.

среда, 18. мај 2011.

Golisave zene


Ya, znam većinu priče poslali ovdje, Jesu li žene sa 40 DDD veličine titties i bradavice da odgovaraju i muškarcima sa 16 "od najtežih, fattest penis ste ikada vidjeli s kuglicama veličine Dallas / Ft. Worth. , B_ _ _ S _ _ _! Ova priča je istinita, no to ne imati nevjerojatno veličine penis zene golisave slike  ili ne ogromne gigantske boobs u njemu.
Bok ja sam Anita, 28 i moj muž je Scott 32. Scott. Ja sam crnka, tvrtka 34c boobs i magarca lijepo! Scott je malo bucmast, ali on ima lijepo hard 7 "penis koji uvijek reagira brzo na moj dodir. On čak može doći do kad sam razgovarati s njim prljave.
Sam se kući s posla otprilike u isto vrijeme Scott radi. Stigli smo kući oko 4:30 jedno popodne. Mi poljubi jedni druge kao i uvijek. Rekao sam: "Znam, znam! Let's go jebati ".Čini se da ja sam uvijek rožnat jedan. U svakom slučaju, ja sam ga poljubio opet real hard i istraženi usta sa mojim jezikom. Osjećao  zene golisave uzivo sam se njegov penis dođe do pozornost od moje pritiskom protiv njega u uskoj zagrljaju. Sam pao dolje na koljena, UN-izvijen svoj remen, spustio zatvarač i njegov 7 "penis je bio u mojim rukama. Scott i ja imati velike sex avanture.
Mi smo vodili ljubav u svim poznatim mjestima, a ja čak kao i njegov kurac moj magarac.Gutam potomstvu njegovu poslije ruke posla, davanje glavu. Volim osjećaj njegova sperma udarajući moj cerviks, kada je njegov dovratnicima 7 "RAM-a na moja maca teško. Ja sperma prilično lako, a moja G točka je lako dostupna.
Mi smo otišli u kupaonicu za tuširanje i zajebavati ostatak poslijepodneva. Nisam više dobio u tuš i soaped svoje tijelo i on me je pognut i ušao u moju ugrabiti od iza. Scott je pravi jednostavan pristup mom squirting mehanizam. (Moja G-Spot) Njegov kurac je lopov blizu vrha da to čini na moj g-spot brzo. Bio  zene golisave sex cet sam cumming teško i squirting moju ljubav sokovi ni u kojem trenutku. Bilo je tijekom ovog razdoblja cuming Scott pitao me čudno pitanje. On je pitao mene ako sam imao bilo koji ideja muški koje sam imao fantazija o jebote. Prije nego što sam imao vremena razmišljati o tome što je on rekao da sam ja rekao, "Mark"
"Oh, Mark od preko ulice iz naše stare kuće? Oh Stvarno, zašto ga? On je ah crnog čovjeka "
"Da on je crne boje, pa? jedini čovjek kojeg sam mogao zajebavati ako sam imao priliku ", rekao sam. Imali smo još jedan krug dobar seks i teško jebote prije nego što je doveo u ponovno. "Anita", rekao je, "Ja sam seroznog želite imati drugog čovjeka da imaju seks s"
"Ne znam. Nisam stvarno dao ga puno mislio. Jeste li za pravi o tome? Ne bi da stavi pritisak na naš brak?
"Anita Volim te sa mojim cijelim bićem. Ja nikada ne bih ništa staviti naš odnos u liniji vatre. Linda što mislite o drugom čovjeku u krevet dolje s "? Ja vrsta misliti  cet sa golisavim zenama ponekad si malo dosadi seks način na koji smo sve to vrijeme. Nešto novo samo nam mogu pomoći "Huh Linda. Želite li to? "
Rekao sam, "Da Zapravo Moglo bi biti zabavno imati neki drugi sperma preko tih biserno bijele zube. Možemo li dobiti Mark. Scott''On nema ah sladak stražnjica. Ja sam ga gledao dok je košnja travnjaka uz svoju majicu. Njegove grudi kao ah 6 pack "Da, Scott je postavljen za ovaj vikend. Hoćete li biti tamo, kao dobro?
