.

среда, 29. јун 2011.

Zene gole

Ja stvarno ne nosat - barem ne osjećaju * * nosat, ali mislim da mogu
biti u iskušenju u nju. Bio sam u potkrovlju i dogodilo da pogledate
kroz lopatice na strani kuće i otkrio da sam mogao
vidi desno preko naših susjeda ograde njihove bazen. Možda sam
ne bi ostao gledati, ali naši susjedi su vrlo malo
bogatiji nego što smo i ja stvarno ne znaju gole zene srbije  da čak i dobro
iako smo imali živjeli za nekoliko godina. I ne samo to, nego
u pravu kad sam gledao, bilo je dama u kući, Jessica,
sunčanje - goli. Bilo je to kao vire u drugi svijet - * bogati
i poznati *-- Jessica gole klinke  sigurno činilo da se to sve: lijepa kuća
s bazenom u leđa, ona je tanka kao čačkalica i apsolutno
prekrasna, ona je vrijeme da se samo stavi na suncu i držati se najviše
lijep ten. Ne, nisam bio zavidan - puno. Ali ja sam bio dovoljno znatiželjan
gledati ju malo, čak i ako ona je samo polaganje tamo.

Možda sam oduševljena za malo, sanjao života kao što su
da ja osobno, ali ona je upravo polaganje tamo i sam bio na odlasku
kad žena napustila natrag svoje kuće. Ostao sam gledati.
Žena je dobro odjevena, u suknju, odijelo i nosio pladanj s
piti i neke novine. Bila je visoka, vitka, i ..., i ponosan * *
može biti prikladno riječi. Imala je plavu kosu zabodena gore. Ona
provodi ladicu preko Jessica i stavio je pored nje. Jessica
nije ni pogled na ženu koja je napustila opet, ali pio
piće, a zatim otvorio omotnicu - to je fotogragije golih zena  očito svoj e-mail -
i čitati.

Pitala sam se o ženi. Maid? Činilo se da dobro obučen
biti sluškinja - vjerojatno osobni tajnik? Jessica ima novac,
ali to činilo malo vjerojatno. Bio sam zakačen.  debele gole zene JA je zadržao gledajući. Osjećam se
ludo je priznao, ali sam samo promatrao joj čitati svoje e-mail i SIP joj
piti. Nakon nekoliko minuta, žena dođe opet. Jessica
spustila stolica za horizontalne i predala na trbuhu i
žena sjedio pored nje i utrljava ulje na leđima. Ona nije
slobodno na dodir bilo koji dio nje, ili, pokrivajući rukama, nogama, a
joj straga, temeljito, mogao bih dodati. Bio sam izvan sebe. To je kako se bogati
ljudi žive? Nisam bio siguran što sam mogao da netko (osim mog muža!)
me dodir tako. Nakon toga, Jessica je ležao na trbuhu za
a, a nakon petnaest minuta ili tako, ja je dobio dosadno i vrati
dolje.

Nekako, pogled Jessice kao da zaglavi sa mnom - vizija
vratio mi se dok sam ležao u krevetu te noći. Pomislio sam ja bio samo
sanjala da bogata i lijepa.

Sljedećeg dana, valjda vrag u meni me ići gore i zavirite
ponovno. Jessica nije bila tamo, ali sam se kasnije i ona je, sjedeći
u istoj stolici, gol, s slamnati šešir, i čitanje knjiga. Djevojka
izišao na tržište - to je Jessica kćer, Hillary, koji moraju biti oko 19.
Ona je u jednom komadu kupaći kostim, a nakon nešto govorio da joj
majka, otišao na kupanje. Još uvijek  potpuno gole zene ne mogu objasniti zašto sam bila toliko zaintrigirala,
ali sam otišao dole i dobio stolicu tako da sam mogao sjediti i gledati.
Hillary doplivao natrag i naprijed preko bazenu ležerno tempo za
a, a zatim se vratio u kuću. U stvari, nekoliko minuta kasnije sam
Vidio ju odvesti.

