.

четвртак, 23. јун 2011.

Gole zene Srbije


Moja supruga i ja smo bili u braku više od 25 godina te je nedavno zagrijao na misao da je zene vole seks s drugim muškarcem. Ona nikada nije imala spolni odnos s bilo kim, ali meni i često maštala u krevetu o tome što bi htjeli biti s nekim drugim. Naravno, uvijek sam ga potiču, ali to nikada nije otišao dalje. Zatim, prošle godine smo otišli u New Orleans za Mardi Gras i poznanik naše gole starije zene   je tamo previše. On je zaustavio upoznavanje zene,  u kući nekoliko puta, pa čak i nije neki svjetlo za održavanje oko kuće za nas, često koketiranje teško s njom. Kada je pozvan, moja žena je bila jako uzbuđena. Otišla je u kupaonicu, obrubljen njezin pubes, očistiti i dobro ga nagovorio da joj uzimanje van na večeru bez mene.Otišao sam negdje drugdje s drugim prijateljima i završili smo sastanak jedni druge na ulici Bbourbon kasnije te večeri. Pa, ona očito ima puno piti i držati pravo na piće. Ona je zavrsilo se jako pijan i uze oba od nas prošetati natrag u hotel.
Nakon što smo tamo, ja sam im rekao sam htjela glavu bar za noćna kapica i oni su me mogli pridružiti, ali ona je rekla da je morao ići položiti, pa su i otišao u sobu. Nakon što je oko petnaest minuta, on mi je poslao tekst i pitao ako sam dolazi gore, jer on ne mislim da treba pustiti na miru. Rekao sam mu, gole starije zene   ne, ostati tamo neko vrijeme, onda je texted leđa da je otišao u kupaonicu i izašao gol. Rekao sam ja ne vjerujem da i on mi je poslao sliku svoje, polaganje na krevet gol s nogu širiti. Pa, dobio sam bijesan teško na samo gleda i thinkning  zene za provod o tome, pogotovo jer je ovo prvi put drugi čovjek ikada vidio golu.Sam ga texted natrag prestati brinuti o meni i samo brinuti o poslovanju. Kad texted leđa, "Jeste li sigurni", rekao sam, naravno, ima na to. Još 45 minuta otišao do tada drugi tekst je došao preko, to mu je prikazuje close up joj maca, puna sperma.
On je rekla da je isisan ga dugo vremena, ali onda su ga htjeli da joj voziti pa ju je popunjena. Budući da nije orgamsed još, kazao je zvao za mene da biste dobili gore i lizati joj orgazam. Rekao sam mu da bi se tamo uskoro ga osloboditi, ali ga je podsjetila ona ima još jednu rupu popuniti. Uskoro, neverne zene  on je poslao još jedan tekst sa slike, to mu je pravo na magarca. Mislio sam da bih sperma pravo na licu mjesta. Oko pola sata kasnije, on me upoznao u baru i pitao ako sam stvarno u redu sa svim tim. Sam mu rekla da je maštao o njemu dugo vremena, a ona je htjela to više od svega. Uz to, on lijevo, ja došla do nje jesti i dobiti sebi dobri  gole starije zene  stari vijak. Sljedećeg dana, ona je probudila s velikim glavobolju, ali pamti svaki zalogaj od njega. Ona mi je rekao da je sve ona zamislila, čak i veći od mene, a željeli biste imati još jedan slučajan susret s njim u drugo vrijeme. Tko zna, možda sljedeći Mardi Gras?

Нема коментара:

Постави коментар