.

среда, 28. септембар 2011.

Ona trazi mladjeg muskarca

Svake godine sam uzeti svoju djecu na jezero. Iznajmljujemo kabina, igra puno golf, plivati ​​i raditi što god se osjećamo kao. Dani su gole starije zene velike i pune aktivnosti, ali noći su druga priča. Ive 'bio rastavljen osam godina, a stvarno nisu imali vremena do danas puno. Briga o djeci je bio i moj prioritet. 

Tijekom ljeta noći su obično prilično ona trazi mladjeg toplo u jezero. Kupalište je obično prilično tamno noću. Puno puta sam ići dolje na dokovima kupalište i sjediti na kraju jedan od njih. Ponekad, ako sam se malo odvažnije sam uzeti neki od mojih odjeću. Ja sam prilično privlačan muškarac. Stojim gotovo 6 metara visok i težak, ali vitko atletski 190 £. Imam meke plave oči i brzo osmijeh. JA dobiti puno komplimenata na moj stražnjica i noge pogotovo kad nosim gaćice.

Ovaj noć je vrlo toplo. Temperatura je još  trazi mladjeg muskarca uvijek u visokim 80-ih i nisam mogao spavati. Imao sam drijema malo, ali je završio buđenja do senzualna san ostavljajući me osjećaj erotike i rožnat za reći najmanje. Nakon polaganja tamo malo sam odlučio ići dolje do plaže. To je bio samo nakon ponoći. Pomislio sam nitko ne bi bio oko pa sam izvukao na kratke hlače preko moje gaćice i krenuli. To je jako mirno noć s mjesec samo o pun. Znala sam da će mjesec pale kupalište neke, ali sam mislio, "Što je ispitati kritički".

Kada sam dobio na kupalište sam gledao kako bi provjerili da nitko nije bio okolo. Hodao sam se do kraja pristanište i sjeo. Uvjeren sam sve sam ja undid moje gaćice, te ih skliznuo. Moj penis je već malo teško i formirao prilično lijepo prizor na mjesečini. Nakon nekoliko minuta razmišljanja o tome sam klizila moje gaćice off.Kao što mjesec plesao na vodi odjednom sam osjetio potrebu da plivaju goli se da splav. Ja skliznula s kraja pristaništa u hladnom vodom. Iako malo hladno voda je neobično 
ona trazi mladjeg  prekrasno osjećati protiv moje golo tijelo. Sam plivao za splav osjećaj slobodne i još žele tako loše da se netko sa mnom. Popeo sam  se na ljestvici splav moje tijelo kaplje s jezerske vode iz mog plivati. Moj penis djelomično teško ispružio malo odluka za vrlo prizor u svjetlu mjeseca. Sjela sam na splav i zurio preko obasjan mjesečinom vode. Nakon malo sam položio natrag i misli o vremenima sam kupali noću s nekim od dečki i cure sam se raditi s u ovom logoru. Jedne noći u određenom vratila k meni. Dvije djevojke su mi govorili da ide u nudizam s njima. Bili smo premladi da bi stvarno ludi, ali uživamo nisu vidjeli jedni druge gol.Odjednom ..... moje misli su prekida zvuk sloshing vode. Sjedio sam do prije uznemirila i gledao okolo. 

"Oh, žao mi je" Čuo sam ženski glas reći: "Nisam znao da je itko ovdje." Gledajući se tijekom ljestvici splav je bio na čelu dama. Kosa joj je bila slicked natrag iz plivanja kroz vodu i ja mogao napraviti iz tihi osmijeh na licu. "Um, ako dođem do?" upitala je.
"UMMMM ... ER .. I. ... dobro," rekao sam. "Ja vrsta nisam očekivala da bilo tko bude ovdje." "Ja ili", odgovori ona.
"Mogu li doći do?" upitala je opet. "Pa mi, na neki nemaju ništa," rekao sam realizirati odjednom da sam bio u prilično neobičan situaciju. "Ja ne smeta ako ne," došao je odgovor. "Osim toga," nastavila je, "to je vrsta tamne ionako". "Dođite na gore, zatim," rekao sam što sam sjedio gore i izdvajali moje noge izbliza.

