.

уторак, 21. јун 2011.

Starija zene

Majka sjedi u klupi iza njega je tapkanjem dijete dno - da i dalje ostane miran. Njezina ruka je pat-pat-pat je ugodan zvuk kad prema njegovim ušima. Pitao se, ako je ona također može biti lijepa i htio tako loše zaviriti! Kad propovjednik našalio i zajednica smijali, on je uvukla zavirite, natrag i prema lijevo, gdje je dno tapkanjem zvuk mora biti dolaze iz.

Kao što je okrenuo glavu i iskrao pogled, oči susreo. On  starije zene za upoznavanje je osjećao kao da je uhvaćen na djelu - nestašan dječak radi nešto što ne treba. Lice joj je prilično u redu - sve više lijepa zbog svoje skroman, zadivljujuće osmijeh. Njezina "filmska zvijezda kvaliteta" usne su neodoljive za njega! Ona je nastavila tapkanjem dijete dno kao ona gleda stalno u oči. On se okrenuo oko, ali on nije mogao pomoći i dalje slušati zvuk iz njezine ruke. Njegovo mišljenje da je prilično majka može samo nagađati je stvar o njezinu ruku i da je mazite-pat-tapkanjem zvuka, plus njegov vire potvrdio je bila doista lijepa - sve to daje mu mali "problem" kao što je on sjedio u njegova Pew.

Morao je pomak njegove stav kako bi napravili mjesta za početak montaža - montaža nije htio svoju klupu susjedi znati ništa o tome. Zašto erekcije dogodilo kad je vidio dosta žena će rado prihvatiti jak od? A kada je počeo, zašto ne bi mogao zaustaviti prije nego što je sve do? On nikada nije pitao za to! To je samo da je njegova stvar bi ponekad dići, non-stop, kad je razmišljao o spanking.

Zašto majke mazite svoje bebe dna, bilo kako? Zašto  starije zene upoznavanje je bio uzbudljiv kada su to učinili?Zašto, kada, nije samo druga dva naroda u stomatologa salon, obje žene, razgovarati jedni s drugima, očito kako bi mogao čuti ih - pogodili ste - razgovaralo se o spanking - zašto? Što su oni pokušavaju učiniti s njim?

On je želio mogao osvrnuti na nju opet. No, što ako ona uhvati ga radi "drugi pogled"?Potom će znati za siguran kako bespomoćno privukla joj je i ona čak može misliti da možda ona ga je uključite. Ona može pogoditi njegov fetiš spanking, jer je gledao njezine ruke dok je potapšao! Ona vjerojatno ne bi ga željeli više ako je ona znala njegova tajna želja za dobrim udaranje po lijepa djevojka. Onda opet, možda ako je znala, da bi mogla postati njegov poseban anđela - poslao da se brine o njemu u ovom posebno intiman način!

On je odlučio da doušnik zaviriti i čekala drugi za bilo kakvu vrstu poremećaja koji bi mogli pomoći mu sakriti svoje neodoljive interes prilično mlada majka. Tu je još starije zene traze mladje jedna mala šala - on je okrenuo glavu, ali Wham! Ona ga je presrela oči u oči i ponovo pokazala da je zapravo činilo osmijeh vrsta 'zahvalan' svoje bespomoćne 'drugi' u potrazi.OMG, to bi moglo dogoditi da joj da sam želi sam u svoju bebu mjesto - bilo gdje ne ovdje i sami s njom - he'd se polaganjem u krilu i ona će biti tapkanjem svoje dno - iako gola i teže- -možda mnogo teže. A što je mislio te misli, njegov "problem" samo povećao sve više.

Vi ste unosom "masturbacija-Spanking FANTASY ZONA!"

Ona je ušao njegov um, telepatski, sa stražnje strane i iznenađenje, iznenađenje - mogao čuti njezine kaže: "Želite li postoji djevojka koja razumije vaše jednom najmoćnijih tajnih želja - treba spanked nekim prilično ' djevojke poput mene? " Da, on je mislio natrag na nju, telepatski. Njezino lice je počeo da se sjaji poput anđela lice - voli način na koji ju obožavaju. Njen osmijeh je bio još prilično ako je to bilo moguće - i to toliko da mu oči nisu mogle gledati daleko. On je bio tako zakačen na osjećaje njezina "osjetljivost" izazvao.

