala uzbuđeno.
"Tri od nas!"
"Mislite još jedan dečko, ti i ja?"
"Da! Ili još jedna djevojka i mene? "
Ležala je na minute razmišljanja.
"Tko?"
"Oh, mogao sam dobiti nekoga, jeste li zainteresirani?"
"Pa, možda." Pogledala me uzbuđeno.
"Daj da vidim što mogu dogovoriti za nas."
"Bog da zvuči zaista divlje." Ona me ljubila.
Kasnije je otišla kući da ne ženstven stvar za svog muža. Očistite kuću, da ga večeru, itd.
Zvao sam prijatelja i to je bio uređen za sljedećeg jutra. Sam je nazvao.
"Oh! Čovjek! "Ona je vrisnula tiho. "Sutra"?
"Da!", Rekao sam.
"Oooo! Stvarno? "Ona whimpered," OK! "
Sljedećeg jutra je bila točno na vrijeme na moja vrata. Kad je bila unutra sam zamotan moje ruke oko njezinog struka i poljubio nježno na usne. Ljubio sam joj vrat nježno.
Jack je rekao, "Bog! Djevojka si prekrasna! "
Gledala Jack i volio ono što je vidjela, siguran sam da i ona poljubi ga na puni usta dok sam gledao.
"Kao da? Jack je to Shirley. "Pitao sam Jack.
"O, čovječe! Yeah! Bok! Prekrasna, on mi je rekao sve o tebi. "Ruke dalje grle ga zatvoriti.
Mi još uvijek stajao u predvorju gledaju jedni druge stvarno ne znajući što treba učiniti sljedeće.
"Kao da je Jack?" Pitao sam znao odgovor.
"Oh! Yeah! Volim ga puno. "Jack komentirao.
"Ona ga voli, previše." Tiho sam komentirao.
"Ja ću kladiti ona ne!" Jack smijali.
Shirley pogledao dolje na noge, blushed zatim pogledao na nas ponovno vrsta uvijanje joj torzo i nasmijana,
"Kako li pogoditi?" Upitala je.
"Pogledajte u tom tijelu." Jack, rekao je smiješeći se.
"Lijepo zar ne?" Ja sam izlanuo.
"Oh! Vas dvoje. Prestani! "Shirley giggled.
Stajala sam iza nje i vodio moje ruke oko njezinog struka joj vuče na meni blisko. Jack je gledala kako moje ruke je otišao iz njezinog struka prema njoj brežuljak onda natrag do njezine torzo njezine grudi, puštanja krvi ih u obje ruke.
"Vi kao što je to, zar ne?", Upitao je gledajući ju previjati se pod mojim dodirom.
Ona je položio glavu natrag prema grudima i osjetio sam gole zene sa velikim sisama  da su joj oči bile uprte u Jack za njegovu reakciju.
"Oh! Yeah! Volim ga puno. "Ona je mrmljao i uzdišući u isto vrijeme kao što je gledao na Jack.
Jack strm bliže nama i dotaknuo joj trbuh sa svojim prstom, a zatim tražili trbuhu vrlo lagano gore i dolje, prateći put down joj ravni trbuh na brijeg na spoju nogu.
Ona je u grču kao što je pronašao delikatno mjesto na nasip.
"OOOOO!" Ona cooed.
"Vi kao da ne?"
Uzdahnula je glasno, "Oh! Yeah! "
Ja gumiran joj tits vrlo nježno onda pomiluje her tanak trbuh onda je došao preko sa mojim bedrima dlanove kao što sam ju poljubio u vrat. Njezine oči zatvorene sada kao ona dahnu out,
"Oh! Oh! Vas dvojica, zašto ne bismo ići dobiti udoban. "
"Let's! To je dobra ideja! "Jack izlanuo., Bez daha.
JA postignut za Shirley ruku i hodali smo prema spavaćoj sobi jer smo imali toliko puta prije. Ona je pogledala u mene, onda Jack kao što smo hodali niz hodnik. Jack dotaknuo joj žuriti u obliku stražnjice kao što su tresli unutar nje komotnu suknju kao što smo hodali. Ona squealed nježno i poljubi ga u prolazu kao što smo ušli u spavaću sobu.
"Oh! Vas dvojica! Što ću ja s vama dečki? "
Jack joj pokupila i njezin prijevoz u moj krevet u jednom div prepad.
"Što imate na umu?" On je rekao kako je fondled joj nasip, nakon što je joj utvrđene između nas.