Kao što je ustala na splav vidio sam da je na bijelom bikiniju. Ona je brzo sjeo na splav povlačenjem koljena prema gore uz njezino tijelo. Oboje smo mirno sjedio za trenutak nisu sasvim sigurni što učiniti sljedeći. "Moje ime je Renee," rekla je tiho. "A ti si?" "Zbunjen", odgovorio sam s cerekanje. "Ne." Nasmijala se. "Zapravo, sam je planirao napraviti istu stvar, ali chickened van. Mislim da je uredan da ste imali hrabrosti da se sve off." Nakon trenutka šutnje sam rekao, "Ja sam Rob. Ovo nije moja normalno ponašanje, ali nešto o jezeru ima neobičan utjecaj na mene." "Iknow što mislite", odgovori ona, "Ja ne mogu spavati 
ona trazi mladjeg  večeras i osjetio poriv da siđe i kupanje. Čekala sam dugo vremena razmišljam da bih kupalište sve za sebe." "Žao mi je o tome", rekla sam. "Ne", smijala se. "Zapravo ovo čini malo bolje. Što bi bilo zabavno to učiniti sve od sebe." 

Nakon toga smo razgovarali i zajednički stvari o sebi i našu djecu. Kao mi je bila razvedena i imala donio joj je dva dječaka do jezero za odmor. Njezina majka je došao uzduž i bio je u kabini s dva dječaka. Kao i mi joj dani bili vrlo zauzet i to je bio neki sam vrijeme je da i uživala je uzimanje prednost od.
Nasmiješila se  trazi mladjeg muskarca nekoliko puta smo razgovarali i kao ona je postala više na jednostavnost, ispružio nogu i naslonila potpomognuti s rukama iza nje. Ona se pojavila da se visok i vitak sa prilično lijepo graditi. Njezin kupaći kostim činilo da se prilično strmim i ja mogao napraviti od malo ispupčenje u njenom vrhu o tome gdje joj bradavice će biti. "Nisam vidio bijeli bikini u dugo vremena", rekla sam iznenađen mojim brashness. "Zapravo, to nije mini kupaći kostim. Sam bio idući u mršav umočiti, ali chickened van i nosila moje grudnjak i gaćice." Ona je uhvaćen mojim očima gleda na svoje tijelo i osmijeh izbio na licu. "Kinda vidjeti kroz nije to", smijala se.
"Ne kao vide kroz što je moj," odgovorio sam. Nakon neugodne šutnje je uzdahnuo. "Volio bih sam bio hrabriji." U mom umu sam mislio isto. Želim ona bi ste bili hrabriji previše. Osjećaj malo braveness mojih sam ispružio noge i nagnutom prema natrag u istom stilu bila je sjedio. Kao što sam učinio tako da sam primijetio je bila pokušava biti pristojan, ali još uvijek je želio uhvatiti pogled. Nisam bio posve teško, ali bilo je definitivno neke otekline tamo. Put na Mjesec je bio sjajni Siguran sam da je ona mogla reći. "Nice", nasmijala. "Što je lijepo?" Pitao sam. "Žao mi je", rekla je ona 
ona trazi mladjeg . "Uzeo sam pogled." Malo zbunjen, ali sam zadovoljan rekao: "Sviđa mi se što vidim previše." Nasmijala se. Sjedili smo na trenutak tiho. Nakon malo je sjedila naprijed sa svojim nogama i dalje ispružena. Pogledala me je nekoliko puta kao da je bio idući u govoriti, ali nije. Konačno sam pitao: "Jeste li reći nešto?" 
"Da, ali ja chickened van", rekla je tiho. "To je u redu," Ja sam uvjeravanja. "Ovo je naše vrijeme za opuštanje, tako da možete učiniti upravo to." Nasmiješila se, ali je bio miran. "U redu, ja ću pitati."
"Dobro", odgovorio sam. "Budući da sam se ranije chickened će vas gnjaviti ako sam uzeo moj bra off?" upitala je prilično nervozno. "Budi moj gost", rekao sam pokušavajući ne zvuči previše zabrinuti. Gledao sam kako je postignut iza sebe i unfastened grudnjak. Ona je stručno neka gurnite ga prema dolje i izvan nje ispred. Ona mi se nasmiješio nervozno znajući da sam uživajući u show. "Tamo", rekla je ona. "Ja sam bio u nedostatku to poletjeti za dosta neko vrijeme sada.""Drago mi je što ste učinili. Sada ne osjećam toliko napadan", našalio sam. "Vi ste lijepe grudi". "Ne mogu vjerovati da sam rekao da 
gole starije zene. Žao mi je", ja fumbled. "Da budem iskren kinda to kao da sam ovdje i da bude viđen. Mislim da sam maštala o tome puno, ali nikada nije mislio da će se dogoditi kao što je ovaj." rekla je stvar factly. "Ja također", rekao sam. 

"Um, ako sam se dobro pogledati?" ona  trazi mladjeg muskarca je odjednom pitao prilično hrabro. "Dok vam ne smeta me gleda natrag na vas", ja namršti. Ja proširila moje noge malo i osjetio sam sve teže. Primijetio sam da joj bradavice su također bili jako teško sada također. "Mislim da ne možemo sakriti puno pravo sada", smijala se. "Da, mislim da ne", rekla sam uz malo smijati.

