.

уторак, 26. јул 2011.

Gole devojke i zene

Sam otvorila oči znajući da je jutro, ali nije bio u mogućnosti vidjeti sunčevu svjetlost. Zapravo sam sigurna kako sam u ovoj situaciji. Tražila  gole starije zene   sam moje memorije, ali moj mozak je kao zastarjela računala. To je bio spor u traženju i ono malo što sam mogao sjetiti se činilo da se izdvajali u malim byte-a i tiskane u matrični oblik. 
Moje zapešća su dužni u konop za bedposts gore, moje ankles vezane gole žene isto postove na mojim nogama. Moje oči su poveze. Sam nasilno oduzeta gola, te su održana zatvorenika u sobi bez prozora. Krevet sam bio vezan  gole starije zene  za imala jastuci, plahte i deke. Što se tiče kao što sam mogao reći to je bio treći jutro sam bio zadržao kao što je ovaj. Bio sam iscrpljen i gladan. 
Onda sam čuo joj dolazi u sobi zuji sretan iznosu od nekih vrsta. Moj povez preko očiju čvrsto je, samo sam mogao čuti otvaranje vrata. Ona je hodio i nositi ono što je zvučalo kao ladicu, a ja se nadao da je hrana. Ona se nalazi na kartici stol u kutu sobe, osvijetljene samo lampa u drugom kutu.
'Vrijeme je za buđenje ", rekla je gole srpske devojke . Čula sam joj hoda do krevet, osjetio njezin sjesti pokraj mene kao ona nježno ukloniti povez preko očiju. Svjetlu, kao dim što je bio, napao moju učenika. Moje oči borili da se prilagodi. No, oni su morali, morao sam vidjeti kako sam mogao reći što se događa.
Ja sam moje najbolje da mirno, Da, bio sam uplašen kao pakao. Ali ja pokušao da ne dopustite joj da vidi.
Kao što moje oči prilagoditi
 gole sisate devojke   joj kerubinski lice dođe u fokus. Moj zarobio je definitivno ženskog i vrlo atraktivan u to, ali nisam bio sklon da bude otet i vezan za krevet, bez obzira kako je vruće mi je zarobio. 
'Jesi li gladan? " upitala je.
Da, gospođo, ja sam. Mislio sam.
Njezino lice loomed preko mina i uvijen kažiprstom je uvučen kosu 
gole žene iza uha. Ona je pogledala u oči, lice joj je bilo anđeoskog,  gole starije zene  njezin ten mekana. Imala je tamnu kosu i tamne oči, usnama nasmijao osmijeh lavica koja je o navaliti na to plijen. 
Ona je gledajući u mene, a ne na mene. Ona je mene traži u, u potrazi za bilo koje znakove borbe u meni. Pokušao sam joj blef, pokušao sam odsjaj bodeža u nju.Ali, iskreno, borba ostavila. Koliko god sam pokušao to sakriti, bio sam njezin, sve njezine, veze s kao i ona zadovoljna. To je zastrašujuća pomisao.
"Jedna stvar lijevo učiniti prije nego što vas pustiti da idete", rekla je kao da sam tri godine, kao da je sve to bio samo manje neugodnosti. Ona je tucked više kose iza nje ostale uha. 'Znam da ste gladni, a donio sam ti nešto hrane. " Ona je stajala i 
 gole sisate devojke hodala prema kartice stol. Bio sam u nadi da će donijeti pladanj hrane za mene, ali ona je prestala sredinom zamahu. Ona je polako okrenuo. Nosila je haljinu Powder Blue svile kupku koja je prestala sredinom bedro. Ona je stajala oko pet nogu, sedam inča visok gole srpske devojke s pliš pješčani sat lik. 
Ona je razriješen haljinu i neka ga pada na pod. Bila je gola. Ja pogađate da bude veličine šesnaest-osamnaest. Njezine grudi pravilno proporcija joj široka ramena. Bila je uska pravo o tome gdje pijesak pasti kroz krug s kukovima. Njezina bedra su debele i čvrste, nasip između njih i bio njegovan, rast zadržao opreme.
'Da li vam se sviđa? "
Da okolnosti su drugačije bih volio, ali sve što sam mogao misliti o tome je džep-nož i T-kosti.
Ona nagne glavu i podigao joj obrve. 'Kladim se da ne. "
Ona je zgazi prema meni. 'Kladim se da vam se sviđa tanki djevojke, zar ne?'
Sjedila je na krevetu. 'Da, želite 
 gole starije zene   Boney piliće, ja mogu reći. " 