"Znam", šapnula je, telepatski, izlučujući slatko povjerenje. "Ti si žele, i nadajući se, i čeka, a mi žele dati posebnu spanking - ja to znam i ja to kao želim biti lijepa djevojka se odlučite da vam pljuska će nam napraviti i osjećati dobro.. . Dakle - čitam vaš um kao što ste željeli -?. volio bih da vas pljuska Biste li ga ljubav, previše "? Da, on je mislio natrag u nju. DA! si me tako sretan sada. Dodala je, "Ja znam - ja mogu osjetiti tvoj emocija."Ona je dosegla prema njegove hlače i pritisne, osjećaj tvrdoće njegovu želju za nju jak."Nisam znao da si me volio toliko! No, drago mi je. Ako možemo naći negdje da se potpuno sam zajedno, obećajem da ispuni svoje najdublje tajne fantazije. Želite li to?"

"Bi li ja?" on reflektira natrag na nju. "Ja bih ništa učiniti kako bi iskustvo koje!" Njezin odgovor osmijeh je to učinio da ga ponovo. On je volio gleda i gleda u nju prekrasnim osmijehom. Sjaj u njegove hlače mu je drugging izvan razlog. "Volim te!" samo 'skliznuo' iz svoje tajne mentalne vrt i ona čula 'to previše. "Znam", rekla je, a zatim dodao: "Ja sam tako drago vam je činiti. Volim vas, previše." Droga je i dalje uzeti potpunu kontrolu od njega. Tko bi ikada željeli odoljeti blaženstvo? To je bio samo previše dobro da bude istinito!

Ljudi u klupama, koji je mogao biti zaista pravi, sve je počelo stojeći i njegov um grču natrag u stvarnost. Bilo je uobičajeno konačni dobre riječi i onda sve počelo spajanje u lađe. On je sada bočno u prolaz, a moglo izgledati puno na na nju - "Pretty Woman" od mnogih dječaka zamišljen snove. Opet, ona nasmijala i - što je to? Je li vidjeti njezine mig njezina oka? Ne! To ne može biti! To bi bilo kao san došao istiniti i njegov najbolji snovi nikada nije točno.

Budući da je pred njom, on je ušao u glavni prolaz pred njom. Prolaz pun ljudi naprednih prema izlazu. Kad on i ona bili u uskom prolazu na otvorenom, najviše začuđuje što se dogodilo. Bilo je tako čudno da nije bio siguran da se doista dogodilo ili ako je bio samo žele tako teško za to - da je on samo mislio da se dogodilo. Mislio je osjetio različita dvostruko pogladiti do pravo kolač! Niti jedan čekić, koji bi se moglo dogoditi slučajno bilo tko, ali dvostruko tapkanjem ili bumping. Je li ona to učiniti? Je li ona imati hrabrosti učiniti ono što on nije usudio napraviti - nešto što je samo mogao poželjeti i maštaju o zauvijek? Okrenuo se da vidi njezino lice - i ona je namignuo opet - da! samo mogao ruku - i to nije slučajno! On je nada za čudo sada!

"Da li čuditi ako imam muža?" Ona je uvijek jedna starije zene i mladi momci  misao ispred njega. "Da", rekao je dogovoreno. "Ne brinite, ja sam udovica i moje dijete nema oca živi. Biblija kaže da se brine o udovicama i siroti, zar ne?" Da, on je sjetio da je jednom ročištu. "Dakle, želite da se brine o meni popodne? Obećajem da će se pobrinuti za vas. Želite li moj broj telefona?" "DA!" kazao je, malo previše bujno, shvatio je. No, nitko se činilo da se plaćati bilo koji pozornost, na sreću.

Nakon uzimajući joj broj i adresu, on je otišao u njegov stan i pitali kako stari joj je? Stariji nego što je bio, sigurno. Više iskusni nego što je bio, također. Kada je vrijeme za njihovu popodne datum, on slijedi ju smjerovima i stigao. Bio je zadivljen njezine kuće. To je bio mali, ali susjedi su dovoljno daleko tako da oni ne bi trebali čuti bilo kakve zvukove posebno, ako se njegovi snovi došao vrijedi i danas. Može li to biti savršeniji nego što?

