.

среда, 13. април 2011.

On trazi nju erotski oglasi


Moje ime je Maggie, razvedena majka, na 26. Kad je moj suprug i ja X prvi su bili u braku sam radio za odvjetničko društvo kao tajnik i praktičnost spremište za nekoliko sati dio vremena. Nakon nekoliko mjeseci kasnije bio sam s punim radnim vremenom i napustiti svoj posao sa skraćenim radnim vremenom. "Marty" moj X vozio kao preko ceste vozač kamiona. Znao sam od stvari koje sam čuo da vozači kamiona nisu vjernici oni činiti se biti. Bio je daleko od kuće često za dugo razdoblje, ponekad tjedna u isto vrijeme. Kao mladi par Marty razbila moju trešnju prije mene su bili u braku. Seks je bio čest na početku našeg braka i Otkrio sam seks vrsta dosadno, UN-sadržajnom i nedostatnim za mene godinama. Sam bio vlasništvo teškoća u postizanju orgazma pravi. Ja bih lažni orgazam kako bi dobili Marty's nuts off, tako da će me ostaviti na miru i ja mogu ići na spavanje. Sve njegove stvari radi dobro. Dobio sam trudna 3 godine u naš brak. Naš sin je rođen.
Kako je vrijeme prolazilo, jedno popodne stigao kući razvedene zene  nakon dugo putovanje. Marty je došao u i kroz svoje prljavo rublje u hrpi kao što je uvijek činio i rekao mi je da ih opere.Razvrstavanje kroz svoju odjeću sam našla grudnjak, grudnjak koji nije bio moj. Nosim 36c i ovaj je morao biti 40 sa Humongous DD veličine šalice. Nisam mogao ispuniti gore da stvar s oba moja titties u jednu šalicu! Gledajući dalje Primijetio sam ruž mrlje i njegove bijele donje rublje i obloženo je sperma. Bingo sam imao SOB! Uvijek sam mu se sumnja da varanje na mene i mi razveli ubrzo nakon toga.
Od tada nisam imao spolni odnos sa svima za 4 godine.  Ona trazi njega za brak Bio sam usamljen i moj sin od 8 godina to znali. Moj sin mi je rekao da ću na ljubav opet jednog dana. On je tako sazrijevaju u 8 godina. Imam neke igračke koje sam igrati s vremena na vrijeme. Ja još uvijek bio vlasništvo teškoća u postizanju orgazma, čak s vibrirajućim dildom sam imao u mom oblači. Sam usredotočena na moje aktivnosti na moj sin i moj posao i nikada nije dao seks puno misli.
Moj rad je bio dobro ide i moje petnaeste godišnjice s zene razvedene  tvrtkom dolazi gore, oni imaju svoje godišnje nagrade banket u ovo doba godine i bio sam pozvan da prisustvuje. I obučen za izlet. Nosila sam svijetlo žute low cut haljina dekoltea večer koja je pokazala malo previše dekolte, volio sam ga i to je vrsta reveling, ali to je ono što sam nosio anyway. Ona je tijekom godišnje nagrade banket. Sam dobio nagrade od tri pravnika.Nikad nisam propustio dana rada, bez kašnjenja. Moj rad nastup je bio iznad tvrtki iz statistike ocjenjivanja radnog učinka sam tjedna prije nego što i je došao sa lijepim podići u platiti da me stave u 6 figure.
Večera je bio najveći, nakon nekoliko pića za večeru sam bio osjećaj prilično dobar, jer je napiti se. Nakon nagrade su podijeljene i gozba je navijanje dolje, to je normalno BS sjednice i nisam ni uzimaj to k srcu u uredu. Nisam bio idući u slušajte ovo sranje ovdje.Krenuo sam na mokrim barom, htio sam još jedno piće.
Krenuo sam na otvoreni šank i dok stoji u redu što sam čuo od poker igra u jednoj od soba hotela leđa. Voljela sam igrati poker, i bio je prilično dobar u tome. Zahvalio sam se svima tamo u gozbi i sebe izostave iz noći fešte kao što sam išao kući i krenuo prema vratima.
Sam ubrzo vratio i došao u leđa i otišao pronaći poker igre. Pitao sam u službenik hotelu stol gdje bih mogao pronaći igru. Službenik mi savjetovali da je to privatna igru ​​i ja sam bio u mogućnosti da se pridruže, ali uz malo traži Našao sam sobu ionako i ja lagano pokucao na vrata i pitao ako sam mogao pridružiti i igrati nekoliko ruku. Ja sam uveo.Postojale su četiri muškarca i četiri žene sjedio za stolom. Clint, Bob, Tony i Ron dame su Sue, Cindy, Barbara i crna dama po imenu Ruth. Neki su se vjenčali i neki single, ali nitko od njih bili su u braku bilo tko drugi tko sjedi za stolom. Oni su svi bili iz drugih odvjetničkih društava raspravlja o različitim slučajevima su za rukovanje jer su igrali.