Sjedili smo za neko vrijeme promatrajući jedni drugima tijela I siguran sam razmišljati što bi to bilo na dodir ili osjećaju jedni druge, ali ni jedan od nas, rekao ništa.Na kraju je razbio tišinu. "Mislim da bolje bih se vratiti prije nego što dođe u potrazi za mene." "Ja također", odgovorio sam. Ustala je i počela da se protežu malo.Ustao sam i kao što sam učinio vidio njezin izgled dolje. "Ti si još veći nego što sam mislio", smijala se. "Ja stvarno ne mogu to sakriti sada", rekao sam.

Mogao bih reći niti jedna od nas stvarno želio otići, ali i osjećali kao da smo trebali u ovom trenutku. Sam stvarno želi njezin dodir ili da se osjeća gore od mene ili barem joj reći da. "Hoćemo ići na broj tri?" upitala je. "Možda", odgovorio sam. "Možda"? ona quizzed. Odjednom sam osjetio hrabra. "Mogu li vam dati zagrljaj prije 
ona trazi mladjeg nego što idemo?" Pitao sam tentively. "Volio bih da", nasmijala. Ona se preselila k meni malo pa sam mislio ono što je ispitati kritički. Sam se preselio bliže i posegnuo za nju. Došla je dragovoljno u ovom trenutku i ja klizila moje ruke oko nje, ali vitko simetričan tijelo. Osjećao sam njezine grudi gurati protiv moje grudi, a ona neka dnu dođe dovoljno blizu da se osjećaju moju tvrdoću. Sam je izvukao bliže i dao joj čvrsto stisnuti. Za trenutak našeg tijela pritisne jedni protiv drugih.Osjećao sam joj instinktivno gurnuti joj odozdo prema gore protiv moje teško penis i premjestiti malo reći da sam ovdje. Mislim da niti jedna od nas htio pustiti, ali se gospodin sam rekao: "Hvala vam. To se osjeća tako dobro na dodir netko opet." "Znam što znači", ona nasmijala. "Hvala za razgovor i ......... znate." rekla je sa nasmijati. Ja se nasmijao. Mi smo se preselili na rubu splavi. Odjednom, ona reče: "Oh, što je, dovraga!" U treptaju oka ona izdvajali off joj gaćice ih bacio na mene i golubica u vodu. Brzo sam ih trazi mladjeg muskarca skliznula preko moje ruke kako se ne bi ih izgubiti. Pokupila sam joj grudnjak koji je ostavio u svojoj žurbi i golubica u nakon što joj.Ona je brzo dobio na pristanište i počeo na ljestvici. Ona je bila na vrhu samo prije nego što sam dosegla pristati. Kao što sam se popeo ljestvama sam primijetio je bila pokupila joj ručnik i počeo osušiti. Popeo sam se na ljestve i reče: "Vi svibanj ištanje te". "Dakle, gdje je svoje stvari", upitala je. "Na kraju pristati tamo", odgovorio sam. "Ona se brzo otišao do moje stvari i pokupila moje gaćice." Um ako sam držati ih kao suvenir "? Nasmijana, ja sam odgovorio:" Ne, ako ja mogu tvoje držati "." Postoji sve tvoje! ", Rekla je kroz smijeh. 
Ona me bacio ju ručnikom podigla majicu i počeo ga povući na. Gledao sam kako ga je klizila prema dolje nad njom gole starije zene puni grudi. "Ja ću trebam ručnik nakon dobili ste učinili za sušenje off. Zaboravila sam nisam nositi bilo kakve kratke hlače ovdje i sada da ste je dobio moje gaćice ........." Osjećaj hrabra sam našalio: "To će vas koštati još jedan zagrljaj". "Ummmm ...", rekla je," mislio da nikad ne bih pitati ". Hodao sam preko blizu nje i postaviti ručnik na klupi. Ovaj put smo oboje preselili blizu i zagrli. Kao što sam izdvajali joj blizu sam mogao osjetiti njeno disanje ubrzati malo. Ovaj put ona je skliznula rukama oko mene i izvukao me u neposrednoj blizini. Osjetio sam se teško  ona trazi mladjeg stvarno brzo i bio je gotovo zbunjen kao moj penis ukrućen pravo protiv nje goli maca. Ona se rastali joj noge malo prostora za stvaranje moje tvrdoće. Instinktivno je izvukao glavu unatrag malo i naše oči susreo. Njezine oči otišao na moje usne i moja njezin kao molba za poljubac. Mi se nagne naprijed i naše usne ispunjeni. Mi poljubio malo. "Oh, Bože", ona moaned. "Ja sam propustio ovaj toliko". 