Vrata su se otvorila i tu je bila, s tom osmijeh on nikada nije mogao dobiti više. "Dođi i sjedni u dnevnom boravku", rekao je njegov domaćica je zavodljiv glas sondiranje. Došla je gotovo ravno do točke, "Mislim da vam se svidio zvuk moje ruke tapkanjem moje dijete dno." "Da", priznao je. "Zar vam je dočepa Vašu pažnju - moje ruke tapkanjem joj dno Volite li slušati ili je to više kao da ne može pomoći slušate?" "Ja ne mogu pomoći", priznao je. "Znam kako se osjećate", tvrdi ona. "Vi učiniti?" bio je iznenađen, ali to je sve što je mogao nadati.

"Kad sam bio mali, bio sam spanked kad sam bio nestašan Moj tata će me preuzeti krilu i mene pljuska na mom golom dnu sam uvijek bojala njegove spankings -.. Kad sam bila mala - ali sam i saznala Volio sam čuti moj susjed dječak uzimajući njegov goli dnu spanked svojim mama kad je bio zločest. sam naučila reći razlika u zvuku između goli dnu spanking i jedan s hlače gore. Možete li reći kad netko rodi dno bio spanked ? Dopustite mi da preformulirati - ti se sviđa da sam govori o izvanredan "

"Da, ja volim kad se govori o spanking", priznao je. "Drago mi je", nasmijala. ".. Mislim da znate što želite Mislim da znam što vam je potrebno mislim da vi to želite tako loše, te bih se usudio to pokušati, samo kako bi saznali kako je to - sam pravo" "Da", priznao je. Bilo je lijepo ne morati objasniti i opravdati i objasniti i opravdati - toliko ljepši da ona razumije ono što je potrebno. A kako loše je to htio. On je osjećao tako dobro o njoj dubini razumijevanja.

"Jeste li vam drago što ste napokon našao mene - onaj koji želite - da vam koji su nosili odozdo odrastao spanking ti san o?" "Da, ja ne mogu prestati 'ljubavi' vas, jer kako se osjećam." "Znam, morate imati sanjali o tome toliko dugo." "Kako ste znali?" "Pa, prije nekoliko godina, sjeo sam za još mnogo mlađi nego što je dječak, koji je sam otkrio, imao tu potrebu da se spanked. On će obećanje da će biti dobar za mene, ako samo ja obećao bih ga pljuska prije spavanja. "

Nakon toga sam bio znatiželjan o onima dječaka koji potajno htio biti spanked strane lijepe djevojke. Tako sam ga istraživao i utvrdio da ne samo da odrastao dječaka, ali odrastao djevojke pronaći žele biti spanked, preko koljena, na golim dnu - to je obično suprotnog spola stvar. Naučio sam kako bi  gole starije zene  svaki mladi čovjek spanking je htio i potrebno, što su ga vraća k meni za više spankings. Naučio sam kako pronaći one dječaka jer volim raditi spanking. Ja sada mogu "naučiti" moja prijateljica kako se brinuti o ovom jednom posebno znatiželjne potrebu svoje mladiće. Ti si moj deseti. OBECAVAM Vam Naučila sam kako napraviti muško tijelo mu toliko zadovoljstva da nikada neće zaboraviti mene. Sve što želite je da se pamti, i ljubio. "

"Prije smo dobili svoje spanking počeli, mislim da bi trebao u nešto posebno skliznuti uzbudljivo Biste li mi htjeli dotjerati kao domine, zavodnica, princeza, Angel ili ...." "Angel - već imate lice anđela. " Okrenula se prema njoj walk-in ormar. Kada se vratila, ona je nosio bijeli, vrlo fin, negliee s Victoria Secret push up grudnjak prikazuje neke zadivljujuće dekolte, a bijeli bič. Bijela na bijelom - to može izgledati tako upoznavanje starije zene  dobro kada se pokušava teško zaviriti kroz providan bijele tkanine za nešto erotske ispod.