"Oh yeah, to je razlog zašto sam molba da to učinite. Ne bih propustite ovaj za svijet ", sjećam se jedno vrijeme nakon što smo završili krug golf. Krenuo sam ići piškiti. Mark je došao i stajao pored mene. Njegov kurac je više onda sam za najmanje 3 "
"Oh Stvarno sada, Hummm. Pitao sam, To može biti nešto misliti o tome. Scott, koliko su yu će mu pristupiti s ovim "
"Znam Mark je oduvijek želio kupiti moj stari 67 GTO završiti ga obnovi. Znam što možemo učiniti Anita. Vi vozite na svojoj kući i reći mu da sam mogao biti zainteresiran za prodaju moj stari auto. Pitaj ga da dođe preko ay 17:00 u subotu.
"Pa ok, rekao sam. Biti pravo nazad ", a ja lijevo ići na Markovu kuću. Sam pokucao na njegova vrata. Čekao sam i čekao pokucao ponovno. On nije dom rekao sam sebi. Vratio sam se vratiti u moj auto i vrata su se otvorila.
"K vragu Gurl" dolaze na ovdje Anita ", rekao je Mark. Gdje je Scott "
"Ja samo mogu ostati minute. "Jeste li još uvijek zainteresirani za kupnju Scott stari auto.To je stvar je uzimanje na dugo i na potrebu mojoj garaži leđa "Škot može ga prodati. My hot malo okvir je trnce kao što sam bio gledajući njegov pognuti kao što smo pričali.
Mark je rekao, "Hell Yeah ja ću, ali to"
Scott je rekao da dolaze oko 5 u subotu.
Sam otišao Mark kuću i odvezao kući. Scott je u dvorištu. "Scott, ja sam razgovarao s Markom, on će biti ovdje oko 5"
"Oh Veliki Anita" sada ići napraviti neki shopping za sutra i pravi seksi odjeću za show off one titties "
Kupio sam niska džemper izrezati vrat te neke uske traperice koje je prikazivao pete prefekt deva. (Y) na moj Crouch. Pitao sam Scott ono što je želio mene za napraviti."Ništa, Mark će to učiniti" oko 430 ću ostaviti tako da će doći dok nisam tu. Mark će učiniti ostalo "Sve sam dan bio nervozan uzimajući kao vrijeme dođe bliže. Ja okupane, pogon i primped sebe i obličje naprijed to ovaj čudni crni kurac sam se spremao zajebavati.14:00, 15:00 16:00 i Scott je napustio kuću.
U 4:45 kucati na vrata. Hi Mark učiniti vaš samouprave kod kuće, želite pivo ili nešto "Ja pognut pred njim da pokupite neke tepihu lint pa joj mogla pogled dolje moj džemper na moj braless titties. Gole zene u krevetu  Moje bradavice rastao na pomisao da ga gleda u moje tits.
"Gdje je Scott" Mark pitao. "Oh, on je morao napustiti za vrijeme ah, on će se vratiti u sat tako. Zašto ne doći i dobiti udoban Mark "Hvala Anita, rekao je on. "Anita, obučen si vrlo seksi večeras. To će biti teško držati ruke od vas! "Mark! Rekao sam, koji je kazao kako morate. Vi ste atraktivna čovjek ya know, "Zašto jednostavno ne uzeti mi dok Scott nije ovdje"?
"Ne mogu to učiniti Scott, on je dobar prijatelj" Iako Scott ne može golf za sranje. Ja još uvijek ne mogu to učiniti za njega.
