.

субота, 18. јун 2011.

Sex seksi starije zene


 sex priče seksi starije zene  Indijke ukrali njegovo srce
U dobi od 21, bio sam još uvijek djevica. Ja bih proveo većinu svog života studira i bila je u mojoj posljednjoj godini na sveučilištu. Tada sam upoznao djevojku koja će promijeniti moj život.
Njezino ime je Kriti a ona je bila sex seksi slike starijih zena  najljepša djevojka koju sam ikada susreo. Bila je oko 5ft 5inches visok i imao prekrasan dugu crnu kosu. Bila je lijepa Indijke sa lijepim karamel boje kože. Imala je prekrasan curvy tijelo. Lijep grudi koje su bile malo više od šaku i magarca koji je napravljen da izdrži utjecaj zdrav čovjek.
Ja sam 5ft 6inches visok, sa sličnim karamele kože. Imam vrlo velike grudi i jaki moćna tijela. Ja nisam čovjek mišića, ali nisam ni štapa.
Tijekom nekoliko tjedana počeli smo da upoznaju jedni druge jako dobro, počeo je s nježnim četkanjem prošlosti jedni druge u hodniku, a zatim je otišao na pritiskom se jedni protiv drugih tijekom nastave. Uvijek bi me zadirkivati ​​tako naslonjena na meni, a ja bi samo pritisnite protiv nje.
Jedan dan smo napravili naš put u razred, morali smo stati u red izvan lift. Kao što je lift stigao i svi stisnutu u bila je samo soba za jednu osobu u lift. Ja se gospodin savršeni su način za Kriti, ali kao što je dobio u je uhvatio moju ruku i povukao me u s njom. Tu je bila naslonjena na mene kao što sam stisnut između svoje tijelo i podignite vrata. Toe-to-nožni prst, oči u oči, čvrsto tijelo joj pritiskom protiv mina. Sam mogao osjetiti njezin grudi protiv moje grudi i bokove protiv moje prepone. A to je kad se to dogodilo, polako sam počeo da biste dobili uključen, a više sam okrenut na više moj penis počela rasti.
Moj penis je sada u potpunosti uspravno i pritiskom protiv nje prepone, a ja sam počeo da se neugodno. Ona je pogledala u oči i nasmijala, a zatim podignite zaustavljen, a završili smo u hodniku, ona je kroz igru ​​zgrabila moju ruku i ja povukli u naš razred.
Sve po razredu, sjedio sam svoje sve zajapuren i dalje uključen, svaki put sam okrenuo joj ona mi je dala osmijeh i onda potapšao moje bedro. Ona je tada polako tekla rukama moje bedro i stisne. Kao što sam uhvatio je za ruku vodila moje ruke nježno joj bedro, a zatim prema dolje između njezine noge i polako. Kao što sam dosegla na pola puta do njena bedra je udario noge zajedno, stupičarenje moje ruke između nogu svoju tvrtku. Ja pogledala u njezine oči i prošaptala nježno "Ja vas osjetio u lift".
"Žao mi je zbog toga", šapnuo sam natrag.
"Ne, mislio sam da je stvarno slatka," rekla je
"Si?" Pitao sam
"Nikada se nisam osjećao ništa slično prije nego što", rekla je
"Ja nikada nisam imao dečka prije, u ne želite da me uzmu negdje?"
"Volio bih", rekao sam uzbudeno
Za ostatak razreda smo sjedili tamo, drži i miluje jedni od drugih, to je bio jedan od najboljih osjećaja koji sam ikada osjetio. Kao što je klasa nacrtao do kraja, oboje smo uhvatio naše knjige i lijevo klasa ruku pod ruku.
Kao što smo do žičare, Kriti predložio mi se stepenicama i hodali smo polako prema dolje. Njeno tijelo se preselili iz jedne strane na drugu a ona joj je put prema dolje korake, hodala sam iza nje tako da sam mogao dobiti dobar pogled na nju slatka magarca wiggling. Kao što smo postigli dnu stepenica obazre se i pitao
"Gdje ti bulji u moje guzica?"
"Žao mi je, nisam mogao pomoći, to je tako slatko ja ne mogu pomoći sebi!" Rekao sam
"Znate za to, vi dugujete mi milost! Mogu tražiti što god želim i da ga morate dati za mene", rekla je sa bezobrazan osmjehom na licu.