Ja skočio u pored njih valjanja u krevetu i sa jednim pokretom Otkrio sam rub njezine suknje, a to podiže, otkrivajući joj mliječno bijela bedra, crne gaćice pokriva joj seks kao ona dala squealing smijati, gledajući u mene. Jack je ruku pokrila seksa odmah i započela njegova istraživanja akciju ruci ušao pod elastična bend nalaz mutan stidne dlake ispod.
Shirley giggled i squirmed pod njegovim dodirom, ljubis me tiho,
"Mislim da znam što ti dečki želite! Huh? "
"Što je to?" Pitao sam sheepishly.
"Mala maca?" Nasmiješila.
"To bi bilo jako fino. Želite li neki kurac? "Ja chuckled.
"Oh! Yeah! "Ona stenjali joj odobrenja.
Primijetio sam Jack je ustao na koljenima između njezinih gole zene sa velikim sisama  nogu otvaranja, je stigao do struka bend suknjom, raspakirali strane zatvarač i počela povlačenjem suknju prema dolje. Shirley ga je pogledao, podigla joj trup u pristanak na njegovo djelovanje, i on je skliznuo off i položiti pokraj kreveta. Ona je sve teže disanje i sada sam počeo unbuttoning joj bluzu izlažu joj tits uzdah ispod. Opet Jack shvatio elastični rub gaćica i nježno ih maknuti iz svog uvijanje montažu bedra i bacio ih na strani kreveta.
"Oh, baby!" Ona whimpered, gleda u mene kao što sam skinula bluzu i unsnapped grudnjak. Ona ih je bacio na pod.
Njen spol je sada u potpunosti izloženi za nas, u izobilju jet crne raščupane kose stidne dlake, tražeći da se pomiluje. Ona valovitih na krevet između nas, izgovarajući soft jecaje.
"Oh! Jack! "Ona promrmlja kao Jack pogledala dolje joj grčevima tijela luxuriating strastveno na bijele plahte ispod njega.
Utičnice ruku migrirali preko njezine grudi, preko svog stana trbuh dolaze na odmor između nje, sada nečuvan noge dok je gledao dolje na nju od svoje pozicije između nogu.
Opet je promrmljao: "Oh! Jack! "
"Bog! Shirley, Daj mi okus koji! Dopustite mi da sisati maca, baby! "Njegova usta su salivating obilno. Shirley dahnu, kada je osjetio njegov jezik okus mokrog povrede i pronaći otvrdnjavanja klitoris. Ljubio sam joj nježno, dira joj grudi gdje je Jack upravo bio.
"Oh! Baby! "Ona whined i stenjali. Osjećao sam njezino tijelo uvijanje kao Jack sisao na nju maca. Utičnice sisanja zvuči prožet spavaću sobu kao ona osjeti kako mu toplo usta istraživati ​​njezine unutarnje biće.
"Ja ne mogu stajati, Jack!" Ona je svoju kosu u prstima i otvorio šire ga vuče bliže joj lupanje raspor između nogu. Jack još uvijek pričvršćena na njen klitoris, dospio sam dolje i raspakirali moje hlače, te ih ukloniti i njih bacio s kreveta s jednom gibanje slijedi moj T-shirt. Shirley je žudnja više i tugovali, njezine noge izdašno idu gore dizalice pokopan glave i zadihan neke nerazumljive riječi kao moj penis ljuljati se besplatno uz bedra. Ona je zavladala mojim nesputanog penis i to clutched čvrsto.
Jack sjede i skliznuo između Shirley brežuljkastom bedra i stajala na strani kreveta gleda na mene kao što je počeo oslobađajući hlače i košulju. On je pogledao moj penis spremni i voljni u stojećem položaju teško pred nama.
"Dajte joj, čovječe! Ona je stvarno spremni! "S jedan pokret, sam suočen i sa Shirley jedan iskorak u kombinaciji moje ljuljanje masnoće penis unutar njezina maca trzanje.Jack vikali,
"Dajte joj, čovječe! skliznuti joj! "
"Bog! Damn! "Ona je vikao u moje uho, osjećaj ga pronaći svoje utočište, okružen mokro joj utočište,
"DA!" Ona je vrisnula u više navrata osjećaj me stegnuti moje stražnjice zajedno i pulsira moje lupanje penis duboko u nju žudnja povrede. Grba nakon grba sam ga hraniti s njom.