Jessica još uvijek sjedio za čitanje svoje knjige. Ustala je i uključen
stolice, ali se vratila natrag na čitanje. Vidio sam joj napraviti nešto s
stol pokraj nje - Pomislio sam da je ona gurnula gumb. Uskoro
Žena (sluškinja?) izašao, odjevena kao i prije. Bila je vrlo
Za razliku od Jessica i Hillary, hodanje kroz bazen u svojoj
pete i suknje. Nije nosio ništa. Kada je pristupio
Jessica, ona je odmah otišla dolje na koljena pred njom.
Nekako se nisu registrirali za drugi, ali kada je to, sam otvorio moj
usta u šoku - ona se sagnuo između Jessica je bedra i stavio joj
lice Jessica je prepone! Ona se kretala glavu samo malo.
Jessica je još uvijek čitate svoju knjigu, a nije ni pogledao!

Moje srce je u grlu. To je bio trenutak previše 
fotogragije golih zena  za mene 
shvatiti ili nešto, a ja sam ustao i tempom okolo u krug
jednom. Tada sam sjeo i gledao: žena je još uvijek klečao
s licem pokopan između Jessice je bedara. Jessica je još uvijek
čitanje, ali ona je pomaknuo svoj položaj jednom, naizgled donoseći joj
zdjelice bliže rubu stolice. Ona je nastavila čitati. Tada
Odjednom je staviti knjiga dolje, uhvatio ruke stolice,
naslonila glavu put natrag, i podiže joj noge, te ih umotan
oko žena. Vidio sam njeno tijelo napeto. Oni su bili smrznuti kao što je to
za možda petnaest sekundi, a zatim Jessica unwrapped njezine noge i
pokupila svoju knjigu i počeo čitati opet. Sluškinja, ili što god
ona je, ustao i izašao u svom uspravno, poslovne kao i hoda. To
Činilo se da nijedan od njih nije rekao ni riječi.

Ako Jessica je na pameti prethodne noći, mlade gole zene  sad sam osjetio
opsjednuti - nisam mogao koncentrirati cijelu večer, pa čak i moje
muž primijetio nekoliko stvari sam zaboravio učiniti. Bio sam još uvijek
izvjedljiv ako moje oči igrao trikovi na mene ili nešto.

Nakon toga, nekako sam bio zakačen. Svaki dan sam otišao gore i
gledao kad god netko bio vani na bazenu. Vidio sam da ne sobarica
ista stvar za Jessicu neke više puta, pa sam i ja vidjela svoje ulje
Jessica tijelo kada je bila postavljanje. Nakon što je podmazan Jessica je
tijela, sprijeda, dok je Hillary bila kupanje, i ona je vrlo
temeljita previše! Nije se činilo da faza bilo koju od njih. Hillary
ponekad je djevojku preko plivati ​​s njom, i Jessica nije
Čini se da um sjedio gol čak i tada. Hillary je uvijek nosio
odijelo, osim jednom kad Jessica nije bila vani, Hillary je gol
plivati.

To je stvarno nešto da se vidi da sluškinja s Jessicom. Par
puta, ona nije Jessica dok joj je čitanje, kao da prvi put sam
vidio, ali kada odmah nakon podmazivanje Jessica je ispred, ona je kleknuo pored
da Jessica i lizali joj prepone, a Jessica ležao tamo. I jednom
a Jessica je polaganje na trbuhu, ona dosegla preko i
gurnula gumb i sluškinja iziđe iz kuće, klinke gole  gurnuo
Jessica noge razmaknute i postaviti svoje tijelo dolje između Jessice noge
i gurnuo joj lice pravo na Jessice stražnjem! Jessica savijena leđa joj
tijelo i ustali na njoj laktove, ali nikad se osvrnuo i djevojka.
Dok sam gledao tih djela, primijetio sam da sam počeo sam dira! Ja
dobio gledajući mokro, i da bi dodir moje grudi kroz moje bluzu ili
trljati moje prepone! Konačno, ja skliznuo otvoriti moje hlače i masturbirao
dok ih gleda!