Nastavili smo se ljubiti ste našim jezicima susret. Kao što je naš poljubac rastao više strastveni naše disanje i rastao više intenzivne. Do sada naša dna su radili do jedni protiv drugih i sam mogao osjetiti intenzivnu toplinu tamo dolje. Sam klizila trazi mladjeg muskarca  moje ruke preko nje dnu i joj leđa samo pod majicu. Kao što smo poljubi ruke postala aktivna i prije nego što sam znao da sam bio povlačenjem majicu gore. Još uvijek ljubeći je podigao ruke pozivu za podizanje majicu off. Rastali smo samo dovoljno dugo za majicu da ide. Brzo je pritisnut leđa protiv mene ovaj put ne krije ono što je razmišljanja i žele. Ona joj tlo humak protiv moje natečene penisa.Malo jaukati, rekao je sve. Mumljajući za ručnik ona bacio na pristanište. Ipak ljubljenja gole starije zene mi pala na koljena. Bez upozorenja ona me izvukao više, a mi pala na pristanište. Ona je brzo sama postaviti i povukao me na vrhu nje. Naši jezici brzo upoznao i sam mogao osjetiti moje tvrdoće pritiskom protiv nje. Osjećao sam joj ruku do dolje i uzeti moj penis. Počela za masažu, ali se brzo preselio glavu prema njoj mokri otvor. Kao što je moj penis preselio protiv nje sam osjetio njezine potisak bokovima naprijed dahtanje kao što je to učinila. Ruke zaključan na moj dno i znao sam to je bio trenutak oboje smo bili na razmišljanje o splav. Osjetio sam prodiranja u njezine tople, vlažnost. Šokovi električne energije swept preko moje tijelo. Ona lunged gore mi je uzimanje potpuno unutra. Sam klizila moje ruke do ispod njezina i pritisne čvrsto protiv nje uzdah grudi. Naša tijela još uvijek mokar od naših plivati ​​počeo se topiti zajedno u grijanim strast. Brzo smo pronašli ritam koji nam je poslao ona trazi mladjeg reeling u dublje strast. Mi poljubi duboko kao što sam Pomilovala i izvan nje. Njezino tijelo počelo drhtati i napeta. Znao sam da je bila spremna eksplodirati. Vozio sam duboko u njoj granica i osjetio moj penis početi puls oozing kapi ljubavi soka u njezinu toplinu. "Zar mi je sve", ona panted."Nemojte me dobro". S tim sam više nije mogao sam sadrže i eksplodirala joj punjenje svaki unca sam mogao skupiti. Njeno tijelo zadrhta sa svojim eksplozivnim orgazam gole starije zene , a mi stiskala međusobno tako čvrsto da se činilo da se samo jedna čvrsta masa pohotljiv mesa. Ona je gurnuo joj otvaranje teško protiv mene zapljuskuju svaki centimetar mi duboko u sebi sama. Ja gurnula natrag teško želio ići u dublje nego što sam ikada pomislili moguće. Ona dahnu odjednom. Dahtanje ona me izvukao teže otpuštanje još moćan orgazam joj uzrokuje da kreten teško protiv mene. Ja izdvajali leđa i udario teško protiv nje odjednom osjećaj kao da sam mogao eksplodirati opet. Potpuno nesvjesni bilo čega, ali joj pulsira tijelo mi je snažno tuklo teže i dublje u njeno lijepo womaness. Kao što sam osjetio njezine prste kopaju u mojoj koži sam eksplodirala. Snažni konvulzije potresao naša tijela kao i mi tlo naše stidne kosti jedna u drugu. Vlažnost se slijevala unutrašnjost naših bedara i perle znoja skliznula s našeg vruće sutry tijela. Ona je izvukao mi je tighter kao svoje tijelo uzdrmala i drhtala od još jedan orgazam. 

Nakon što se činilo kao vječnost, osjetio trazi mladjeg muskarca sam njeno tijelo početi da se opustite. Mi prevrnuo mi još uvijek unutar nje i stavi dugo ostavljajući noć svjež zrak našeg tijela. Ja pomiluje 
ona trazi mladjeg joj kosu nježno, dok je ležala šantavo na vrhu mene. Nakon dosta vremena otišao po čula sam joj šapat tiho, "želim ovaj trenutak nikad neće završiti." Nekako gole starije zene sam mislio da sam da je to trenutak uistinu nikad neće završiti. Kako sam mogao zaboraviti nikada nešto tako prekrasno. 

Нема коментара:

Постави коментар