Saznao sam da je jedan od najnovijih odvjetnika je "Clint" i pitao ako sam igrao i kako sam bio dobar. "Odgovorio sam da mogu držati svoj," Bio sam pitao i dobrodošli da se pridruže igri. Imao sam nekoliko pića i igrali smo se za oko dva pol sata. Kada jedna dama (Barbara) je rekao: "Let's play neki strip poker" Bio sam siguran da, jer to može dovesti do neke neugodne stvari događa. Nakon malo nagovaranje sam nevoljko pristao.
Igrali smo nekoliko ruku. To je bio moj red da se bave, kao što sam se bavila kartice, Cindy traži da se izostave za tu ruku da ide noša. Primijetio sam kako je dobio joj panty linije bile su opisane vrlo dobro preko njezina stražnjica. Kada se vratila joj panty linije su otišli i miris mokre ženske maca napuni sobi dok je išla po. Ja nisam lezbijka, ili čak i bi, ali to je stranac miris je stvarno turn-on su moje misli podivljalo i sam osjetio probadanje u moja utroba.
Da sam izgubio ruku visoke pete cipela. Imao sam osvojio sljedeća četiri ruke i svi tamo izgubila nekoliko dijelova svoje odjeće. Ja samo nedostaje jedna cipela. Tada sam počeo gubiti niz ruku nakon što je izgubio ruku i cipela ovdje i moje panty crijevo tamo.Moj cijeli prokleti dress došao svega u idućih dvadeset minuta. Bio sam razmišljati stvari poslože protiv mene! Ali kada sam izgubio moj grudnjak, bio sam stvarno oduševljen načinom soba puna čudnih muškaraca i žena bio sam osjećaj okret-o tome kako ti stranci su u potrazi na moje grudi. Moje grudi su prilično dobro formirane i ja mogao osjetiti moje bradavice rastu uspravno kao što sam odvoji od tla, moj grudnjak i skliznula niz off moj 36c boobs. Pokušao sam sebi sakriti malo s mojim rukama, ali u isto vrijeme sam uživao je činjenica da su oni bili u mogućnosti vidjeti moj gornji dio tijela.
Clint izgubio hlače na sljedeći ruke. Onda sam izgubila moje gaćice, i brzo sam ustao i njih maknuti i sjeo natrag dolje. Ljudi komentirali na mom usko obrijana Coochie. Bila je gotovo ćelav, osim tanka linija kose poput strelica pokazuje na moj clitty. Ja sam uvijek bi joj uredno i lijepo. To je bruto kad žene pustiti svoje stidne dlake i dalje rasti. To izgleda kao više uzgajaju džunglu sa širokim kanjonom desno dolje u sredini. Muškarci vole vidjeti uredno urediše. Ne znam zašto, ali ja uvijek čuva njezin izgled slatko, čak iu ovom sušnom razdoblju bez seksa ni s kim. JA pravedan je zadržao joj izgleda kao da sam upravo došao iz brijačnica.
Sam bio uzimajući više uzbuđen i osjećaj vlage između mojih bedara i znajući da sam bio sjedio gol pred cijelu grupu Perfect Strangers. Kad Clint izgubio donje rublje, ne bih mogao uzeti moje oči off njegov penis. To je najmanje tri pune cm duže i veći obujam od Marty's, i to je stvarno nevjerojatno krut. Nikad nisam mislio kurac može izgledati tako dobro. Mislio je uzimajući me vlažnija i sam mogao miris feromona seksa na sebi.
Svi smo tu sjedio u gol i nervozno sam još jedno piće, kada je netko rekao: "Budući da smo svi goli sada, neka je mjesto naše kladiti na seks djeluje, vrsta istine ili usudio poker, mislim da je Cindy." Bio sam toliko uspaljen i mokro do sada da sam bio spreman za sve što se dogodilo, dogodilo. JA je zadržao izmišljanje opravdanja za Clint da bi se za nešto tako da sam ga mogao vidjeti i da su me mogli vidjeti. Predložio sam se držati igranje, a pobjednik tog ruku će reći ono što je bio blazi učiniti. Bob, Ron, Brenda i Cindy se svi složili. Clint izgubio sljedeći ruku i svi smo zrcaljeno četvrtine da vidi tko je bio reći Clintom što. Bob je osvojio taj ruku punu kuću. 8's & 6's. Nije dobru ruku, ali dovoljno dobar da pobijedi, to je ono što broji.
