.

четвртак, 16. јун 2011.

Erotski oglasi ona trazi njega za sex


Moj muž je bio X i fizički i psihički zlostavljanje. Nisam mogao uzeti bilo više od njegove gluposti i ostavila ga i dobiti razvod. Nakon dugotrajne nacrtana-out razvod. Odlučio sam se odmaknuti. Ja na čelu zapad na I-70 za početak novog života za sebe. Tijekom vožnje i razmišljanja o životu i načinu na koji je idući, a nakon nekoliko stotina kilometara vožnje i bio sam deprimiran. Pogledao sam u retrovizor sam primijetio automobil u ogledalo.Ovaj automobil je dolazio do mene proći. Napravila sam neke geste kako bi automobil dosta prostora za mene proći. Ja usporio da ga prođe, što je to učinio. On se vratio oko ispred mene i usporio.
Ovaj automobil usporio da me ga proći. Imali smo započeli ovo malo igra trule kobile za oko 100 milja, to nekako uzeo na vlastiti život. Ona je započela nevino dovoljno. Primijetio sam ga usporavanje malo nakon što smo napravili dodira s očima na drugom proći. Bilo je oko trideseti put kad smo imali prošli jedni druge, i naše geste otišao iz oka kontakt povremeni flert da ide uz. Fino je kada "Dođi i uzmi"
On zatrubi mi poljubac kao što me pretekla u lijevo staza. Kao što oglasi ona trazi njega  za sex beograd sam i očekivalo, on je usporen oko dviju dužina automobila ispred, čime mi je da prođe i preuzeli moj položaj ispred. Dobivanje hrabriji, pogledala sam na što je on izvukao zajedno, uzimajući moj nogu plin korak s njim. Ja ne stavim svoj prst u usta, sve do balčaka, ona povlači polako dok sam gledao njegova obrve porasla preko ruba svojih naočala.
Osmijeh split lice, a ja sam stomped na papučice gasa, vuku pred. U daljini sam vidio znak najavljuje odmorište nekoliko milja ispred, a neki više nestašan misli prešao moj um. Hoće li on? Kao što smo bliže nacrtao sam se preselio u pravu traku i uključen pokazivač smjera. Pao je iza mene, a moj um pitali, što je prolazio kroz njegov um. Što je, dovraga bio sam razmišljati? Je li ja luda? Činjenica da je opasno,  gole starije zene i da je to netko nikada nisam susreo prije na neki način je sve to više uzbudljivo. Moje srce utrke, ja izdvajali off autoceste u odmorište, polako sam na putu prošlosti automobila i kamiona pronaći skrovitih mjesta u stražnjem dijelu prostora. On je izvukao u pored mene. Sjedio sam na trenutak, prikupljanje moja hrabrost i onda sam brzo pojurila u njegov auto i hopped rezervirati
Oči su mu bile široke s mješavinom čuđenja, ugodno iznenađenje, gole starije zene   i čuđenje. Izgledao je čak i bolje nego što sam zamišljao, shirtless, tan, i koža. Ja pogađate mu da se u svojim ranim tridesetim godinama. Njegova usta otvorena je govoriti, ali brzo sam ga pokrivena s mojom ga crtež u mene s mojim poljupcima kao što sam osjetio da me zagrliti, neodlučno na prvi, a zatim jaka i čvrsta. On oporavio od svoje šoka i počeo da se naplaćuje, zapletena rukama u moju kosu kao što je izvukao glavu natrag na poljubac moj vrat. Moje tijelo je dao, a ja pao natrag u automobilu plišani sjedalo kao što je on pokriven moj vrat i ramena s poljupcima i nježnim ugrizima.
Osjećao sam njegovu ruku presele u miluju moje grudi, a trenutno je u mojoj grudnjak, vuče na moje bradavice. Osjećao sam lupanje između mojih nogu, a ja stavim svoju kukove prema naprijed, vrpoljenje u sjedištu. On je izvukao moju košulju preko moje glave i imao moj grudnjak off. Moje bradavice otvrdnu kao trnci prošli kroz moje grudi.Odustaje malo mi se gledati preko, činilo zadovoljan onim što je vidio prije ronjenja natrag u da se moj desno bradavicu u usta, nježno ga grizu. Ja lučni leđima, ja nudeći mu. Vidio sam njegov penis iza labav gaćice, a ja sam izvukao pojas polako, to postavljanje bez svojih granica. Ja dahnu u iznenađenje; je iznosio ravno u na pozornosti, gotovo pokazuje ravno prema van i do centra upravljača. On je preselio na sjedalu u mene.
