.

понедељак, 30. мај 2011.

Erotske price starije


Život dobiva tako užurbano s vremena na vrijeme, da zaboravim da se opustite i uživati ​​u njoj. Ja bih prestati mirisati ruže, ali čini se kao da je inkasator iza svakog grma. Rad i ne igraju, čini mi raskliman, a nisam imao vremena za odnose.
Mi smo svi smatraju da je potrebno da biste dobili položi, do ispustiti neke pare. Nisam drolja, ali ja mogu biti, kad ga trebam loše. Kao i svi drugi, ja sam prag i kad sam pogodio da je kapa, trebam dobiti neki. To je bio jedan od onih puta.
Guma na putu do moje ćorsokak posao je bio samo početak. Moj erotske price starije dame  šef me je reamed za nešto što uopće nije bio uključen u. izgubio sam jedan od mojih najboljih klijenata i moja omiljena momčad dobio eliminiran iz doigravanja.
Dovoljno, već. Kad sam doma i napravio šalicu rezanci, i depresija i usamljenost pogodak. Odlučio sam JA koji je potreban da biste dobili jebeno.
JA je otišao to moj ormar i izvukla se vrlo mali maleni miniskirt ga uskladiti sa špagetima strapped satena ular. Ako linije u moje lice nisu dovoljno signala, samo kreten ne bi vidjeli moje odijelo kao očajnički molba za neke penis.
Ja sam moje kose u labav spirale, a mi se šminka na Gospe od večeri gole zene starije  mode. Pogledao sam prilično dobro, kada sam uzeo vremena, tako da sam učinio. Čak sam dodao svjetlucavo. Neki sretni kurvin sin je bio u za divlje vožnje.
Na ćud, otišao sam do centra grada vožnje treperi neonski znak zatečen moj pažnja. Bilo je ljudi postrojilo se dolje blok čekaju da biste dobili u, pa sam shvatio da je hot spot.Savršeno.
Mjesto je skakanje. Teški pulsiranje glazbe odminirane na moćan bas bubanj, a tijela tučen i tlo jedan protiv drugoga u zamagliti mesa na beskrajne plesnom podiju. To je zid do zida sa ljudima koji žele istu stvar koju sam učinio.
Okrenuo sam se prema dolje tri ponude od različitih oprosta prije nego što sam mogla čak i crv moj put do bar i naručiti kozmopolit. JA koji je potreban neki tekući hrabrosti prvi i onda bih odlučiti koliko nisko osjećao sam se kao što je postavljanje bara.
Nisam to izbirljiva. Kao čeznuti kao on je čist, njegova izgleda ne stvar sve što je puno.Gospodo su moji favoriti, ali večeras sam htjela neke loše dječak na prsten moje zvono.Ovo mjesto je pretrpana s njima. Osjećao sam se kao klinac u bombonijera s reš sto dolara.
Svako mjesto u mjesto zauzeo, pa sam uzeo boravka za stup u blizini glavnog plesnom podiju. Industrijska techno samo čuva ide i ja ne mogu reći kad jedna pjesma koja je završila, a drugi je počeo.
Još tri dolaze-ons nije me impresionirati, primajući otvoreni  starije dame i mladji momci dlan odbijanje me, kad sam primijetio tip me gleda. Sjedio je na jednom od sjenice uz daleko zid. Treperi svjetlima to napravio osuditi blizu nemoguće vidjeti kako je izgledao, ali bio sam toliko uspaljen do tada, odlučio sam je bio jedan.
Ja ducked i utkana moj put kroz valovite gužve i zaustavio se ispred njegovog stola.Ugodno olakšanje da je zgodan, njegove oči je otišao gore i dolje mi se kao leopard promatrajući svoj plijen. Ja bljeskale njega osmijeh i skliznuo u štand pored njega.
Imao je tamnu kosu dužeg on čuva u shag, uredno njegovana kozja bradica i seksi pune usne. Nisam mogao postaviti svoje državljanstvo, ali je definitivno dio crne. Ja ne mogu reći nove sex price  koje je boje bio u izmjenična plava, crvena i zelena svjetla, ali on je bio par nijansi tamniji od mene.
"Što je slatka mladi ..."