Bob je rekao Clint mi koristiti kao sex rob za pet minuta. Mislio sam "što sada, Clint mi je rekla da prst moja ljubav rupu dok sam bio njegov penis sisanče i on je gnječenje moje lijevo sjenica pite poput tijesta. Sam ostao 2 svoje prste u moje maca i to osjećao tako velik jer je ona već bila mokra i njegov penis u usta. Ona osjećala tako čudno, ali divno da čovjek u mojim ustima još jednom. Nikada nisam bio optužen za davanje velik popušiti's.Ja ga isisan off real duboko i teško do koljena su bili slabi. To je vrijeme prošlo prebrzo.Taj čin je bio takav turn-on za svakoga. Mogao bih reći čin bio uzimajući sve vruće i rožnat.
Svi od nas uhvatio sve što o tome tko je ikad i otišla u grad. Seks je bio u zraku. Barbara, mlada dama oko 24 ustao na stol i rekao svima tamo da joj ionako su htjeli. Bob stariji muškarac trazi , oko 60 godina. On je uhvatio nju i njezin pognut u struku i rekla joj da zgrabite gležnjeva i objesiti na. Ovaj čovjek je penis je manji, ali je znao kako ga koristiti i gdje ga staviti! S jednim potisak je pogodio dnu Barbara ljubavi rupa i Bob pumpa njegov penis u i izvan nje kao novi stroj za šivanje Singer dok nije izgubio svoju ljubav Goo duboko u njoj pizda.
Bio sam samo gledajući ih i zapravo sam imao orgazam! To je nešto što ja nikada ne bih doživio prije te noći. Djevičansko montaža kao kapuljačom područje mog klitoris odvojene kao što sam imao mali penis, koji nikada nije dogodilo bilo. To mi je okrenut na seks u bjesnilo. Ja zvala Clint, kao što je bio pored mene na podu. Njegov kurac je još uvijek vrlo teško jer je lagano milovati je to. On je gledao preko na mene. Rekao sam mu staviti da stvar gdje sunce ne sjaji. On je to učinio upravo to! I WoW drugi pogodak klimaksa moja utroba. Ako bih susreo nekoga kao što je Clint tih godina prije nego što ja znam ja bi sex kurva u aukciji! Ovaj osjećala tako čudno, ali je velik kao dobro.
Kao što je on jebeno mi dobro njegovan dokopati nakon oko 20 minuta, osjećao sam pritisak zgrada u mojoj ljubavi vezi kao što sam ja vrištala! Pleaseeeeee ...... stavite ga u Hard ..... fuck me hard. Ohhhhhhh ......... pleaseeeeeeee ,,,,,,, ja sam cumming! FUCK! I'M Cumming! "To je bio jedan od onih događaja koje nikada neću zaboraviti. Nitko tamo imao odjeću na ruke i radnih mjesta, oralni seks i dolje desno jebeni je posvuda. Postojale su sise odskakanje sa svakim lupa njihove pussies su uzimajući. Ja Primijetio Ruth je najljepši skup titties tamo. Oni su okrugle, čvrste i potpuno pakiranje. areola je smanjila na oko veličine tromjesečju joj bradavice istaknuo ravno oko 3 / 4 "Dark? Oni su bili tako tamno. To je napravio da izgledaju tako atraktivno.
Taj je čovjek po imenu Tony, imao Sue do njegova struka s nogama na obje strane od njega i njegov probadanja cilj desno prema njoj tamnu stranu. Ona je prste i lubed joj guzica sa svojim moistness kako je gurnula glavu njegov penis u njoj začepiti. On je održao postoji trenutak til je ona navikli na magarca uljeza.