Na zidovima njene vagine sklopljene mi tighter i tighter zatim iznenada je izbio u nasilne orgazma. Primijetio sam bila hvatalo dizalice ogromna penis u ruci, dok sam joj pumpa.Oplakivanje i uvijanje ispod mene, disanje teže i teže, ja izvađen moj kaplje penis iz nje trzanje maca prije nego što sam ejakulirao i valjane na jednu stranu. Jack odmah montira između njezine noge i mlaćenje Gledao sam kako njegovo veliko alat nestao između njihovih tijela. Njegov penis je masivnija od mina za siguran, ali kao
Shirley izdao glasno,
"Ah! Sranje! Ah! Mama! Da! OH! Mama! Isus! "
Ona screeched i znao sam osjećala mase je pokopan u njoj s jednim vezana i njezina maca ga je progutati bez problema na sve. S jednim skok Jack je montirana joj grčevima tijela i mokro zvuk koji izlaze iz nje špilje kao što sam gledao Jacks masivni penis prekršio otvor otvorena i ušao duboko. Ona me ljubila. Utičnice klipni njegova hips protiv njezina, znala sam da njegov penis bio je klizna i izvan roktati nakon roktati izdan od svojih usta, Shirley glavu zrcaljeno naprijed i natrag na jastuku kao Jack pistoned i iz nje zahtjevna pizda. Ona moaned opet, rukama clasping njegov savijanja stražnjici, podizanje bokovima u susret svome mlaćenje pokrete, polako na prvi onda glasnije a onda čak i više bučan kao ona opet približila brijeg njezina žudnja.
"Orgazam!" Ona je vrisnula: "Oh! Baby! "Njezina vagina farted kao što je objavio svoj nakupljeni mulj opet oko njegovog pumpanja vratilo.
Shirley još convulsing nasilno s njom objavljivanju orgazam, Jack brzo izvukao svoj penis curi iz nje prije nego što je ejakulirao u nju i otvorio prolaz za mene montirati her writhing znojav torzo. U njemu je, joj rastanak agresivno. Ona dahnu, osjećaj drugačiji penis povredu joj .-
"Oh! Baby! "Ja humped nekoliko puta, onda kao što sam osjetio moj orgazam zene sa velikim sisama 
 zgrade više opet, ja izvukao. Jack reentered sa obvezuju.
Bila je apsolutno ide divlja do sada, životinja Unleashed. Klipni brže i brže.  Devojke za seks Jack izvukao i sam skliznuo u bez napora na svim. Njezina vagina je masa sluzi kao što smo naizmjence priključen našu cocks u nju.
Ona je vrištala i grintav pod nama kao i mi i dalje ovo za neko vrijeme.
Jack je bio olabavljen na krevetu, njegova veliki sluzavi penis kaplje staložen, Shirley je bio zadihan glasna, teško disanje, prije nego što sam mogla ući je opet, ona je okrenuo prema Jack, širiti njezine noge otvorena, zamahnuo svojim tijelom preko dizalice alat i montiran mu je mast teško alat, zatrpavanje do balčaka unutar nje na vrhu njega. Sam joj sabrana u moje ruke iza stroking joj tits čvrsto, osjećaj joj humping Jack sa svim što je ostavio u njoj. Zatim, čak i bez razmišljanja, sam skliznuo moj ljigav lupanje penis u njezinu rektum s jednim udarci osjećaj svoje uske granice oko moje firme penis.
Shirley vrisnula - osjećaj žeže dva nenaseljena cocks duboko u njoj maca i rektuma. Dva cocks u njoj sada. Otišla je apsolutno balistički. Njezina penjanje orgazam je nešto izvan vjerovanja. Oboje smo joj pumpa neumorno, što je kulminiralo u našem kolektivnom sjeme ispuštaju istovremeno u njoj kaplje maca i magarca. Sva tri nas urušavanja u ukupnom iscrpljenosti na mokrom iskidao krevet.
Imali smo bili na ovo za više od sat vremena. Zatim spavali u potpunoj iscrpljenosti za još dva sata prije nego što netko čak i ganut. Jack's penis u njoj maca, moj penis u klinču magarca. Sluz na krevetu, premazani nad našim tijelima, mat u našoj pubic hair, kapanje Shirley's razrez. Pogledao sam na sat pokraj kreveta. Bilo je podne! Jack je ležao na leđima je sada na drugoj strani Shirley, svoja bogata zmija draped preko mat stidne dlake u njegove prepone ruci cupping prsima. Izgledali su tako mirna sam pokušao da ih ne probude.