"Pa što moram učiniti za vas?" Ja quizzed
"Morate me odvesti van sada!" , rekla je
"Ne morate biti dobivanje doma?" Rekao sam
"Moj tata ne mogu mi pokupiti danas, on je radni kasno, i bolesni prsten moja mama i reći joj moram završiti zadatak i neće biti doma do kasno", rekla je s nestašan pogled u njezinu oku.
Sada tijekom moje vrijeme na fakultetu sam se putovati u kampusu svakodnevno od kuće. Koristio sam živjeti kod kuće sa svojim roditeljima, kao što sam nije imao za platiti odbora ili brinuti o plaćati ništa osim školarina i moje životne troškove.
"Ok, tako što želite učiniti?" Rekao sam
"Uzmi me negdje, gdje je samo ti i ja", odgovori ona
"Nemam gdje otići, živim milja udaljen od ovdje!  sex seksi slike gole zene  Jedino što mogu učiniti je da se za pogon, ili van na večeru, ili film ili nešto!" Rekao sam
"Iako znam to jako dobro parka, gdje sam igrao kriket par tjedana," i sugerirao
"Dakle, ono što smo čekali omogućuje ići!" , rekla je oduševljeno
Kao što smo hodali milju ili tako do mjesta gdje moj auto bio parkiran, oboje smo rekao je vrlo malo, kao što smo hodali ona stavi ruku oko mene i izdvajali joj sebe kao blizu mene kao što je mogao. Znam da me želi, a ja sam malo joj obeshrabriti. Bliže je dobio da mi više prima sam postala. Kao što smo stigli moj auto, ona je stajala pred vratima, a mi se nasmiješio.
"Što je to?" Pitao sam
"Znate otvoriti vrata svoje će morati proći kroz mene", rekla giggled
"To je u redu", odgovorio sam
Ja nježno staviti ruku na bokovima i položiti u njezino tijelo, ona mi je pogledala u oči, i kreće prema meni. Kao što je ona stavila ruke oko mog vrata, ja sam je pokupila bokovima i njezin odselila način. Pustila sam da ode, otključan automobil, i otvorio vrata za nju. Kao što je ušao u automobil ona brušenog grudima protiv moje ruke i rekao: "Ja ću vam se vratiti za to", rekla onda zatvorio vrata i nasmiješio mi se kroz staklo, mene i čuvanje dodira s očima kao što sam hodio u moj krug strani automobila.
Kao što smo odvezli u park, razgovarali smo i razgovarali. Ona mi je rekla kako ona nikada nije bila dirnuta bilo tko, i kako ona me uvijek volio, ali je previše bojao reći. Ona je tada počeo govoriti o lift i kako je ona bila tako ponosna što je pronašla nekoga tko ju je pronašao privlačno. Rekla sam joj lijepa je bila i ona pocrvenio.
Kao što smo stigli u parku, to je bio napušten, a nije bilo tko o tome. Ja parkiran auto i krenuli smo u šetnju. Nakon nekoliko sati hoda i govori mi napravili naš put gole starije zene natrag u auto. Kao što sam dosegla auto, Kriti polako staviti ruku oko mog struka i onda grabbed moje dupe.
Kao što smo gledali u jedno drugome u oči, polako sam napredovala i poljubio joj usne dno, a zatim je gornju usnu. Kriti omotan rukama oko mog vrata i poljubio me natrag, prvo lagano a zatim sve više i više strasno, prije nego što smo znali što se događa, bili smo oboje ljubiti jedni druge.
Mi ga je pak za istraživanje jedni druge sex seksi slike gole starije zene  usta s našim jezicima, ljubljenje, griženje i sisanje međusobno usana i jezika. Bila je tako slatka i topla i pozivajući, nikada nisam htio da se zaustavi. Onda odjednom je prestala. "Što krivo?" Pitao sam. Ona je postavljena joj prst na usta i pitao me reći ništa. Ona mi je hodio putem do automobila, i oboje smo dobili rezervirati ja nagnuo mjenjača i poljubio opet, ona je moju ruku i stavio je na njena bedra, a onda me je poljubila natrag.