"Mora biti moj sretan dan," rekao sam s smiješkom. "Da, tvoj sretan dan", rekao je chuckled.
Sam namignuo mu i savijen na igri lizati vrh njegov penis. Blistavim  gole starije zene  kapljica pre-cum je formirana, koji sam pohlepno uklonjen sa svojim jezikom. On neka se maleni izdisaj, i osjećao sam mu ustati u susret mojim usnama. Uzeo sam glavu u usta, koristeći vrh moj jezik lizati donje strane, i ukopavat moje lice dok sam je potonuo koliko sam bio u mogućnosti. Uspio sam da se većina ga u moja usta, ali to je tako širok nisam mogao činiti da biste dobili leđa prošlosti zube. To me razočarao, jer sam htjela da ga impresionirati moju sposobnost da duboko grlo ovaj stranac. On ne čini na pamet no.Njegov hips počeo kretati u ritmu sa mnom kao što sam osjetio ruku na leđima glavu prisiljavajući moje glave dolje.
Vukao me natrag do usta, a ja sam osjetio njegovu ruku vuče na gumb moje gaćice. Oni su otvorena lako za njega, a on ih izdvajali off i obično ih bacio u stražnjem sjedalu s moje odjeće, gaćice i sve. Njegova ruka golubica između mojih nogu, a on je počeo da masaža moje gladan maca. Već sam bila toliko uključen da sam gotovo napustio mjesto u mom nastojanju da zadovolji svoje dodir. On je skliznula prst unutra, osjećaj vlažnosti odjednom udvostručila kao što sam došao. Jedan prst je postao dva, a ja jahao ruku s osvrće skrb. Bilo mi je drago za glasno stereo masku moje vapaje ovog divan pozdravio pozornost moja pička je dobivanje iz savršeni stranac.
On je povukao ruku iz moje ljubavi veze. S jedne vješt potez on me podiže prema njemu, meni sa središtem na sjedalo dok je spretno mi pao na njegov lupanje pijetao, njega omotane. Osjećao sam se duljina je ovan u meni, mene punjenje kao puno kao što sam ikada bio, a ja pustiti vrištati. On ona trazi njega za sex me je pogledao i nasmiješio, ali sam brzo oporavila što pribranost sam napustio. Sam ga poljubila teško s mokrim traljav poljupcima. On je počeo da me vodi. Gripozan moje bokove u svojim rukama kao što smo se preselili u sklad. Osjećao sam se još orgazma počinju pretjecati moja utroba i moj jauk postala plač ekstaze.
Ja sam tlo na njega, osjećajući ga duboko u meni pulsira. Njegova kretanja postalo hitno, a ja sam osjetio njegov vruće ljepljiva tekućina eksplodiraju u mene, naše sokove šiklja iz mene sa svakim moždani udar. Mi smo oboje propala u sjedalo, njegov penis još uvijek u meni. Sjedili smo na za sex ona trazi njega srbija taj način za trenutak. Ja polako, ali nevoljko, uvukao off od njega, osjeća njegov penis proveo skliznuti iz moje mokro, svježe jebeno maca. Bez riječi, vrlo malo riječi sve su govorili. Ja se okupili moje odjeće i odjeveni. On me je pogledao opet, sigurni što reći. Sam ga poljubila, i prije nego je mogao govoriti. Brzo sam izašao njegov auto i popeo se na moj posjedovati. Još uvijek je sjedio dok sam odustao od parkirno mjesto i odvezao se, za sex ona trazi nju  jedva u stanju vjerovati u ono što je upravo dogodilo, to samo učinio.
Kao što sam napustio sam počeo prst moja maca da biste dobili njegov sjeme na moj prst i to sisati niz moje grlo. Nisam ni pitati njegovo ime, tko je, gdje je i kamo ide. Nisam ni briga. Nikada nisam učinio prije ili budući. On je bio samo pozdravili seksualni užitak da samo dogodilo da smo oboje uživali.

Нема коментара:

Постави коментар