Sam ustao prvi i obasuo, ali kad sam se vratio u spavaću sobu, Shirley je ležao na leđima, rukama bačen natrag preko glave, zadihan teško s Jack pogon posljednji izvlačiti na mokro joj maca kao ona bellowed još jedan orgazam.
"Bog! Kako možete to učiniti opet! "Nasmijao sam se dok sam gledao Jack pucati još opterećenje u njoj gladan razrez.
Ona jednostavno nije mogla dobiti dovoljno da prekrasnih stvari. Jack izvadio i vidio sam curiti njegove mokre sperme kapanje iz ju je podijeliti na listove. Ona je pogledala u mene, još uvijek teško disanje i nasmiješio se da nevini osmjeh njen.
Oh! Baby! "Uzdahnula je.
"Kao da?" Pitao sam.
"Najbolji!" Ona je dosegla za moj čiste polu firma vratila s koje pogled u njezinim očima.
Kao što sam prišao strani kreveta, ona je shvaćeno u ruci, to vođenje joj otvoriti usta, gutati ga duboko u njezine tople, otvor.
"Ja ću ostaviti vas dvoje da učine ono što želite." Jack chuckled i krenuo za tuš.
Ja mirisala slatkim mirisom zaokružuje seksa na nju kao i ona opet olabavljen na krevetu prevrtanja na leđima i otvorila joj slatki spoj za mene. I razdijeliše ju zasićenih pećina opet. Nije trebalo dugo, ona ruža bedrima mi se, protjerani mlaćenje orgazam gotovo odmah, a zatim pao joj noge listova, disanje tako da sam jako iako je bio idući u pass out.
"Vi u redu?"
"Oh, Bog Da! Ne može biti bolje. Ogorčena ali OK. "
Jack se vratio i pogledao dolje na nas,
"Trebate još jedan tuš?" On je pogledao u mene nasmijana.
"Pretpostavljam da je tako." Sam chuckled
Ona je skočio, okupljanje joj odjeću i gaćice polaganje po krevetu, i krenuo za tuš, ona poljubi se voli zbogom i lijevo moj stan, tarifni natrag u njezin muž za napraviti, ne znam što, nije bila joj maca 't sposoban previše upravo sada.
Jack i sam volio svaku minutu i bili smo sigurni je učinio isto.
Nekoliko dana otišao od strane, a ne Shirley. Zar ne želite da joj se jave kako njezin suprug možda biti doma pa sam samo čekao da joj svako jutro.
Jack me nazvao jedno jutro i prošapta tiho mi: "Hej, čovječe!"
"Bok, tamo čovjek, što se događa?" Pitao sam.
"Hej, Shirley je ovamo."
"Oh, stvarno?" Ja sam uzdahnuo.
"Da! A znaš zašto je ona ovdje, zar ne. "Šapnuo tiho.
"I ja mogu zamisliti, njezina znanja." Mislio sam da brzo i zamislio što je htjela.
Vi ne moraju biti nuklearni znanstvenik da znaju joj razlog.
Ja chuckled tiho,
"Pa, dajte joj, čovječe. Ne želim razočarati nju, zar ne? "
"Samo sam mislio bih da znaš, tako da ne bi dobili ljut."
"Nema šanse, moj prijatelj. Zabavite se. "
Ja objesio i vizualizirati te dvije zajedno valjanje okolo na njegovom diva krevetu sa svojim pretjeran penis zaglavi duboko unutar joj mokro maca i dobio uznemiren malo. Mislio sam,
"K vragu, ona je stvarno nešto drugo. Voli te Big Cocks, tako da mislim da sam iz trčanje.Oh dobro! Što je, dovraga? "
To poslijepodne Jack zove opet vrlo nevolji,
"Bog K vragu, čovjek!"
"Kako je to ide?" Ja chuckled.
"Sranje, čovjek. Bio sam crpne njom i gotovo dovršena kad je netko pokucao na vrata mog stana. "
"Da?"
"Zar ne zna tko je i pitao ih što su htjeli kroz vrata. Shirley je još uvijek valjanje okolo zovete me da se vratim. "
"Da, tako?"
"To je bio njezin muž jebeni. On ju je slijedio i sam stajao tamo s mojim penis kaplje gol. "
"Oh Sranje!" Ja gagged. 

Нема коментара:

Постави коментар