To je trajalo više od tjedan dana, a onda jedan dan, Jessica je neki
prijatelji. Jedan od njih je Anne, koja živi preko puta ulice i
je dobar prijatelj od mina. U stvari, ja to puno stvari s Anne, i
nije bio svjestan da je prijatelj s Jessicom. Drugi
Žena sam prepoznat kao netko tko je živio niz ulicu, ali ja
nije stvarno joj znam. Svi su bili odjeveni u bikiniju i sjede
oko piće i razgovor, a da ih je sobarica služio.
Zatim, jedno vrijeme, sobarica nije ostavio nakon dovođenja iz ladice, ali
Samo je stajao ispred Jessice. Jessica je govorio nešto
s njom. Tada djevojka počeli off joj odjeću! Upravo je
ih isključiti komad po komad dok je stajao ispred Jessice gol
osim za nju visokim potpeticama! Njeno tijelo je pozitivno bijelo u odnosu
to Jessica, ali ona je visoka i tanka i da je tijelo volio bih imati.
Zatim Anne podigla stražnji i skliznuo off joj bikini dna! 
tri od njih sjedio, sa samo Anne gola od struka prema dolje
i djevojka stoji pred njima! Tada djevojka kleknuo
između Anne nogu i počeo joj lizati! Nisam mogao vjerovati!

Ja sam poznata Anne dugo vremena, i to je sasvim šok! Nisam
znam znala Jessica, a ja sigurno ne znam da jest stvari
kao što je * ovu *! U samo minutu ona je očito disanja teško i
je zamotan rukama i nogama oko sobarica glavu i vrsta
izdvajali joj tijelo čvrsto s njom. Zatim u minuti, ona pusti, i postaviti
šantavo u svojoj stolici. Sluškinja zatim je otišao na drugu ženu,
kleknuo pred nju i gurnuo joj bikini dna s kao i ona ukinuta
joj straga s stolica. Tada žena  
fotogragije golih zena  skinula vrhu. Sobarica 
tada kleknuo i poljubio ženske grudi. Učinili su da je za
minuta, a zatim sobarica odvuče i žena ustane. Sobarica
ležao na betonu na leđima, a žena kleknuo, straddling
sluškinju glavu i spustila prepone na djevojka lice! Ona je kleknula
tamo malo, a zatim staviti ruke iza vrata i
započela brušenje njeno tijelo malo. Jessica, koja je još uvijek nosila mini kupaći kostim,
izašao iz njezina stolica i kleknuo pred ženu. Zatim je nagnuo
naprijed i poljubio u usta. Bilo je to čudno, ali oni nisu
osjetljiv na dodir, osim za usne - izgledalo je kao najlakši poljubac, iako
oni zastao na trenutak. Jessica onda izvući i skinula
joj bikini i sjeo natrag. Druga žena uhvatio djevojka je
glavu s rukama i činilo se da ga vuče u svoj prepone.
Jessica nonšalantno pomiluje svoje prepone nekoliko puta. Anne
promatrao.

U minuti, druga žena ustala i sjela u svojoj stolici opet.
Sluškinja tada stajao ispred njih ih okrenut i opet u nekoliko
sekundi ona stavila ruke iza glave.
fotogragije golih zena  Tri žene 
gledao u nju. Zatim Jessica ustao. Ona je još uvijek gol. Ona je
* * Bič u ruci! Mali jedan, ali sam mogao vidjeti što je to! Ona
ga je udvostručila u ruci i ona održava se, dodirivanje djevojka je
tijelo s dvostruko dio. Onda ona podiže, trljanje
žensko tijelo s udvostručio na kraju, do sobarica u vratu i čeljusti,
a zatim prema dolje opet preko grudi i dolje joj prepone. 
sluškinja samo stajao tamo. Zatim Jessica gumiran sobarica u prepone s
njega. Ona je pogledala u oči sobarica. Sobarica je stajala nekoliko
sekundi, a zatim koljena kao da kopča malo i Jessica
zaustavljen. Zatim Jessica je koraknuo nazad i žena se sagnuo i
dotaknuo joj prsti, i na toj poziciji. Zatim je otišao Jessica oko
iza nje i pogodio iz bič u blizini sobarica u stražnjem dijelu.