Ona je stajala tamo, mađijanje slika ljepote i u ruci veslo - nema! Bio je to ogledalo. "Ja lijevo moj krila u okviru" nasmijala dok je hodao na kauču i sjeo na rub ona, prelazeći njezine gole noge, prvi na taj način, a zatim na taj način - polako, um vas, tako da je mogao piti u svaki centimetar njezine seksi bedra i telad. "Dođi ovdje - u moje krilo," rekla je s tim uvijek prisutan, 'ovamo' osmijeh. "Oh ---- će prvo ići na moj ormar i izabrati veslo?" On je izašao s jasnim, plastične veslo koji je srce oblik na njega. "Sviđa mi se tvoj izbor", rekla je kako je uručio joj. "Uzmite Vašu hlače, te slatko nestašan dječak, a dolaze stoje moje krilo, upravo ovdje.

Dobro! Sada, uzmi moje ogledalo - Trebam te da ga držite, tako da mogu vidjeti što radim. Mislim da ćete uživati ​​gledajući me staviti na ruž za usne. Držite ovo ogledalo s jedne strane, tako da mogu vidjeti moje usne. Sada, želim vam da tegljača i moždanog udara erekciju sa svojom slobodnom rukom kao što me gledati. Ja ću koristiti moje slobodne ruke za zagolicati vaš lopte - da li vi misliti da možemo raditi zajedno i to "?

Tako je učinio kako je rekla. Stajao je pokraj krilu - krilo da će uskoro biti pognut, u klasičnoj OTK spanking položaju - i imao je ogledalo ispred svoje anđeoske lice. Ona je prošireni njezinim golim rukama pred nju i povukao ruž iz svoje pokriće. Njezina gola ruke izgledala dobro na njega. Ona je upletena cijev i tamno crvene boje podignut iz plastičnih zlatne 'foreskin' - na sličan način svoj penis podigao iz svoje kornjača vrat slobodnih djelomično kožice! Svaka njezina vitka dama prste je tipped s savršeno definiranim tamno  gole starije zene crvene nokte. Što šarene erotski užitak gledati! "Spanked od Angel" - koji bi trebao biti prikladan naslov za ovaj fantasy, sada ne bi?

Ona je posegnuo za njegove lopte s rukom nije potrebna za obavljanje njezinih usana.Njegov penis počela osjećati tako dobro, gledala primijeniti boju na njoj simetričan usne koje su bile pravi umjetničko djelo - savršeno simetrično par u obje vertikalne i horizontalne dimenzije. Njezina lagano grebanje njegove lopte gotovo vozio ga ludim.

Kao što je milovao njegovu erekciju mogao vidjeti kako, sa strane pogled, njezine gornje i donje usne je počelo u kutu i prenijela se u deblji podudaranje razmjere - to sigurno napravio njegov erekciju osjećaju dobro proučiti joj seksi usne tako napeto. I ona se preselila pa polako je dovoljno vremena da miris svaki njen graciozan pokretu i svaki njen lik. Od prednji pogled, i lijeve i desne strane su simetriju u savršenstvo - ljepota njezina senzualnu usta je uzbudljivo njegov penis ikada veće visine užitka kao što odvlači i pogladio.

Kao što je pozorno pratila i oštro definiran rub svake usne, ona će pauzirati i osmijeh i reći stvari poput: "Ti znaš što će se dogoditi kad sam završiti stavljanjem na moj ruž za usne?" (Da, on je znao) "Nema više kašnjenja -. Ja ću vas pljuska, nestašan dječak ću vam zavoja preko koljena, a ja ću veslati svoje gole stražnjica do svoje ružičaste Onda ću miluju. ga s rukama tamo gdje sam to veslali - ti se sviđa kad sam dsicuss svoje spanking Jesam li ja što penis sretan i tvrdih "?

On dahnu kao njegov prvi parcijalni orgazma mu oduzete. Njegov montaža postala tako čvrsto kože, morao je jedva miluju sebe, i to ne tako polako, da ne ga izgubiti prije nego što je dobio svoju jak.