"Šuti", rekao sam mu odsijecanje. Nisam ga želite uništiti s glupo kurva linije.
On lučni obrve i dao mi je 'što jebati "izgled, ali ja jednostavno scooted bliže. Mali okrugli stol na štandu u središtu je bio savršen. Bio sam tako potrebitima, ja sam ga htio pravo postoji. Mogao sam? Dare sam? Bacanje oprez u vjetar, susreo sam njegov pogled s poput mačke smiješiti.
"Ne govori, samo jebati mene."
"Hej, koji radi za mene dijete ..."
"Šuti".
"To je cool. Ja sam ... "
"Shut up. Ne želim da znam vaše ime. Želim svoj penis, ništa više ", povikao sam preko glazbe. Ime da ide sa svojim licem bi ga osobno. To je sirovo animalistička potreba, a ne uvod u nešto više smisla.
JA ganut moj ruku na letjeti njegove hlače i pronašao njegov penis ispod gladak tkanina.Nastao je teško gotovo odmah kako sam ga Pomilovala. Moje oči govorio moje želje kao Gledo sam ga.
"Samo me jebati, ovdje. Sada. "
Nagnuo sam se u njega i on je uzeo moj usnama svojim. On je vjerojatno potpuno zbunjen da nije čak ni raditi za njega, ali me to nije brinulo. Nisam ga ubrao za njegovu sposobnost da sredite puzzle. Dilema sam mu je uručio je prilično jednostavan. Fuck djevojka ili ne jebati djevojku.
Njegova ruka skliznuo moj vrhu i slomiti moj sjenica, to gnječenje i ja purred. Voljela sam biti čovjek ponekad rješava. Sam klizila preko noge i nalazila njegova jaka bedra.
On je radio moj prsa van vrhu moje ular i isisan moj otvrdnu bradavicu u svojim toplim vlažnim ustima. Sam ga volio. Svilenih tkanina je zbijeno po mom sisa, držeći ga u mjesto za njega, kao što nudi.
Nisam mogao da vjerujem da sam bio događaj ovaj. Štand je bio u tamnijim leđima bar, ali bilo je ljudi sve oko sebe. Moja maca je sve vlažnija za anksioznost osjetio sam da i drugi mogu gledati mene zajebavati ovaj stranac.
Četiri sjedne kasnije, imao sam letjeti njegove uske traperice otvoren i njegov debeli tamno hard-on skliznuo u moje ruke kad sam gurnuo boxer gaćice prema dolje. Bio je tinjajući vruće, a ja nije gubio vrijeme. Tko zna koliko dugo bi to moglo potrajati neko na osoblje da nam se najave. Uzimajući bačen van, ili još gore, samo uhitila dodan u moje uzbuđenje.
Zgrabio sam svoje torbicu i izvadio kondom. S jedne strane omotan oko njegova lupanje montaža i ja ga pomiluje u punoj veličini dok sam malo off uglu omota. Ja pljunuti plastične van i trzanje neon ružičasta gume za neke zanošenje. Postavljanje Kopneni brzinski rekordi za primjenu kontracepcije, ja ga prevrnuo njegov penis.
"Sveti sranje", plakao je kao što sam ga montirati. Spuštanje sebe, on pruži moj skliske maca oko njegove debljine i ja mewed u usta. Naši jezici na prosječen jedni drugima kao što sam ja vozio dolje tvrdo, uzimajući njegov penis u mene. Užitak je izazvalo kroz mene, zapalio više želje i vanquishing sve zaostale ostatke inhibicije.
Rolling moj hips natrag i naprijed, ja sam tlo protiv njega. "Fuck me." Ja growled. On je početkom zabadanje gore, lupa me kao što sam ga vozio. Gore i dolje sam otišao, njegov jebeni lateks uvukla kurac.
On je osjećao tako dobro i shvatio sam da sam imao potreban je još gore nego što sam mislio. Njegove ruke gurnula moju suknju i zavladala moje dupe, stišćući moja firma stražnjice  nove sex price uske kao što je klizila njegov penis i od mene. Njegovi zubi pričvršćen na moje bradavice i osjetio sam mreškanje rastom se njegov penis i na mene. Njegove oči squinted a onda je promrmljao nesuvislim profanities kako je i došao puno prerano.