"Nemojte govoriti! Samo neka sve dogoditi", šapnula u moje uho. I onda s tim ona me poljubi opet. Kao što smo i dalje poljubac, trčao sam moj prst preko njezina tijela, joj govori kako je lijepa bila, a koliko sam je želio.
Kako stvari su se počele dobiti više intimnim, postala sam sve više i više opuštena i avanturistički. Ja polako gurnuo mog sjedala i upitao ju da sjedi na mom krilu. Kriti započeo joj cipele i sjela na moje krilo, leđa odmara na vrata. Do znam da je bio iznimno težak i ona mogla osjetiti moj penis u magarca.
"Vi ste uzbuđeni zar ne?" , rekla je
"Njezina sve zbog tebe, ti si prva djevojka koju sam ikad dobio teško", rekao sam
"Ja ću biti vaš prvi za nešto drugo previše!" Nasmiješila
"Što je to onda?"
S tim je uzeo moju ruku i stavio je između njezine noge. Ona se rastali njezine noge i staviti moj palac na njezin klitoris i moje prste na njoj razrez. Mogao sam osjetiti toplinu njezina maca kroz nju hlače. Ona me pogledala u oči i reče: "Želim da mi daju sve što je dobio." Ja ne treba drugi pozvati. Ona je omotan joj ruke oko mene i počeo me ljubiti. Kao što smo poljubio sam nježno masira joj maca, trljanje i klizna rukama dolje joj razrez, slušajući njezin stenjati od užitka. Ja polako mogao vidjeti mokro patch na svom hlače kao što sam počeo milovati joj jače.
Tada sam prestao. "Što je krivo?" upitala je.
"SSSShhhh" rekao sam, kao što sam sjedio moj sjedalo sve na putu dolje.
Tamo sam bio na prednjem sjedalu svog automobila s najljepšu djevojku na svijetu koji leži na vrhu mene. Ja sam je uzeo u naručje i poljubio sve više i više strasno, trčanje moje ruke niz leđa, a potom pod njenim hlačama. Joj dupe je tako čvrsta i mekana.Pobjegla sam moje ruke na oba obraza, a zatim preko nje pukotine na putu prema gore.Ona je poljubio joj način dolje moj vrat i na moje grudi, polako poništiti moju košulju, kao i ona lizali i isisan svaki centimetar mog gornjeg dijela tijela. Ona je tada sjeo i povukao me i uzeo moju košulju off.
Kao što je ona skinula moju košulju Zgrabio sam ju malo crno vrhu i izvukao preko glave, otkrivajući joj lijepa, čvrsta i zaobljena grudi, uredno zamotati daleko u malo plave svile grudnjak. Ja izdvajali joj tijelo u neposrednoj blizini rudnika smo postavili da ljubljenje i milovanje jedni druge. Oboje smo ležao na našim stranama kao što je poljubila i nježno poljubio sam svoj put prema dolje po vratu i grudima.
Ja polako izdvajali na jednu šalicu kako bi se otkrilo joj preslatko grudi. Imala je prekrasan čokoladno smeđe bradavice, koje su sada stoji na pozornosti. Ja nježno stavlja moje usne oko nje bradavice i dao mu blagi sisati slijedi lizati sa svojim jezikom.Čula sam njezin vapaj sa zadovoljstvom. Tako sam vodio svoju ruku oko na leđa i polako undid grudnjak. Ona je preselila svoje tijelo i uzeo joj grudnjak off.
Sam je gledao u oči i znao htjela to više ništa. Mi smo preselili naša tijela tako da moja glava je pokopan u njezine grudi, a ja sam počeo polako sisati i lizati grudi. Slušao sam joj stenjati i gole starije zene  reagirao na njezinu tijelu svaku potrebu. Uskoro sam bio sisa na nju tits sa svojim rukama ruffling moje kose i mene pritiskom na njeno tijelo. Kao što sam lizali i isisan njezine grudi, naše tijelo je swayed u ritmičku pobijediti.