Nisam mogao više podnijeti. Iako je ovo događa, mislila sam
o tome kako Anne i da druga žena su takve prijatelje
Jessica Jessica da ih je više za ovu vrstu zabave.
Zašto nije Jessica prijateljski sa mnom? Mogao bih biti tamo. Ja
nije tražio Jessica se, možda se sramiti što toliko
manje novca, ali očito s Anne, te da druga žena tamo,
takva pitanja su neutemeljene. Gledao sam i zamislio se tamo.
To je sluškinja lizanje * me *.

Kad sam vidio djevojka čeka da se šlag, to je previše. Otišao sam
dole i odmah krenuli vrata, razmišljanje o
što predmet sastojak hrane sam mogao pitati Jessicu za. Ona bi se vrlo
vjerojatno me pozovu u! A, dobro, mi zapravo mogli nastaviti kao što su
su išli, ali barem ću biti tamo, i vidjeti Jessicu i da
placen u osobi! Bilo bi tako čudan! Bio sam siguran Jessica bi
me pozivaju na leđa. Misao da je sluškinja  
fotogragije golih zena u mom Beck i poziv ... 

Jessica sama je odgovorio na vrata, nosi frotir folijom. Ja
komentirao je da je savršen dan za bazen (pravi suptilno, ja
znam, ali nisam mislila jasno). Jessica zaustavljena i mene očiju i
Mogao bih zamisliti da je pitate da li bi mogla pustiti mene u
na njezine tajne. Konačno, ona me je pozvala na kupanje! Rekao sam joj ja bih
moram ići dobiti moj odijelo i rekla da se ne brinem, da su
puno rezervnih odijela i ona je siguran da ima nešto da mi stane.
Ona mi je na vrata svoje spavaće sobe, zaustavio se na zgrabite odijelo (
malo bijelo u jednom komadu), i ostavi me u drugoj spavaćoj sobi, mi je reći
da ga probati. Izgledalo je mali, i siguran dosta, otkrio sam nisam mogao
stane u njega. U pravu kad sam odustao, ona se vratila u. Tamo sam bio, gol,
i više od malo neugodno, i rekla je da joj je žao i
da bi me drugi. Također je odijelo, a ona je moja
odjeću, rekavši kako bi ih objesite. Čekao sam za malo i
zatim i ostvareno, tamo sam bio, gol, u tuđe kuće, bez mog
odjeću. Čekao sam za ono što se činilo kao pet minuta, i pitali
gdje je. Ja pogledala oko za neke vrste osiguranja ostvariti i
nije bilo apsolutno ništa u sobi, čak i zavjese ili
prekrivač, s kojima sam mogao sam pokriti. Počeo sam se nervozan,
ali ja chided za to.

Tada su se vrata otvorila. Ali to nije Jessica, bilo je to sobarica! Ona
je u potpunosti odjevena, u tom poslu, kao odijelo njezin. Brzo sam
stajao, vrsta sebe prekrivene ruke i promrmljao
nešto. Nije rekao ni riječ, ali se odmah išao desno gore
mi, nagnuo i poljubio me u usta! Ona grabbed moje glave,
i njezin jezik je skliznuo u moja usta u sekundi! Tada sam osjetio njezine
ruku na moje pička, mi miluje! Brzo sam je kliženje daleko! Bio sam
u takvim šok - to je bilo tako brzo!