"Označi Ja ću ti reći malo tajno. Ovaj je susret večeras je Scott ideja. On je zaista zgazi out, tako da bi mogao napraviti potez na mene "
"Je li Scott postaviti ovaj gore", upitao je. "Da", rekoh. "On je uvijek htio da zajebavati drugog čovjeka. Tako Ca. Ca-pon idemo zajebavati! "Uzeo sam njegovu ruku i dovesti ga u den. Tu je ogroman vrt vrata vodi van pokriven spa. Ja ga sjeo na kauč nasuprot vrt. I UN-patentni zatvarač njegova fly, otkopčao svoje hlače i pustiti njima kap. Njegov kurac me upoznao pravo u lice. Scott je rekao da su bili veliki, ali on nije rekao da je debla."Mark?" Pitao sam: "Gdje je tvoj donje rublje" Ja ne posjedujete bilo kakve Anita. To je odjevni predmet mogu učiniti s-out "
"Nice", rekao sam, "ja ako mi je poznato da smo mogli su to učinili neki prije". Ja uklonjena njegove cipele, majicu i hlače. Imao sam potpuno golog muškarca u mojoj kući. Mogao bih reći čovjek špilja bio uzimajući vlažan. Sam pao ispred njega i pokušao progutati svoj masivni penis u jednom progutati. Pao sam kratko oko 2 1 / 2 "Ja mogu duboko grlo Scott u jednom kadru. Ja sam morala raditi da bi mu jaja na moj brada, ali ja sam uspio. I neka moje grlo je mehanizam gutanja kontaktirati oko 9 "x 5 ½" penis koji je bio potpuno niz moje grlo. On je počeo zajebavati moje lice s osvetom. On je govorio da me kao što je trčanje njegov penis niz moje grlo.
Mark je rekao: "To nije fer, vi još uvijek imate svoju odjeću Anita. Ja ne mogu uzeti bilo koji više pravedan obličje at vaše titties. Moram maltertirati onih velikih izgleda tits. Let's get stvarno opušteno ". S jednom gibanje on je moj džemper off i moja 36 C bile su u njegovu mišljenju. Ustao sam dok je spušten moj traperice. Tamo sam bio dolje na nokte na mojim stopalima u svim mojim golim slavu s ovim čovjekom sam je gledao iz daljine. Mark me pokupila u svom mišićna oružja.
On mi je okrenuo na 69 poziciju. Uzeo sam mu čudesne ljubavi alat u rukama i poljubio precum off vrha. Otvorio sam grlu i proguta ga cijelo to vrijeme. Gore i dolje na njegov tvrdi penis opet vrijeme i vrijeme opet. Bio je lizanje moje prorez sa početkom u moje dupe ispucati na moj klitoris. Mark prestao sisati moj klitoris na njegov mjesec i gnječene joj koristeći svoje zube.
Mark je način da se roll moj klitoris izvan nje skrovište sa svojim jezikom. To je osjećaj vrlo različite od Scott jede moje ugrabiti. Mark je bio nebeski na to. Znao je kako jesti maca. Bio sam o to izgubiti, kad Scott došao i sjedio u svojoj stolici. Scott nije rekao ništa za dugo vremena. On je promatrao nas je sisanje off jedni druge. Mark pogledao gore i vidio ga gdje sjedi tamo i rekao.
Scott Žao mi je, ali ona je tako seksi i uspaljen. Ja kurac  Gole zene u krevetu  preuzeo kontrolu prije nego što sam to znao! Žao mi je u krvi "
"To je ok Mark", "Ja sam joj htio doći pijan od strane drugog čovjeka. No, dovoljno govori da je bolje doći do njega prije nego što je Mark silazi s nje visok. Idi čovjek glave staviti na nju! "Uz to, komentar iz mog muža Marka nastavio svoj napad na moje golo tijelo. Mark povećao svoj brzinu na moje lice i jebeno moj mjesec. Osjećao sam se njegov penis dobiti čak i tvrđe, a on je pucao vatom nakon zamotuljak niz moje grlo. Spasio sam neke njegove hrabrost pokazati Scott iznenađenje sam bio dao.