Ona mi je zavladala i počeo da udara gore i dolje nježno. 'Ne, ne, kao i žene s pravim krivulje, zar ne?'
Zapravo sam, ali ne ide joj reći da, možda će ona zaustaviti ovo sranje i da me pusti.
'Jeste li ikada vodio ljubav na velika djevojka 
gole žene ? " Njezina ruka bila spora, njezin prijedlog je bio namjeran. On je počeo postati stimulirajuće. 
"Ne, vjerojatno ne, 'ona pursed njene usne gole srpske devojke i izbrazdana joj obrve dok udiše. "Loše čovjek nikada nije jebeno velika djevojka. Nikada je znao ono što su missing'until sada '
Ona je stavila usta na moj penis.
Moja prva misao bila je da je lud. Ja sam bio vezan 
gole žene za tri dana, natašte i sami, a sada joj je blowin 'ja! Je li to neka vrsta bolesna šala? Je li to kuja lud? 
Moja muškost je ukupno dogovoru s ono što je radila, ali moj um još uvijek imate problema s njom. Ona se preselila mokro joj, baršunast toplo usta polako gore i dolje mi dužine. Ali to je bio kada je zaposlen svoju tvrtku, ali nježne ruke u tijesnoj suradnji sa ustima da je moj um počeo se mijenjati. Ja zatvorene oči i pokušao boriti. Ja sam rekao da to ne bi trebao biti ugodan, ali to je bio. Više radila, više sam uživao.
Sjećam se što posljednji pokušaju na pokušava razloga s njom, ona 
 gole sisate devojke je samo odgovorila s više sisa i milovati. 
Na kraju sam dao u. poznati gori u moj penis mi je rekao da nisam imao drugog izbora. Držala sam vrhunac dok god sam mogao, ali joj usta bila previše toplo, previše mokra, a ona je način previše dobro. Moje tijelo napeti, mogla reći što će se dogoditi. Prestala je sisanje i pogladio me vrhunca.
Činilo se kao zamućenje, ali kako ona čisti nered sam napravio s njom haljinu, ja sam bio potpuno uvjeren. To je kada se sve pale na svoje gole starije zene mjesto. Ona me je oteo, vezan na ovaj pokvareni krevet i izgladnjelo samo da bi mi učiniti ono što je htjela. Kontrola je bila očito joj afrodizijak i htjela ljubav rob.
Možda sam bunovan, ali sam odlučio na suradnju.
Ona je bacio haljinu do poda kako je rekla: 'Došli ste? Može velika lijepa gole srpske devojke  djevojka, poput mene, ti sići? Ona je skliznuo joj ruku da toplo, prekrasan nasip između nogu i trljao joj mokro klitoris. Ona je tada donio joj je ruku na moje lice i prisiljeni joj prste u usta. 'To je okus pliš maca ", izjavila.
JA je zadržao ravno lice kao što sam sisao 
gole žene prste. Da, ja sam htjela ovo vruće kuja, ali ona je idući u morati raditi za njega. 
"Ne uvjeren još?" ona probed podrugljivo. Ona straddled moje lice i gurnuo ruku iza glave. Ona me izvukao se između nogu. Ona mi je zapovjedio da lizati.
Sam oklijevao na prvom mjestu. Rekao sam sebi da ne bude previše nestrpljiv. Uostalom, još uvijek sam bio vezan uz moje odobrenje.
'Što je bilo, previše debela, previše sočan? ona rugali.
Ni najmanje, to je savršeno.
"Ja mogu osjetiti tvoj topli dah na moj klitoris," prošaptala je gotovo do sebe. "Sigurno želite da ga lizati."
Ona je bio u pravu, mogla sam joj miris. Ona je mirisala slatko, vlažno. Vidjela sam joj natečen klitoris. Ja mogao stajati više, a ja razbio usta na nju, Ja lizali i isisan.'To je dobar dečko''me ohrabrio. Ona je uživajući u pakao iz ove. Počela je stenjati
 gole sisate devojke  . Ona je povukao za kosu na tjemenu, brušenje u moje lice. Nisam mogao disati, ali sam lizali i isisan ionako. 
Prepiljivanje kao divlji konj je climaxed u moje lice. Njezin klitoris osjetio natečene u mojim ustima, znala sam da ona bi biti extra osjetljiva. Ja lizali više, jače. Ona je došla drugi put, onda treći. Ona je pala više unatrag, iscrpljeni, prsa uzdah za dah.
'Ja ti pogrešno procijenjen,' ona pljunula između udisaja.