Prokletstvo.
Moja maca je bio bolan, potreban, očajan, ali on je prestao zabadanje i držala za mene.Razočaran, pogledao sam oko sebe za vidjeti pet dečki na rubu stola, clapping svoje ruke u cijeni pljesak kao što su gledali. Nisam računao na publiku, ali učinkovito zaštićeni moj razvrat od ostatka kluba.
Ne znam što mi je imao, ali sam ukazao na najbliži a onda uvijen moj prst, Zovu ga. Ja sam htjela sve više i nisam dati osuditi, koji je došao iz.
Kretao se prema naprijed i ja sam odignuti tip sam samo jebeno. Grabbing moj novčanik, našao sam drugi kondom. To je bio moj posljednji i predao novi tip. Zaokretna okolo, ja sam zasadio jedno koljeno u kružni jastučićima štand i moje druge stopala na dnu tablice. Ja kleknuo, savijanje prema naprijed i uvijen moje ruke oko prve tip je poražavajuće kurac.
Uz trgnuti, ja izdvajali off lateks rukavicu i odveli ga u moja usta. On moaned, i njegov penis twitched i onda je počeo da nabubri natrag svoje bivše slavu otvrdnu. I teško isisan, trčanje moj jezik gore i dolje ga dok je bio u potpunosti teško ponovno. On to nije zaslužio, ali nisam bio ja. Bio sam neki manijakalni penis luda djevojka i da odgovara meni sasvim u redu u ovom trenutku.
Iza mene, osjećao sam ruku na moje dupe, a slijedili su moja maca se provalila. Ja moaned duboko, lizanje cum iz penis mi je sisa. Rekao sam da nije bio drolja, i to je istina. No, večeras je bio drugačiji. Bez obzira je preuzela moja osjetila, ja stvarno nije briga. Htjela sam seks i sam bio uzimajući moj ispuniti.
Imao sam ostatak svog života biti patetičan radoholičar bih postao. Bio sam djevojka koja iz dana u dan. Večeras sam bio uzimajući moj mozak jeben van. A ako ga je uzeo dva dečki da se tamo, tako da bude.
Jedva sam mogao čuti je tip iza mene, njegova hips šamaranje protiv moje dupe dok je pumpa u njegov penis i od mojih maca. Bog, to osjećao tako dobro. Ja ohrabrila moje ruke kao najbolje što sam mogao i slijedi ritam tako da sam mogao sisati od prvog čovjeka. Ja nikad ne bih učinio dva dečki u istom danu. Ja nikad ne bih učinio dva dečki u isto vrijeme. Ova noć je prštala na šavova sa firsts.
Moje tijelo je na vatru, erotski impulsi škakljanje moje živce starije dame beograd  svugdje, ali nisam mogao opustiti. Zapanjen po sebi, to je kao kapanje od hladne vode da me čuva iz koje dolaze.Postizanje dolje između mojih nogu, sam strummed moj klitoris, pritom, ona razbija pod mojim prstima, težak da biste dobili tamo. Penis nije bilo dovoljno i dečki su bili previše sretni da se neki maca da se bavi ga ugodan.
Dečko mi lupa od iza grču, suprot djelovanje u mene i znao sam da je on učinio. Bio sam zadihan teško, znoj dribling dolje moj hramovima, ali nije bio bliži orgazam nego s prvim momak.
Pogledao sam natrag. On je izvukao i već sam stavljajući daleko da klicanje one koji još uvijek gledaju show. Nije bilo smisla u suzdržavanju od iznajmljivanja razočaranje show na moje lice, tako da sam učinio. Ja namrštila i gledao ostale četiri momci. Bio sam od kondoma, pa sam se nadao jedan od njih donio svoje.
"Imate gume?" Ja sam vikao na najbliži sljedeći dečko, moja ruka milovati još uvijek prvi čovjek.
"Što?" Nagnuo se bliže. Gromoglasno je glazba previše glasno.
"Ne. Vi. Jeste. Guma? "
"Ne" Njegove ruke podiže iz njegova strane dlana u ispriku. Nisam treba isprike, JA koji je potreban netko da mi sići. Je li to previše za tražiti?