"Jesi li skoro izgubiti, samo je sada - bilo je da strast hrle?" upitala je slatko. "Je li to nešto što sam rekao?" Znala je to! A on priznao da joj da joj je glas mu je tako uključen da je skoro uspio izgubiti. "Kakav je osjećaj?" htjela znati, iako je već učinio - ona je samo željela da ga ispovijedi.

On joj je rekao da kad je gore pri vrhu litice brda orgazma, on ponekad može se više-zafrkavati i pokušati doći do novih visina uzbuđenja, ali da je svaki djelomični orgazam (strast Rush) koji ga je zaplijenila donio mu je bliže točke bez povratka. Kada je dobio tu točku bez povratka, to je bilo je to da njegov orgazam padne kao lavina, inače možda ne dogoditi. Tada će biti nesretan. On je priznao kako je volio svoj glas i da joj je izbor riječi bio uzimajući ga više nego što je ikada prije. To je sve zbog nje! Mogla bi reći svoje priznanje je iskren.

Njezin graciozan prstima pritisne sjajnu zlatno cijev ruž protiv drugih usana i nastavila je bojanje. Usne su joj bile sve tako ukupno vruće kao umjetničko djelo kao što je on pomiluje njegov penis koji drugi strast-rogoz se dogodilo. On je izdahnuo i brzo neka se na zadirkivanje kako je ne izgubiti. Prestala je bojanje i rekao: "Ja ću nastaviti veslanja vas do Vaše buns su crvene i uzbudljivom. Ja vam obećajem da će učiniti vaš dno ubod, tako da možete uživati ​​osjećaj za dosta neko vrijeme nakon sam sve učinio spanking vas. Učiniti da vam se sviđa kad sam govoriti o vama spanking - dok gledate me stavili na ruž za usne "?

Ona je posegnuo i osjetio tvrdoću njegove montaža i napomenuo uz malo cerekanje, "Ja mogu reći kako je loše penis želi da se spanked! To je kao da je prosjačenje ili bih trebao reć gole starije zene  i za nju viče." "Gotovo me je opet izgubiti", rekao je dahnu, jer još jedan strast-žurbe uhvate ga. On je bio osjećaj toliko zahvalan za ono što je radila da ga uključite tako teško.

Dakle, provokativni su njezine riječi i glas i njezina izgleda da je osjetio još jedan iznenadni nalet strasti dovoljno jak da bi ga sperma. Ali on nije želio da se sperma dok je on bio savijanje koljena i biti spanked.

Nasmiješila se opet i rekao: "Mislim da želite reći mi nešto. Ne? Mislim da imate tajnu želiš znati i to je gori u srcu kao bijesan požar. Mislim da želite tako loše da mi reći svoje tajne. Zašto ne Možete li mi reći? Ponekad ispovijed je kao dobra za dušu, jer je za penis. "

"Vi ste me volite!" rekao je s takvom praska emocija. Oh, radost njezina reći svoje gori strast za nju! Bila je tako u pravu. On je zaista želio da ona zna. I njemu prihvatiti. I uživati ​​u njegovim klanjanje za nju. Do sada njegov penis je bio toliko tvrd da gotovo boli - koža tako čvrsto da sva tisuće živaca na to potpuno su bili izloženi na svaki ugodnijim miluju.Nije živac je bio skriven u naborima kože bilo više. Mogao je udarac njegov hardon s najmanje škakljiv dotakne i osjećati kao svaki živac dobio zapped sa zadovoljstvom. Slow motion dotakne. Feather svjetlo dotakne. Sve dok znajući da je sve zbog nje.

Nasmiješila se još jednom i rekao: "Mislim da ne možete uzeti više čekati. Neka vas je pognuti se koljena i dobiti ovaj spanking počeli! Allright? Se žele tako loše da ne možete čekati više?" Drugi nalet trnci strasti-senzacija mu oduzete, a on ga gotovo izgubio opet - on je tako ljubio svoj glas kad je razgovarao s njim kao što je to. "Ja te volim toliko, Angel".

Kako doći on samo ju je nazvao Anđeo? On je znao da je to razmišljanje, a to osjećaj, ali ispada da ga iznenadila i njega. "Ok, možete položiti preko moje krilo i sada ću vam dati koji spanking sam obećao." 

Нема коментара:

Постави коментар