.

четвртак, 19. мај 2011.

Ona trazi za seksualne odnose


Za seksualne odnose sa svojim muževima kolegama dogoditi nenajavljen. Prevencija ne mogu čekati ni mogao Mi.

Drago mi je da se ide još jednom na moje roditelje kuća u Baroda i ovaj put sam uvjeren da je moj muž da odu iz grada, koji je nestrpljivo je čekao i pitao ga navesti na omogućujući njegov Ured osoba, Suresh, koji je ranije naše domaćice i sada radi u mom uredu muževe da me prati. Mi smo lijevo.

Provjerili smo u istom hotelu kao trazi za seks  što smo učinili na naš zadnji izlet.
Kad sam objasnio da je moja misija, Suresh, na čelu mi za ruku - na balkon u sobi. Ja sam htjela učiniti nešto divlje.
Mi smo išli van na balkon. Kiša je padala jako, Suresh nježno me spustio na hladnom čistom mramoriran podnice. On je pao iznad mene, da me zaštiti od kiše dolaze u. sam otvorio moje noge, a Suresh se vodi na moje otvaranje. Sam uzdahnuo, kao što sam gledao njegov ogroman koplje slajd u mene. On je spustio svoje tijelo na svojoj supruzi i nasmiješio se. Ja lizali kap vode iz njegova nosa.

Suresh je tvrtka rukama masira moje grudi, jer je pumpa duljina njegove vratila unutra i van. Osjećao sam se primitivne snage moga mladog ljubavnika, moj hips podiže u susret svome thrusts, moje ruke miluju njegove kiše gladak leđa. Njegov penis je vozio duboko u mojoj, a zatim povukli i pao opet. Uz nagli udar groma, kiša pala brže. Munja flaId u mraku nebu. Suresh nasmijala na moj pogled na alarm. On je shvatio moja ramena, a ubrzani tempo svojim potezima. Kao što je voda tekla preko naših tijela, Suresh trbuh ošamario wetly protiv sam sa svakim potiskom.

Suresh glavom još uvijek zaštićeni moje lice, vidjeli smo jedni drugima oči, mogli čitati divlje hitnost osvojiti sve elemente. Suresh je strele su bili dugi i duboki, osjećao sam se moje uzbuđenje raste. Činilo mi bili poput Adama i Eve, nastoji u primitivnom svijetu donijeti naprijed naš novi  ona trazi sex život u kaos. Thunder craId; smo izdvajali naše tijelo i usne zajedno, kao što je Suresh dugom osovinom Stoked moj peći. Ja sam dao snagu moje mlade drug. Požar proširio kroz moje prepone, Duboko u meni, mogao sam osjetiti Suresh je lupanje crijevo pumpe u meni se činilo da je do moje utrobe.

Shrvan sa zadovoljstvom smo propali šantavo, i odmarao ona trazi za seksualne odnose  pod padala je kiša. Mi položiti samo na trenutak, prije nego što Suresh izvukao slobodan i sam pomogao ustati. Brzo sam se preselio moj jezik i lizali svoje sokove iz njegove nabodete, dok je lizali svoj jezik iznad moje prepone kao da je pronašao nektar.
Zvono soba zvonila i zvona dječak došao rekavši da je došao taksi. Ležala sam umotana u jakim, toplim rukama Suresh.

Ja valjane natrag na Suresh, i vidio svojim toplim, smeđe oči tren. On valjanog na vrhu mi je još jednom, i sam otvorio moje noge, odmara na laktovima i koljenima za smještaj i osam inča vratilo u moj mali otvor. On je odmarao na koljenima kao što sam vodio njegov hard duljina  iznutra moj šupak ..
Suresh prsima preselio nježno preko mojih leđa, a on je poljubio i lizali moja ona trazi sex   gola leđa languorously, s rukama pritiskom moj veliki boobs i cijeđenje moje bradavice i njih miulking kao mljekar bi mlijeko krava. On stroked polako, podizanje naše temperatura malo po malo, kao što smo kušati svaki drugi osjećaju.

Otišli smo u sat vremena i otišao kući, i rekao moj muž, da nismo mogli dobiti vlak tickts, pa smo se vratili Moj suprug je bio tužan. Mislim da sam je razmazio boja.

Seksualne odnose sa svojim muževima kolegama dogoditi nenajavljen. Prevencija ne mogu čekati ni mogao Mi.

Нема коментара:

Постави коментар