Ja polako napravio moj put dolje joj trbuh, pazeći da ne propustite inča, a zatim natrag do svoje tijelo na svoje grudi, a zatim joj vrat, a potom joj usne. Kao što smo poljubi, Ja joj undid hlače i stavio mi ruku pod hlače joj, ona je nosio lijepe gaćice svilene plave. Ja nježno ran moje ruke dolje joj hlače i počeo trljati njezinu razrez. Bilo je mokro i nevjerojatno glatka. Kao što sam protrljala razrez, ona se rastali nogu što mi je pristup da joj maca usne i klitoris sve odjednom. Sam lagano počeo stavim svoj prst u njoj maca.
"STOP" je viknuo
"Žao mi je, mislili da je ono što ste htjeli." Rekao sam
"To je, ali ja nikada nisam imao prst u mene, i prva stvar želim u moja maca je vaš penis!"
"Ja sam još uvijek djevica", rekla sam
"Tako sam ja", odgovori ona.
Uz to ona izdvajali joj hlače off i sjede na vrhu mene. Ona nježno undid moj remen i onda se moj hlače. Ona ih je srušena na koljena, a zatim undid gumb na moje bokserice i izvukao moj hard penis. Ona je poljubio na kraju moj penis, a zatim je gumiran protiv nje rastali usne.
Mogao sam osjetiti toplinu njenog tijela na mojoj glavi obrezan. Nakon nekoliko rubs protiv nje maca sama podiže i nježno stavlja glavu na nju ulazu. Bila je tako savršeno formirana da joj maca opremljen kao topla rukavica oko moj penis. Ona nježno spustio svoje tijelo prema dolje par centimetara, a zatim stao. Sam mogao osjetiti njezin himen na kraju moj penis. Sam je gledao u oči i ona oslanjao naprijed da me poljubi. Kao što smo poljubi, ona nježno i sama spušta na moj vratilo. A ona povika u bol, kao i njezin himen razbio i ona progutati moj penis cijeli u njoj maca. Ona je prestala i ja sam ju pitao da li je ona ok. Ona je klimnula glavom i sam je poljubio opet. Kao što smo poljubi je počela stijena na moj penis, ona ljuljala nježno na prvi, a zatim sve teže i teže, kao i užitak je dobio veći. Ja izvukao jer je podigao joj dupe i onda zabili moj penis kao ona siđe u susret meni.
Kao što smo oboje dobili bliže orgazmu, mi predati u misionarskom položaju, a ja valjane moje traperice u moje ankles oslobađanje nogama. Sada je bio slobodan joj jebati. Počela sam ovan moj penis u njezinu pičku malo teže svaki put, tako da ne povrijediti, ali u isto vrijeme zadovoljava naš poriv da se jebeno.
Kao što sam zabili teže automobil počeo rock s našim thrusts, svaki put kad sam gurnuo u njezinu pičku, ja upletena moje bokove, kao što je omotan oko njezine noge moje dupe, i povukao me na nju.
Kao što smo potisak sve što sam mogao čuti bila Kriti oplakivanje i uzdisaje. Znao sam da je bila oko doći kao što sam mogao osjetiti joj maca stezanje oko moje penis. Onda odjednom sam mogao osjetiti toplo sokovi na moj penis, što slurping zvuk kao što sam pounded joj slatka mala maca. Osjećaj joj vruće sperma na moj penis je previše i počeo sam da se sperma u nju. Bili smo oboje dolaze sve više jedni druge, ona me sperma kao da sam nikada nije sperma prije. Bili smo oboje Cumming tako jako da joj maca bila prepuna, a naš je sperma curi diljem sjedište mog automobila. Ja propao u hrpi na svoje tijelo, moja glava odmara na nju  gole starije zene lijepe grudi kao što sam ljubio njih posljednji put.
Sam napravio moj put do njene usne, a mi poljubi strastveno opet.
"To je bilo prekrasno Kriti, hvala", rekao sam
"Ne, nemojte me zahvaliti, samo zapamtite ovaj trenutak je uvijek", rekla je
Uz to smo dobili odjeveni, a ja uzeo svoj dom. Šest mjeseci kasnije oboje smo diplomirao na sveučilištu, a ja nikada nisu vidjeli ili čuli od nje od. Nemam ni slike joj zapamtiti po. Jedino što imam je sjećanje na taj dan u moj auto. Memorije koja će ostati sa mnom za vječnost.

Нема коментара:

Постави коментар