"Onda se izgubiti," Ja vikao i pomaknut moj pogled na sljedeći tip. On je već bio mumljajući kroz njegov novčanik. On je izvadio malu tirkiznu trg omot. Ja bljeskale njega došao ovamo osmijeh i on je praktički vodio u mojim rukama.
Njegove usne su meke na moje. Bio je stvarno dobar usta. Čovjek koji zna kako se koristi njegova usta pravo je rjeđi nego vole da misle i dobio sam novu ideju. Pritiskom na mom tits u prsa, ja grickaju na uho, a zatim šapnuo.
"Jedite moja maca. Učini me sperma i možete jebati mene. "
Nagnuo sam se natrag i pogledao u oči za njegov odgovor. On je klimnuo glavom i sam skliznula na leđima. On je kleknuo i pokorno ruke izglađen unutar mojih bedara, rastanak moje noge širok. Gladno, on slurped moj skliske naborima u svoje željan usta, sisanje na njima i gurajući svoj jezik u meni okus.
Volim kad sam u pravu. Bio je dobar s njegovim ustima, a ja držala svoju kosu kao što je on meni jeben sa svojim čudesnim jezikom. Ushićen valovi ekstaze pucao preko u ne manje od dvije minute od njega pummeling moja maca sa svime što je imao.
Moji kukovi shuddered kao eksplozije duboko u meni zadrhta van. Vrisnula sam, ali to je nečuveno u kakofoniju buke tijekom promukao klub. Došao sam tvrdi, brušenje moja maca protiv svoje slatko blažen usta.
On je povukao i pokazao mi guma. I nasmiješio i dao mu glavom. Ja još uvijek je gužva me gleda i osjećao sam se kao malo prljave drolja. Ja bi trebao žaliti sve to, ali nisam.Biti nestašan osjećala dobro.
On je imao kondom i mene montirani, gurajući me položiti preko lak klupa. Mewing poput mačića, zadrhti od erotskog užitka pulsirajućeg kroz mene kao što je umočen njegov penis u mene. Tu je kompletan osjećaj zasićenja koja je došla od toga da bude ispunjen lijepim penis. Curling moje noge oko njegova stražnjica, ja ih se prisiliti ga da me jebati teže.
On je odgovorio s entuzijazmom, zabadanje teško, duboko i brzo. Ja povukla na moj napa, koristeći ga za jack off moj klitoris kao što je pumpa njegov debeli montaža unutra i van. Sam bio idući u dogoditi se opet.
Poljupci kišilo preko moje tits i shvatio sam prvi tip je još uvijek tamo, u potrazi za još jednu priliku. Pogledao sam ga kroz oči slitted. On se nasmiješio. Sam ga vratio, a zatim ga zrcaljeno off s moje slobodne ruke.
Grč twitched u meni, onda cijeli moj je počeo drhtati drugi orgazam ušuljao se na mene.Sam pogledala natrag na pastuha lupa moje mokro maca. Flicking moj prst natrag i naprijed preko moj klitoris u bjesnilo me gurnuo preko ruba, a ja je došao čak i teže ovaj put.
Sam mogao osjetiti sebe ugovoreno, cijeđenje i mužnje njegov penis nekontrolirano.Njegove ruke skliznuo i njegov hips bucked kaotično. Njegove usne snarled se tako slatko kao što je on došao sa mnom. Moj pandže ukopana u svojim rukama sve dok moj vrhunac polako jenjavao daleko.
Nasmijao sam se na njega dok je ljuljala na svoj haunches. Uvijanje, ja sam prevrnuo i na moje noge. Ja izdvajali niz moje suknje, wiggled moj ular preko leđa moje grudi.Sated kao nikada prije, sam pokupila moj piti. Led dugo istopi, ali me to nije brinulo. Ja ga drenirani u jednom povući, odgurnuo dečki oko štand iz moje način i otišao iz bara.
Ja sam obećao da će naći dobar zajeb prijatelj, jer to je jednom u vijek posao. Nikada ne bih ja ovako nešto opet. Ali ja nikad ne bih ga ni požaliti.
Ponekad jednostavno zelite jebanje 

Нема коментара:

Постави коментар