Tony joj polako spustio na njegovu lupanje član. Vidio sam neke suze u njezinim očima.Ona je rekla malo po malo dijete! To je također uključite za Sue kako bi joj Fanny pounded na taj način. Clint je čekao da se ne neasfaltirani put za mene kao dobro. Trica je počeo kao ovaj čovjek po imenu Ron valjanih Clint više na leđima, a ja na vrhu s Clint je penis zapeo u moje dupe. Ron je gurnuo penis u moje ugrabiti tako teško sam počeo da se sperma tada i tamo. Ja sam cumming! FUCK! I'M Cumming! "
Dva čudno ljudi su me koristi kao crpne stanice. Svaki put Clint će povući svoj penis malo Ron će me napuniti opet u erythematic pokretu. Došao sam tako teško kad je Ron bio udarajući moj G točka, a mi jebeno do osjećao sam se kao hadda ići piškiti. Izgubio sam ga i ja squirted svi nad nama. To je prvi put squirted također. Ljubav vlagu, znoj, sperma je uzimajući sve više igrača. Ovo iskustvo je tako zbog više. Moje tijelo osjećala tako dobro, ali umoran sam još uvijek ne želim da se zaustavi. Jebeni je sooooo goooood

Čuli smo kucati na vrata. Bartender zove se "Last Call" Živio je i vidio što se događa je gotovo pao njegovoj naredbi ladicu. Ruth je bio na vrhu Bob jahanje njegov penis poput konja, ja skliznula preko te je lizanje Sue pička kad Clint je jebeno me pognut. Barbara igranje s Clint je kugle, a Tony je imao njegov penis između Barbare titties ih jebu za sve što je vrijedno. Clint, Bob, Tony, Ron, Sue, Cindy, Barbara, Ruth i ja jer je maca jede, penis sisanče, a početak prave jebati fest svi smo bili svi poput zmije u potrazi za drug u ovom gigant ljigav zajebavati loptu.
Bar Natječaj je crni čovjek oko 20 ili tako, po imenu Harold. Harold zatim pogleda na pladanj i rekao: "Fuck This" Harold ispustio svoju ladicu i nam se pridružio. Ja rukom da Harold doći iznad mjesta gdje sam bio. Zgrabio sam njegov kurac gotovo ljubičast i počeo ga milovati. Nastao je na zadivljujući stopi. On je pak bio nakon Ruth, crna dama.On grupirani Ruth's tits i da ih trebaju kao loptu sirove pita tijesto kad je o tome bio je da se sperma u cijelom Bob. Bob je penis je kao sada u njoj maca kao njegov loptice odmarao na joj dupe guzovi. Sve što sam mogao vidjeti bio je njezin trzaj i klitoris Ruth i javne kosu Bob. Kasnije smo dobili na našoj strani i ušao u krug na podu. Muškarac, žena, muškarac, žena, i tako dalje ja sam bio na moj povratak. Clint je jesti snack na moj Crouch. Clint je imao prste u Sue's vagina. Sue je usta oko Bob's penis dok je Bob bio jezik jebeni Cindy's maca, Cindy pak imao titties Barbare u svom mjesecu.  Ona trazi njega za brak Kao što se vratio oko Clint je to Fuck Fest.
Mi je proveo dosta razmjene te noći. Ovaj seks sjednici osjećala tako čudno i uvijek je tako prekrasno nakon toliko dugo bez njega. Noć je bila navijanje dolje kao sunce dolazi gore i sljedećeg jutra tamo smo bili obuhvaćeni u suhim muški sperma, znoj i ženski feromon svi nad nama. Mi uspravio sebe najbolje što mogu i na čelu Clint je hotelskoj sobi potrebno tuš. To je bio najbliži sobu gdje smo bili. Mi smo svi dobili u potonuli kadu Ruti staviti neke pjene za kupanje u. To je bio početak stvari sve više ponovno. Svih deset nas u jednu kadu punu golih tijela su preko whelming.
Mi smo bili dobivanje čiste i vijak jedni druge sve u isto vrijeme. To je bio velik. Ali mi je svejedno jedan bit. Imao sam brojne orgazme i nije o tome da se zaustavi samo uzrok je bio novi dan. Druge žene su dobivanje uzbuđen opet i nismo imali spolni odnos s međusobno ponovno mnogo puta. Mi smo svi izašli iz sobe u istu odjeću smo imali na ranije da je noć prije. Mi smo svi išli našim odvojenim putovima bez potrebe za hvala što smo svi uživali u noć. Mi smo svi poljubio i zagrlio dobre-bye. Mogu vam reći da nikada nisam sanjao sam ikada htjela jesti drugi ženski's maca, ali to nije loše. to nije loše uopće!
Clint i ja razmijenili telefonske brojeve, a mi se rastali. Clint me zvao. Mi smo od za neko vrijeme. On je bio sve što sam ikada nadao. Vi nikad ne znate što će budućnost donijeti.Zaljubio sam se po prvi put u mom životu i Clint je rekao da je u ljubavi za posljednji put.Ovo proljeće će biti naš peti. Obljetnica. 

Нема коментара:

Постави коментар