Tada, odjednom, ona izdvajali daleko, a prije nego što sam znao što se dogodilo,
nešto u usta. Geg neke vrste! To je bio učvršćen
iza moje glave prije nego što sam shvatio što se dogodilo ... Ne znam kako
da sluškinja radio tako brzo i glatko ... iu sekundi rukama
su pričvršćeni iza mene i moje ankles su pričvršćena zajedno! Ja
nije bio u mogućnosti stajati i bio je polaganje na krevet u sekundama! Ona
dosegla dolje i masira jedan od mojih grudi za nekoliko
sekundi, a zatim je gore i lijevo, zatvaranje vrata nakon što ju je! Moj
srce tuče tako teško!

Tada su se vrata otvorila ponovno, a došao Hillary i njezina prijateljica! Oni
pogledao u mene, a Hillary je malo bič! Oni giggled malo, i
onda Hillary dotaknuo bič na moj pička i počeo ga moždanog udara!
Ona je nagnuo mi se i rekao: "Želite li se osjećati * da * diljem
guzicu? "Osjećao sam se prst doći pod mojim nogama i pronaći svoj stražnji otvor
i pritisnite protiv njega!

Tada sam pogledao i primijetio Jessica je tamo! Bila je gol!
Ustala je na krevetu na koljenima i straddled glavu i počeo
da skinem čep. "Samo lizati!" rekla je i spustio joj pička na
moja usta! "Učinite to, drolja!" dodala je.

Nisam učinio ništa kao što je to prije. Uzeo sam eksperimentalni lizati.
"Više!" rekla je u teškim ton. Počela sam lizanje ozbiljno.

Ja lizali i lizali. "Nemojte prestati!" rekla 
fotogragije golih zena kad sam usporio 
malo. Ja lizali brže opet, i ona je rekao: "Ti si jednostavno jedan, ne 
ti? " 

Zatim je izvući. Ne mislim da je ona došla. Primijetio sam Hillary 
bio gol. Ona je stajala, fotogragije golih zena gledajući, i djevojka, koji je još uvijek 
potpuno odjeven, stajao odmah iza nje pa su njihova tijela 
pritisne zajedno. Bila je postizanje oko Hillary i tijelo 
miluje grudi i njezin grle čvrsto. Hillary je usta 
otvoren i bio je disanje s naporom, ali oči su se na mene. Ja 
nisu vidjeli Hillary prijatelj bilo gdje. 

"Spremni za bič?" Bilo je Jessica. Geg je natrag u moje 
usta. Jessica mi prevrnuo na trbuh. Osjećao sam se nešto na 
moj stražnji, na moj stražnji rupu! Bilo je prste. Onda nešto pritisnuli. 
penis? Lažni penis! To je gurnula u moj stražnji! 

Pogledao sam prema Jessica. Taj prijatelj je sjedio na Hillary 
Jessica noge, akt, lizanje Jessica je pička. Bila je vezan lisicama i 
poveze. Jessica mi nije bilo dira - to mora biti netko drugi 
guranje dildo u mojoj straga. Okrenuo sam se mi glavu na drugu stranu. To 
Anne je bila i da je druga žena! Oboje su u svojim bikinijima. 
Anne je to radi. Druga žena ju je ruka u prednjem 
Anne je Bikini Bottom joj ukazivanje. 

"Je li ona spremna za bič još?" To je Jessica glas. Pogledao sam 
više na Hillary i sobarica. Oboje su bili potpuno goli, 
zaključana u zagrljaj, poljubac. Činilo nam se nesvjesni. Anne 
je disanje teško. Druga žena je izdvajali off svoju bikini 
dno i bila je sama ukazivanje s jedne strane kao što je Anne prstiju 
s drug e. Anne pogledao mene i na moj dnu. 

"Dopustite mi  da joj bič", fotogragije golih zena rekao je Anne. Moj najbolji prijatelj. Dolazila sam i ja 
znao sam joj pustiti. 


Нема коментара:

Постави коментар