Ona valjani na vrhu mene, joj dupe na moje grudi, usta natrag na moj kurac. Ona je isisan dok sam mislio bih praska. Zatim je straddled krilu, ona mi je skliznula u. Držala sam vrhunac. Ona je ljuljala naprijed-nazad polako, uvijek je tako 
 gole starije zene  polako. Mogao sam osjetiti svaki centimetar njezina toplo. 
"Možete li osjetiti to?" upitala je. 'To je gusta ljubavi gole žene ! " 
Ona je potresao brže. Ona lučni leđa, održanoj joj dah i naborani joj seksi lica. Došla je opet. Nakon kratkog trenutka ona ljuljala bijesno me jebu kao da je njezin posljednji. Kao da joj je bilo dopušteno posljednji bračni posjetiti prije nego hodanje konačnog milja svog života.
Tišina.
Lučnim leđa, glavu bacio natrag, niska grunting, a drugi teško vrhunac.
Ona je pala više i stavi joj glavu na moje grudi, ona je bez daha. U tom sam trenutku htjela moje ruke slobodne, htio sam joj dodir, mali moje prste kroz svoju tamnu, ravnu kosu.
Čekala je sve dok ona uhvati dah, a zatim je sjeo. Njeno tijelo glistened, krilu i unutarnje strane bedara su mokro usisavanje 
 gole sisate devojke . Ona je tucked kosu iza ušiju. Bez riječi je dismounted i mene straddled unatrag. Ja skliznula u napora i bez pomoći. Opet isto grube jahanje. Njezina okrugli magarca odskočiti kao jell-o dok sam gledao moj penis slajd unutra i van. Osjećao sam da je upoznat gori, ja sam ga održava. Spaljivanja rastao više intenzivne. Ja napeti koliko sam mogao drži svoj vrhunac. Ona moaned kao kuja u toplinu. Mogla bi reći što radim. 
U tom trenutku je bila izgubljena, i odjednom okrenuo tablice. Da, bio sam jedan vezan, ali je bila zatočena ovaj put. Htjela je da udarac. 'Svaka kap je''naredio.'Daj mi sve zadnje kapi.' Nisam mogao držati bilo koji više. Moje oči fiksiran na njezin preslatko dupe kao što sam pustiti da ode. Ona stenjali u zanosu kao što sam joj popunjena. Zatim je zadržao jahanje, kao da je savoring zadnje kapi valjak coaster ride.
'Moj pak, "rekla je. Zatim je pognut, grabbed moje noge i odskočiti gore i dolje, bijesno.
"Volite debele djevojke, zar ne? ' rekla je kako je odskočiti. "Da ti!"
Njezine riječi i njezin okrugli magarca odskakanje poput košarke na odmora zadržao me uspravno. Počeo sam vrh po treći put, mogla osjetiti. Ona je najavila još jedan vrhunac svoje. To će biti njezin posljednji. Ona je prestala poskakivanje i tlo joj nasip u mene, to je gotovo bolno.
Ona lučni leđa, održanoj joj dah gole sisate devojke  i došao kao što sam slijedio odijelo. Ona je pala više u hrpi. Nakon nekoliko trenutaka je prevrnuo, još uvijek uzdah za zrak. Ona je istaknula nožni palac i doveo do moje usne. Sam usisan gladno. Mogao sam joj pojeo, mogao sam joj grickao i njezin konzumira, a ja nikada ne bi bila gladna opet.
Sam zaspao.

Prošlo je nekoliko sati kasnije da je to anđeosko biće sa vraški tendencijama me probudila 
gole žene. Ona poljubi mi usne nježno. "Vi ste slobodni", rekla je. Ona mi je cut loose. Ona me hrani. Ona me je dovelo do tušem, ona mi je dala novu odjeću i predao mi kuvertu prije nego što dopustite mi da izađe na prednja vrata. Bilo je deset tisuća dolara iznutra. 
'Ne zna sam bio za prodaju. "
Nasmiješila krivo osmijeh koji mi je uključen. To je bio mekan i zlokobnih i to me žele ostati. Ona me uljuljkani s njom smeđe oči i tamnu kosu zrcaljeno na jednu stranu.
Da, trebao sam novac, ali sam htjela da joj više. Ponudio 
 gole sisate devojke  sam omotnicu leđa. 
Ona me je poljubila, duboko. Onda me je gurnula vrata. Nasmiješila se posljednji put, ja ga spalio u mom sjećanju, jer sam znao da ja nikada ne bih je vidjeti opet.
'Što je tvoje ime?' Pitao sam.
'Samo ime ću vam dati je:' Jacqueline''.
Ona zatvori vrata.

Нема коментара:

Постави коментар