Bio sam blizu orgazma i Marka prekrasan jezik je istraživao moja maca, a on mi je prstiju na zemlju drobljenje orgazma. "Oh Gawd! Mark Jedite moja pička rupu "Bite moj klitoris ja, ja sam cumming. Ja sam Cumming! Povikao sam glasno. FUCK ME! S tom istinskom JEZIKU I'M Cumming! "Pleaseeeeee ...... zalogaj mi je teško ..... lizati mi je teško, Ohhhhhhh ......... pleaseeeeeeee ,,,,,,, ja sam cumming! FUCK! I'M Cumming! " Oh Fuck Moj rupu s tim jezikom. "Oh Gawd! Mark mi cummmm "Imao sam stečen do točke u moje disanje gotovo zaustavljen. Kratki, husky disanje je sve što sam mogao dobiti u plućima.
Ja squealed kao visoka škola djevojka koja je stečen joj trešnja popped. Osjećao sam se tako senzualan sve više. Moje tijelo nikada nije glumila taj način seksu s Scott. Bio sam spreman za drugi krug u sijeno s Markom. Podigoh njegov kurac u ruci i ukazao savjet za moj vlage pokrivene-ugrabiti. "Da li on želi neke od ovih maca", rekao sam. Mark Scott pogledao kao da traži odobravanje. "Mark ne mislite da možete dobiti taj štap se opet"? Nastavio sam. Ja montiran njegovo tijelo s noge na svakoj strani ga s mojim leđima okrenut daleko od njega.
Sam mogao gledati gleda Scott lice kao što sam jebeno ovaj tip. I ustade i sjede na njegov penis koji je dolazio u život opet. Osjećao sam njegov kurac u sebi. Nikad nisam osjetio kurac kultivirati tako iznimno brzo. Bio je blizu meke kad sam sjeo na njega, njegov penis počela rasti odmah. To se osjećali kao krv iz njegova cijelo tijelo je u njegov penis. Ljudi se teško o tome kako njihov penis je dobiti. Mark je bio tako umišljen, on bi mogao imati pogon željezničkih šiljak s njom.
Počela sam premjestiti moj hips naprijed i prema gore i povlačeći se natrag i dolje na njegov divan klasu. On je ubrzo kreće sa mnom u sklad. Ja povećao svoju brzinu i energičnost na njega kao što je Marko bio uzimajući blizu punjenje moja pička sa svojim životom daje sjeme. Zaustavio sam moje imenovanje na njega. Upravo sam sjedio brušenje moja maca protiv njegove prepone. Počela sam osjećaj potpunosti i na dolazak orgazam je eruptiraju iz moja utroba. Sam ustao i okrenuo ponuditi moje dupe na Markovu kurac. Počeo umetnuti ovaj alat u moju guzu.
Osjećao sam Scott je bio težak da biste dobili ispod mene među moje noge. Scott se manevrirati pod mene. I sada je ležao na leđima dok Scott kao što je on udario njegovu 7 "kurac u moju pičku. Bio sam ljulja sa Scott i Mark je uzimanje svoje vrijeme s impaling moj magarac. Osjećao sam pritisak od mojih prsten i buć Mark je bio u mom hinny. Mark je kratke poteze u prvi ste me se naviknuti na neobično prijavite invaziju moj magarac.
Uskoro smo bili sva tri jebeni zajedno u ritmu sam mogao osjetiti Scott's penis trlja Marka kroz tanku membranu između mesnatih moja maca i moj šupak. Bio sam o da se sperma opet. "Guy je" Vrisnula sam! "Ja ću ga izgubiti. Trebam vas oboje da sperma duboko u moje tijelo kao što sam sperma "Mark grouted tvrdi da je započeo njegov orgazam. To je izazvalo jurnuti da učine isto. Samo zvukove svatko dobivanje njihove matice off ja sam počeo špricati moja ljubav tekućinu moja pička. Imao sam najljepše orgazam mojih seksualnih bića..
Mi ležalo deset minuta ili tako. Scott nije završen još. Osjećao sam ga vratiti oko. Ja prevrnuo na moj trbuh. Počela sam mu sisati off orgazam da nije trebalo dugo uopće.Ubrzo je snimanje njegova sperma nad moje lice i grudi.
"Scott, moramo to učiniti ponovo pravi uskoro", rekao sam. Mark držao šaku s palcem gore kao ok od njega ...

Нема коментара:

Постави коментар